1. Money
2. Time
2. Shine on You Crazy Diamont
4. Whis you were Here
5. Dogs
6. Another Brick in the waal part 2
7. Confortably numb
8. Us and them
9. One of these Days
10. Mother
11. Astronomy Domine
12. Sauseful of secrets
Täss best of...
Pink Floyd The wall
antoher brick in the wall
2
720
Vastaukset
- Retkuilija
1.Money
2.Time
3.Another nrick in the wall
4.High hopes - Progressiivinenbanaani-93
Hankala laittaa listaa Pink Floydilta, itse arvostan albumeita kokonaisuuksina, tietenkin on joitain kovia yksittäisiä biisejä.
Albumeista kovin on Wish You Were Here, mutta loppu järjestys on aivan liian hankala, Dark Side on hienoa tavaraa, Animals aika rockkia, Meddle on eka proge levy, The Wall ooppera...liian hankalaa
muta jos on pakko laittaa biisei listaks niin
1. Comfortambly Numb
2. Shine on your Crazy Diamond
3. Echoes
4. Wish You Were Here
5. Us and Them
6. Time
7. Atom Heart Mother
Liian hankalaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967