vähän kalliimpi corolla josta löytyy vakiovarusteena tupakinsytytin ja kello...
lexus
11
897
Vastaukset
- myös..
ratti ja polkimet
- heillekin
....nimittäin datsun INFINITY - miehille.
Tuohan on myös auto josta ei juuri emomerkin tunnuksia löyty. - bmw power
...ei se 1.8 litranen 3-sarjan bemari tai a-mersukaan paljon corollasta eroa.
- C-Cat
kiitos kun jaat hyödyllistä infoa!
- Gorilla
Itse asiassa se ei ole vähän kalliimpi vaan todella paljon kalliimpi. On se niin mukavaa olla rahoissaan.
- k. ummastus
toyotan avaus hieman nuorekkaamman näköiseksi perusautoksi?
- ToyXus
Huomaa aloitusviestistä että ei ole ajanut Lexusta. Mutta provoksihan se oli tarkoitettu joten voisin sanoa että olet tyhmä.
- Moottorihenkilö
Eihän Corollaa ja jotain Lexusta voikaan pitää mitenkään tasaveroisina. Totuus lienee kuitenkin, että Toyotan laatu on se sitten Toyota tai Lexus ei kovinkaan radikaalisti poikkea toisistaan. Samoja osia, samoista materiaaleista on kummassakin autossa. Ero on enempikin siinä, että Lexuksessa niitä on enemmän.Pelko siitä, että joku niistä osista tehdään jopa samassa tuotantolaitoksessa on aiheellista. Kun oikein tarkkaan haistelee uutta Lexusta niin nenään voi siis joskus etäisesti tulla köyhyyden haju.
Kirjoittelin jokunen minuutti sitten vastaavanlaisesta asiasta tällä palstalla. Ainitlaatuista, mutta lienee totta, että sheriffi puuttui asiaan. Viestiin, joko minun tai jonkun toisen saattoi tulla iskusana, jonka joku noista idiooteista oletti ymmärtävänsä ja osasi deletoinnin jalon taidon. - pelko?
Moottorihenkilö kirjoitti:
Eihän Corollaa ja jotain Lexusta voikaan pitää mitenkään tasaveroisina. Totuus lienee kuitenkin, että Toyotan laatu on se sitten Toyota tai Lexus ei kovinkaan radikaalisti poikkea toisistaan. Samoja osia, samoista materiaaleista on kummassakin autossa. Ero on enempikin siinä, että Lexuksessa niitä on enemmän.Pelko siitä, että joku niistä osista tehdään jopa samassa tuotantolaitoksessa on aiheellista. Kun oikein tarkkaan haistelee uutta Lexusta niin nenään voi siis joskus etäisesti tulla köyhyyden haju.
Kirjoittelin jokunen minuutti sitten vastaavanlaisesta asiasta tällä palstalla. Ainitlaatuista, mutta lienee totta, että sheriffi puuttui asiaan. Viestiin, joko minun tai jonkun toisen saattoi tulla iskusana, jonka joku noista idiooteista oletti ymmärtävänsä ja osasi deletoinnin jalon taidon.Mikä katastrofi se on, jos löytää Lexuksestaan samanlaisen nippelin kuin Corollasta? Aston Martinista löytyy Fordin osia ja Bentleystä Volkkarin. En menisi niitä silti suoralta kädeltä tuomitsemaan "köyhiksi".
Samoja osia on, mutta enemmän kuitenkin eri osia. Ja niitä eri osia on juuri niissä paikoissa, joissa se tuntuu, eikä jossain nappuloissa. - Moottorihenkilö
pelko? kirjoitti:
Mikä katastrofi se on, jos löytää Lexuksestaan samanlaisen nippelin kuin Corollasta? Aston Martinista löytyy Fordin osia ja Bentleystä Volkkarin. En menisi niitä silti suoralta kädeltä tuomitsemaan "köyhiksi".
