Kiimainen kyrpä: Kun maailma ei riitä.

J.R.R. Tolkien

Tämä tarina on tosi, se kertoo siitä kun sain pillua yhden kerran jossain.

Oli lämmin päivä sitten päätin asettaa mulukkuni naisen emättimeen ja työnsin sen sisään. Hetken heilumisen ja muljauttelun jälkeen laukesin karjahtaen.

Sitten menin vessaan kuselle.

Kun tulin vessasta hain jääkaapista lihapiirakan.
Menin rappukäytävään ja söin sen. Samalla hissi tuli minun kerrokseeni. Ihmettelin että ketä himpskatti siellä hissiä käyttää tähän aikaan päivästä.

"Kuka siellä on?" Kysyin.
"Minä, talonmies Aki!" Talonmies huusi hissistä

Menin lähemmäs ja näin talonmiehen puuhastelemassa hissin parissa.

"No johan on markkinat *haukkasin palasen lihapiirakasta* Onpas muuten perkeleen hyvää piirakkaa!"
"Heitä biitti meikäläisellekkin." Aki tokakisi ja iski silmää.

Menin hissii akin viereen ja tarjosin palasta lihapiirakastani.

Yhtäkkiä Aki laski housunsa ja muljautti mahtavan 16 cm kyrpänsä ulos housuistaan.

"Nyt on minun vuoroni tarjota jotain suuhunpantavaa!" Talonmies sanoi irstas hymy huulillaan.

Hän asetti mulkkunsa perseelleni ja työnsi sen sisään. Hetken päästä molemmat laukesimme karjahtaen..


Sitten menin takaisin kotiini ja siemailin olutta.

Edellisestä kohtaamisestani talonmiehen kanssa oli kulunut jo puolituntia.

Kun olin siemaillut olueni loppuun kävin paskalla.
Pyyhin paskaisen ja siemennesteen täyttämän pyllyni karhealla paperilla joka rikkoi ryppyreikäni ihon.
Vedin vessan ja nopeasti sujautin pöksyt jalkaani.
Unohdin pestä käteni.

Laitoin sandaalit jalkaani ja trendikkäimmän paitani päälleni ja lähdin eläintärhaan tapaamaan asianajajaani.

Matkalla näin kaksi kyytä ja harakan.
Lopulta olin perillä eläintarhassa olin juuri menossa sisään kun muistin että minun pitäisi maksaa että pääsen sisään.

"Perkele" Tokaisin koska eihän minulla jumalauta ole rahaa.

Niinpä otin vastaantulevan miehen melan suuhuni ja aloitin mahtavan lutkuttamisen, mies laukesi karjahtaen kasvoilleni. "Ota poika 10 euroa, olet ansainnut sen." Mies tokaisi.

"Kiitti jäbä." Sanoin

Kävelin onnellisena lippuluukulle ja maksoin itseni sisään.


Eläintarhassa näin kaksi apinaa, virtahevon,lehmän ja koiran. Siellä oli aika hauskaa. Kun kello oli kuusi menin bussilla kotiin.

Kotona otin tölkillisen olutta jääkaapistani ja aloitin sen siemailun.

Yhtäkkiä ovikelloni soi.....
Olin juuri lopettanut minun goldencup oluen juomisen. Joku soitti ovikelloani.

Ei minua kiinnostanut kenekään seura joten menin parvekkeelle ja sytytin kameli tupakin. Yhtäkkiä oveni meni lukkoon ja jäin vangiksi parvekkeelleni.

Minulla oli kamala kusihätä joten kusin parvekkeeltani alas. Nyt minulla alkoi olla hieman nälkä eikä ruokaa näkynyt missään. Niinpä nostin kiven ja heitin sen lintua päin, lintu tippui suoraan eteeni.

Nyt piti keksiä miten kypsennän sen. Ainoa vaihtoehto oli sytyttää sohvani palamaan ja grillata lintu.

"Sepä oli makeaa kuin talonmiehen mälli." Tokasin

Nyt minua alkoi panettamaan taas.

Riisuin housuni ja aloin masturboimaan.

Laukesin karjahtaen ja laitoin housut jalkoihini.

Muistin että olin jättänyt ikkunan auki joten kiipesin ikkunasta sisään. Menin jääkaapill ja otin toisen goldencup oluen ja aloin siemailla sitä.

LOPPU

4

19128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenna kipin kapin

      Kiitos, että lopetit. Ja nyt uusimaan se lääkityspuoli heti huomenissa. Apteekit ovat auki.

    • päivän

      parhaista nauruista!

      päivä pelastettu , tai yö

    • saakaan

      Goldencup olutta?

      • niin oli

        ihan vitun hauska laukesin karjahtaen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe