Onko kenelläkään kokemuksia ko. hotellista Barcelonassa? Varasin juuri 4 henkisele perheellemme perhehuoneen Abba Garden Barcelonasta. Aika kaukana keskustasta. Onko hankalan matkan päässä?
Hotel Abba Garden
4
446
Vastaukset
- perheen kanssa
kukaan käynyt Abba Gardenissa. Voin sitten kesäkuun lopussa referoida. Olisi ollut hauska tietää etukäteen jotain.
- llobregat
Olen käynyt barcelonassa 3 kertaa ja aina kyseisessä hotellissa. Voin suositella erittäin siisti, uima-allas baareineen, ystävällinen henkilökunta. Hotellista myös kuljetus läheiselle
kauppakeskukselle. Itse hotellilta pääsee myös bussilla numero 21? suoraan keskustaan edullisesti. - piipi
llobregat kirjoitti:
Olen käynyt barcelonassa 3 kertaa ja aina kyseisessä hotellissa. Voin suositella erittäin siisti, uima-allas baareineen, ystävällinen henkilökunta. Hotellista myös kuljetus läheiselle
kauppakeskukselle. Itse hotellilta pääsee myös bussilla numero 21? suoraan keskustaan edullisesti.Kiitos! Matkaa odotellaan tiiviisti, tosin Pariisin matka on tässä välissä vappuna.
- viime tipassa
piipi kirjoitti:
Kiitos! Matkaa odotellaan tiiviisti, tosin Pariisin matka on tässä välissä vappuna.
hotelli huoneistoksi.Totesimme, että 8 yötä perheen kanssa samassa huoneessa vie hermot. Saimme äärettömän hyvän huoneiston oh-barcelonan sivujen kautta ja halvalla, ihan läheltä keskustaa. Uima-allas tosin puuttui, mutta ilmat olivat kesäkuun alussa niin huonot, ettei sitä edes tarvittu. Vain muutama päivä oli aurinkoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712