Terve!
Ihan heräsi mielenkiinto tällaista asiaa koskien: Nimittäin teillä joilla on onnistunut tai on tuttuja joilla on onnistunut inseminaatio. Onko syntynyt tyttöjä vai poikia. Järki sanoisi, että tällä menetelmällä syntyisi enemmän tyttöjä?
Inseminaatiokokemuksia poikia/tyttöjä?
8
1784
Vastaukset
- ....
Meillä on tyttö, joka täyttää muutaman viikon päästä 1 v.
- Menare
miksi "järki sanoo" että inseminaatiolla syntyy useammin tyttöjä??? Itse asiassa esim. Shettles mallin mukaan jos haluaa pojan niin yhdyntä pitäisi ajoittaa niin lähelle ovulaatiota kuin mahdollista, kun taas tyttöjä saadaan olemalla yhdynnässä muutama päivä ennen ovista. Inseminaatiohan pyritään tekemään niin lähellä ovista kuin mahd, joten ainakin mun järki sanoisi silloin että todennäköisyys olisi suurempi saada poika. Tosin en itse asiassa usko tähän menetelmään ja luulempa että inseminaatio ei vaikuta yhtään millään tavalla siihen tuleeko poika vai tyttö. Itselläni ei siis ole tästä mitään kokemusta, eikä edes varmaa tietoa, mutta näin siis minun järki toimii,
- tkumä
siis sillä tavalla, että oculaatiotestithän on kuitenkin epätarkkoja. Suositellaan, että inseminaatio ( siis kotona) tehdään ovulaatiota 3 päivää silloin kun pitäisi ovuloida. tyttösiittiöthän elävät kauemmin, ja "odottavat" munasolun irtoamista, kun taas pojat kuolee nopeammin. Tietenkin jos onnistuu tekemään toimenpiteen oikeaan aikaan pojat on vahvemmilla,,, en tiedä, mut jos saatais vähän enemmän vastauksia niin nähdään miten on?
- Menare
tkumä kirjoitti:
siis sillä tavalla, että oculaatiotestithän on kuitenkin epätarkkoja. Suositellaan, että inseminaatio ( siis kotona) tehdään ovulaatiota 3 päivää silloin kun pitäisi ovuloida. tyttösiittiöthän elävät kauemmin, ja "odottavat" munasolun irtoamista, kun taas pojat kuolee nopeammin. Tietenkin jos onnistuu tekemään toimenpiteen oikeaan aikaan pojat on vahvemmilla,,, en tiedä, mut jos saatais vähän enemmän vastauksia niin nähdään miten on?
En kyllä oikein nyt ymmärrä mutta whatever. Minä taas ajattelin lähinnä IUI:ta, en "koti-inseminaatiota". Nuohan ovat kuitenkin melko lailla eri juttu. Koti-inseminaatio ei juuri paljon poikkea normaalista yhdynnästä, vai tarkoititko kotona tehtävällä inseminaatiolla juuri sitä tavallista yhdyntää? IUI tehdään klinikalla viemällä ohut katetri suoraan kohtuonteloon ja ruiskuttamalla sinne laboratoriossa pestyä spermaa.
- Menare
Menare kirjoitti:
En kyllä oikein nyt ymmärrä mutta whatever. Minä taas ajattelin lähinnä IUI:ta, en "koti-inseminaatiota". Nuohan ovat kuitenkin melko lailla eri juttu. Koti-inseminaatio ei juuri paljon poikkea normaalista yhdynnästä, vai tarkoititko kotona tehtävällä inseminaatiolla juuri sitä tavallista yhdyntää? IUI tehdään klinikalla viemällä ohut katetri suoraan kohtuonteloon ja ruiskuttamalla sinne laboratoriossa pestyä spermaa.
Lisäykseksi vielä että IUI:ssä usein käytetään apuna pistoshoitoja, jonka avulla saadaan munasolu irtoamaan juuri oikeaan aikaan. Näin myös inseminaatio tehdään juuri silloin kun pitääkin, eli ovulaatiopäivänä.
- inseminaatio
Tyttö tuli vuonna 2003.
- inssillä
Siinähän se jo tuli, eli kavereilla on inssillä saatu tyttö.
- hansuli06
Meillä 2006 syntynyt inseminaatiolla poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1052633Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1031769- 671535
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje161242Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221058- 81973
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe46953- 94938
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta120931Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta338836