Tietääkö joku, millaisissa hinnoissa sähkökäyttöiset keritsimet ovat?
Hinta uutena? Käytettynä?
Kiitos vastauksista.
Sähkökäyttöisen keritsimen hinta??
8
3576
Vastaukset
- Mitä maksaisit?
Listerin sähköinen keritsin lammaspäällä jouten.....
ajettu noin 10 lammasta !- ms..
itselläni on myös.. siksi kyselenkin, mitä tuollaisesta viitsii pyytää..
- rivak
Heips! minä myös vailla keritsintä, mutta olen varmaankin jo myöhässä oletko myynyt koneen jo ja mikä olisi hinta? T:heidi
- tiltuuuuu
onko keritsin vielä kaupan olis tarvetta..oma hajosi eikä voi korjata tai sama olis ostaa uus
- keritsimen
Minä myös olen vailla keritsintä.
Tarjotkaa sähköpostiin:)
lillin (at) luukku.com - Keritsijä12
sähkökäyttöisiä keritsimiä lammasterillä
www.qukon.com- t&r&s
Hello! Ihmiset onko se hinta valtion salaiuus ettei sitä voi paljastaa? Olisimme kiinnostuneita mihin voisi varautua kun uudet maksaa aika paljon? Jotain siinä 600€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692372Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2512367- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411395Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999