Autokorjaamoa

vailla

Tietäiskö joku edullista ja hyvää autokorjaamoa Uuudessakaupungissa?
Pientä remppaa olis kauppakassi vailla.

7

1654

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KYLLä

Pajalassa Automarine oy niminen auto,vene,pienkonehuolto.

• kysyä

automarinen pojiltakin,itse olen käyttänyt autoani siellä pariin otteeseen,on nopea ja edullinen myös.

• Nimetön

autokorjaamo on Automaalaamo Sami Luotonen. Hän hoitaa kaikenlaiset autorempat laidasta laitaan. Maalauksetkin sujuvat. Tietääkseni hänellä on Pyhämaassa ja Pyhärannan puolellakin toimipisteet. Numeron löydät varmaankin Enirosta.
      Ps. Pyhämaahan on ukista matkaa vain 28km.

• KYLLä

ja pajalaan taitaa tulla pari kilometriä matkaa,riippuen mistäpäin kaupunkia lähtee...mutta jokainen saa toki viedä kauppakassinsa huoltoon mihin haluaa.

• kokemusta on

Varmasti kaupungin paras ja ehdottomasti edullisin on orivolla Vesa Blomroos kannattaa soittaa ja kysellä korjaus aikaa.Et halvemmalla saa tästä kaupungista!!!

• juuh, mä olen käyttänu Nesteen huoltiksella,,hyvä paikka,,tekevät ajallaan,palvelu on todella hyvää ja osaaminen todella hyvää....Neste on siellä Saabin tehtaan kupeessa....että näin ainakin naiselle se on muutenkin paras paikka,kun tarviin lampunvaihtoja,tuulilasinpyyhkijöitä,niitä kaikkia nesteitä siellä moottorissa,jms,,,,,ja tankkaavat vielä kuin ennenvanhaan,,se on reumaatikolle ihana apu....

• omamaahihhuli

Vesa Blomroos siinä edullisin ja ammattitaitoinen korjaamo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      53
      1307
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      84
      919
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      737
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      730
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      253
      654
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      48
      553
    7. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      509
    8. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      176
      508
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      60
      507
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      110
      497
    Aihe