Tietääkö joku, millaisissa hinnoissa sähkökäyttöiset keritsimet ovat?
Hinta uutena? Käytettynä?
Kiitos vastauksista.
Sähkökäyttöisen keritsimen hinta??
8
3550
Vastaukset
- Mitä maksaisit?
Listerin sähköinen keritsin lammaspäällä jouten.....
ajettu noin 10 lammasta !- ms..
itselläni on myös.. siksi kyselenkin, mitä tuollaisesta viitsii pyytää..
- rivak
Heips! minä myös vailla keritsintä, mutta olen varmaankin jo myöhässä oletko myynyt koneen jo ja mikä olisi hinta? T:heidi
- tiltuuuuu
onko keritsin vielä kaupan olis tarvetta..oma hajosi eikä voi korjata tai sama olis ostaa uus
- keritsimen
Minä myös olen vailla keritsintä.
Tarjotkaa sähköpostiin:)
lillin (at) luukku.com - Keritsijä12
sähkökäyttöisiä keritsimiä lammasterillä
www.qukon.com- t&r&s
Hello! Ihmiset onko se hinta valtion salaiuus ettei sitä voi paljastaa? Olisimme kiinnostuneita mihin voisi varautua kun uudet maksaa aika paljon? Jotain siinä 600€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude26015259Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510176Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089391Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237119Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826567Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766248Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474816Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys281962IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511717