Kuntokeskus PYRAMIDI

Mitä mieltä olette siitä?

Onko joku testannut? Tai tiedustellut hintoja?

Käyn tällä hetkellä Fressillä, eli vanhalla kuntostudiolla ja kuukausimaksu tuntuu liian korkealta (54€)...

15

7705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edullisempikin hinta

      Muistaakseni Fressillä on 40 euron kk -maksu tarjolla, jos kykenet salille ennen klo 16 eli siihen aikaan kun kaikki muut ei ole änkeämässä sinne.
      Pyramidista ei ole tietoa, mutta talon rakensivat itse joten lienevät suunnitelleet sen käyttöä vastaavaksi.

    • myrris
    • google.

      fi -on todella kova sana nykypäivänä. Joku sen jo oivalsi. Thank god.

      • On taas hieman

        yksinkertaista porukkaa liikkeellä! Pyramidin sivuilla ei ole hintatietoja, siksi niitä kyselinkin. Ja osaan kyllä googlea käyttää, mut mitäs mä siitä hyödyn, kun just tuota hintatietoa kyselin. Ja ei ole pakko vastata, jos ei oikeesti oo tietoa, dorkat! Tää suomi24 on siks just niin syvältä, että tänne pääsee kaikenlaiset idiootit kirjottamaan ja sit saa tosi tympeitä vastauksia, vaikka kuinka hienovaraisesti asioita kyselee.


    • käyttänyt

      Moi!

      Olen käynyt Pyramidissa ja se tuntuu jotenkin sellaiselta kotoiselta salilta. Tykkään sen valoisuudesta ja siitä, että siellä käy niin paljon tavallisia kuntoilijoita.
      Itse kävin myös keskustan salilla, mutta vaihdoin Pyramidiin. Jotakin sellaista Pyramidissa on, mitä ei ole kesksutan saleissa.
      Sain hyvän ohjelman Pyramidista ja ennenkaikkea tykkään siitä Sircuitista. Suosittelen, tuntuu kuin kotiin menisi kun Pyramidissa käyn.

    • edellinen

      Niin jäi sanomatta, että hinnat ovat kaikilla aikalailla samoissa. Hinnoissa ei jurikaan ole eroja, mutta laadussa kyllä.

      • Kunto nousuun

        Olen käynyt niin Ladylinella kuin Kuntokeskuksella/Fressillä (vai mikä se nykyään onkaan...), ja täytyy sanoa, että kyllä kallistun selvästi pyramidin puoleen! Juuri se kotoisuus, josta aiempikin kirjoittaja sanoi, houkuttelee, ja toisekseen jumpat ovat mukavan monipuolisia! Myös circuit laitteilla on virkistävää! - En ole vielä kantis, mutta taidan nyt ruveta. 18 kk:n jäsenyys maksaa 47 euroa kuussa (jäsenyyden saa tietyissä tilanteissa katkolle, jos ei voi kuntoilla).


      • välilevytoipilas
        Kunto nousuun kirjoitti:

        Olen käynyt niin Ladylinella kuin Kuntokeskuksella/Fressillä (vai mikä se nykyään onkaan...), ja täytyy sanoa, että kyllä kallistun selvästi pyramidin puoleen! Juuri se kotoisuus, josta aiempikin kirjoittaja sanoi, houkuttelee, ja toisekseen jumpat ovat mukavan monipuolisia! Myös circuit laitteilla on virkistävää! - En ole vielä kantis, mutta taidan nyt ruveta. 18 kk:n jäsenyys maksaa 47 euroa kuussa (jäsenyyden saa tietyissä tilanteissa katkolle, jos ei voi kuntoilla).

        Isoja on erot eri salien välillä. Kuopion Fressissä oli tarjous maksutta viikon tutustuminen. Menin kokeilemaan pumpia välilevytoipilaana.
        Sali täysin ylibuukattu, kaikki välineet lopussa. Sain varoa vierustovereita koko ajan. Painolevyt olivat sikinsokin lattialla ja niihin meinasi kompastua.
        Menin sitten Pyramidille. Sama ohjelma, mutta sain jopa henkilökohtaista opastusta ja neuvoja huomioida välilevyongelmani eri liikkeissä. Kaikilla oli tangot laudan päällä silloin kun niitä ei tarvittu ja ylimääräiset painolevyt laudan alla. Siistiä ja turvallista. Jäi hyvä maku suuhun, että minusta välitetään ihmisenä.

        Pyramidilla ei ole yhtä hienot puitteet ja viimeisen päälle tyylikäs sisustus kuin Fressissä, mutta ohjaajien ammattitaito oli aivan mahtavaa.

        Suosittelen ettet tuijota pintaa vaan näet pintaa syvemmälle niin löydät upean paikan jossa harjoitella.


    • Gym99 rulez

      Kannattaisi käydä katsomassa myös Gym99, jossa on edullisemmat hinnat ja jäsenedut ovat selvästi muita paremmat, mm.solarium ja infrapunasaunan käyttö kuuluvat kuntosalin käytön lisäksi kk hintaan. KK-hinta 44€ tai 49€, ja katsopas Kuopion parhaan salin kuvat www.gym99.fi. Erittäin kotoisasti sisustettu ja ns. vanhan puolen lattia muuttuu myös laminaatiksi kesällä kuten uuden puolen lattia on jo nyt. Parhaat tilat, paras palvelu, parhaat laitteet ja edullisempi kuin muut!!

      • down under

        Mua ihmetyttää, kun kaikki on mainoksien mukaan PARASTA gymillä,niin miksei siellä kaikki kuntoile?.Onhan se selvää että kaikkia ei joku infrapunasauna paljoa kiinnosta ,tai best gym in town slogan ei vois vähempää kiinnostaa mutta eihän tätä kyseistä paikkaa saa arvostella,koska se on paras.....ko??????


      • Niin niin..
        down under kirjoitti:

        Mua ihmetyttää, kun kaikki on mainoksien mukaan PARASTA gymillä,niin miksei siellä kaikki kuntoile?.Onhan se selvää että kaikkia ei joku infrapunasauna paljoa kiinnosta ,tai best gym in town slogan ei vois vähempää kiinnostaa mutta eihän tätä kyseistä paikkaa saa arvostella,koska se on paras.....ko??????

        Hyvin ymmärretty, paras on paras ja sillä siisti.


      • Helluntailainen2010

        Höpö höp sali, teknisesti hyvä, muta asiakapalvelu minua kohtaan oli töykeää, jos on uskonnollista taustaa, Pyramidillä kohdellaa kuin ruhtinasta. Salille ei uulu kenenkään vakaumus yms.

        Aina voi vaihtaa käyn siellä Pyramidilla nykyisin, ovat ihanan neutraaleja eivätkä tuppaa koko ajansyliin!
        Laitteet on korkeatasoisia jumppakerhoja vaikka minkälaisia.


      • TIPUNEN

        Surkea sali 30 vuoden sali kokemuksella ympäri suomea, liian ahdas, ei saunaa, "kuka helvetti jaksaa istua siinä pienessä laatikossa missä ei voi edes heittää löylyä? ja moniko käy solariumissa yli 10 kertaa vuodessa nykyään? Tosi ahtaat pesutilat ja sisäälämpeävä henkilökunta!!! Elkää missään nimessä edes harkitko GYM99 salia!!! Suosittelen FRESSIÄ tai PYRAMIDIA


    • kullitettu

      50€ Kullitettu kortti VIP

    • Anonyymi

      Yhden paikan vaan löysin ja on pe-la vain 3h päivässä auki niin vähän haastavaa päästä sinne aina just oikeaan aikaan paikalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe