SARKAJUHLA 2008

kohta paniikissa!

Heippa hei!:)

Onko joku muu menossa maaliskuussa ekaa kertaa sarkajuhliin? Alkaa jo pienen pieni paniikki iskeä päälle kuljetuksien, puvun, kampauksien yms., kanssa, kovin mukavaa olis hiukan jakaa näitä tuntoja jonkun muun kanssa:)

5

2430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytti

      ekaa kertaa myös menossa, lupauduin kaverille daamiksi näköjään tajuamatta etukäteen ollenkaan millaisista kinkereistä on kysymys..mut turha varmasti panikoida: tukka nätisti, mekko päälle ja iloinen mieli mukaan niin eiköhän se siitä!:)

    • -meme-

      Moikka, olen menossa sarkajuhlaan tänä vuonna. Tosin paniikista ei ole vielä tietoakaan, pelottaa enemmän se, että otan tämän asian nyt jotenkin liian rennosti. Olen kuitenkin ollut Haminassa RUKin kurssijuhlassa kahdesti (oppilaan avec ja toisen kerran henkilökunnan juhlissa). Nämä "bileet" nyt taitaa olla taas astetta hienommat, mutta tuskin niistä turhaan kannattaa stressata. Itselläni on iltapuku jo olemassa ja varasin ajan kampaajalle joten eiköhän se siitä järjesty. Bussikuljetukset santikseen pitäisi olla kunnossa, joten eiköhän sinne kaikki perille pääse.

      • -mmm

        Olen itse menossa sarkajuhlaan kanssa ensimmäistä kertaa. Ei ole paniikkia, lähinnä vaan odotan kovasti että saa olla nättinä ja varmasti mukavassa seurassa viettää iltaa.

        olen pohtinut sellaista, että onko jotain yhteisiä jatkoja suunniteltu? ja minkä tyyppisiä ja missä? onko syytä varautua jollain muillakin vaatteilla, vai jatketaanko juhlapuvuissa? vai eikö virallisen juhlan jälkeen ole tarkoitusta enää jatkaa iltaa?


      • juubs
        -mmm kirjoitti:

        Olen itse menossa sarkajuhlaan kanssa ensimmäistä kertaa. Ei ole paniikkia, lähinnä vaan odotan kovasti että saa olla nättinä ja varmasti mukavassa seurassa viettää iltaa.

        olen pohtinut sellaista, että onko jotain yhteisiä jatkoja suunniteltu? ja minkä tyyppisiä ja missä? onko syytä varautua jollain muillakin vaatteilla, vai jatketaanko juhlapuvuissa? vai eikö virallisen juhlan jälkeen ole tarkoitusta enää jatkaa iltaa?

        Heippa!

        itse olen myös menossa sarkajuhlaan ja kovasti jo odotan.. mutta en juurikaan jännitä. Ihanaa päästä vähän isompiin kekkereihin! :D

        Mun käsittääkseni mitään ns. jatkoja ei enää itse juhlan jälkeen ole, sillä kemuthan kestävät jonnekin 02.00 tietämille. Muistaakseni kyyditykset takas hotellille santahaminasta lähti kahden ja kolmen maissa yöllä, joten tuskinpa enää mitään jatkoja missään on.. Elikkä ei varmaan tarvi varautua muulla vaatekerralla. :)


      • -meme-
        juubs kirjoitti:

        Heippa!

        itse olen myös menossa sarkajuhlaan ja kovasti jo odotan.. mutta en juurikaan jännitä. Ihanaa päästä vähän isompiin kekkereihin! :D

        Mun käsittääkseni mitään ns. jatkoja ei enää itse juhlan jälkeen ole, sillä kemuthan kestävät jonnekin 02.00 tietämille. Muistaakseni kyyditykset takas hotellille santahaminasta lähti kahden ja kolmen maissa yöllä, joten tuskinpa enää mitään jatkoja missään on.. Elikkä ei varmaan tarvi varautua muulla vaatekerralla. :)

        Kannattaa varmaan ottaa varalta jotkut ns.bilevaatteet eli ei mitään erityistä, siis jos haluaa jatkoille. Varmasti osa porukasta ei jätä juhlia siihen vaan jatkoilee joko baarissa (tosin ne menee melko pian kiinni) tai ainakin kokoontuu johonkin hotellihuoneeseen. Ja itse en ainakaan jaksa enää siinä vaiheessa juhlapuvussa liikkua. Sitä joutuu kuitenkin vähän varomaan, ettei likaannu yms.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe