Olen etsiskellyt lintukivääriini (sako vixen 222) uutta kiikaria. Minkälaisia kokemuksia tälläisesta bushnell banner 6-18X50.
Vastaukset 5
- Dpg
Sama kuin sutta ampuisi linjssillä persilmään ja huutaisi
- aikoinaan
vastaava suurennuksella 4-12.
Ei ainakaan moitittavaa minulla ole.Oli 22 Hornetin selässä.Sai ampua teertä silmään tyynellä säällä.
Onko kalliskin?- hillbergmounting
Tuulisella hiukan vaikeampi, koska lintu siristää tuulella silmäänsä pienentäen näin osuma-alaa.
- pietu79
Noin 250 eskoo..
- Mahdoton Patruuna
Tuollaisen saisit 550€ eikä tarvitse katua. Lähes uusi ja alkuperäinen paketti. miksi luovun? 1/8" naksut ei sovi TA-toimintaan. Muuten hiton hyvä kiikari. B&L Elite 4000-sarjaan perustuva kiikari, jota Bushnell ei saanut myydä alkuperäisellä nimellä... Ei nyt ihan Zeiss, mutta ainakin Meoptaa vastaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231024- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha589861- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646- 69644