Samoja osia on, mutta enemmän kuitenkin eri osia. Ja niitä eri osia on juuri niissä paikoissa, joissa se tuntuu, eikä jossain nappuloissa.Heh, provosoiduin mainitsemastani jutusta, enkä ollut nyt kovinkaan selväsanainen (milloinkas minä?).
Eräänlainen pelko kuvastui em. jutussa muutamassa kommentissa. Tulkisin ehkä väärin mutta hyvin painokas selittely, eri osista, eri suunnittelijoista ja tuotantolaitoksista Lexuksen ja Toyotan osalta viittasi mielestäni pelon kaltaiseen selittelytarpeeseen. Käytin sanaa siinä yhteydessä mikä oli vain omissa ajatuksissani.
Olen kanssasi aivan samaa mieltä ja tietoinen mainitsemistasi "nappuloista" ja sehän juuri osoittaapointtini. Jostain testistä olen muös lueskellut, että joskus saattaa tuo kytkinten lainaus olla "nurinkin" päin ja näin imagoa heikentämässä.
Pointtini on se, että Fordin omistus ei heikennä Aston Martinin tai Jaguaarin laadukkuutta ja tekniikkaa vaan valmistaja voi todella tehdä useampaa brändiä ja tarjota loistoa ja laatua eri tasoilla ja paketeissa. Ei tarvitse olla köyhä hyväksyessään Corollan arvon omassa luokassaan kuten em jutussa saattoi ainakin rivien välistä lukea ;-)
Muutenkin olen sitä mieltä, että me saamme ajella juuri sillä autolla minkä sopivaksi näemme. Olen hieman ihmeissäni miksi erityisesti meikäläisillä foorumeilla on näin valtavasti tosikkomaistakin toisten automerkkien mollaamista. Joku merkki tai malli lytätään maan rakoon ottamatta huomioon käyttötarkoitusta, hintaeroja tai mallille yksilöllisiä jonkun valmistusmaan taiominaisuuksia - Moottorihenkilö
Moottorihenkilö kirjoitti:
Heh, provosoiduin mainitsemastani jutusta, enkä ollut nyt kovinkaan selväsanainen (milloinkas minä?).
Eräänlainen pelko kuvastui em. jutussa muutamassa kommentissa. Tulkisin ehkä väärin mutta hyvin painokas selittely, eri osista, eri suunnittelijoista ja tuotantolaitoksista Lexuksen ja Toyotan osalta viittasi mielestäni pelon kaltaiseen selittelytarpeeseen. Käytin sanaa siinä yhteydessä mikä oli vain omissa ajatuksissani.
Olen kanssasi aivan samaa mieltä ja tietoinen mainitsemistasi "nappuloista" ja sehän juuri osoittaapointtini. Jostain testistä olen muös lueskellut, että joskus saattaa tuo kytkinten lainaus olla "nurinkin" päin ja näin imagoa heikentämässä.
Pointtini on se, että Fordin omistus ei heikennä Aston Martinin tai Jaguaarin laadukkuutta ja tekniikkaa vaan valmistaja voi todella tehdä useampaa brändiä ja tarjota loistoa ja laatua eri tasoilla ja paketeissa. Ei tarvitse olla köyhä hyväksyessään Corollan arvon omassa luokassaan kuten em jutussa saattoi ainakin rivien välistä lukea ;-)
Muutenkin olen sitä mieltä, että me saamme ajella juuri sillä autolla minkä sopivaksi näemme. Olen hieman ihmeissäni miksi erityisesti meikäläisillä foorumeilla on näin valtavasti tosikkomaistakin toisten automerkkien mollaamista. Joku merkki tai malli lytätään maan rakoon ottamatta huomioon käyttötarkoitusta, hintaeroja tai mallille yksilöllisiä jonkun valmistusmaan taiominaisuuksiasekoilin lopuksi esikatselusta lähetä nappulaan ja vähän muuhunkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418