lexus

on...

vähän kalliimpi corolla josta löytyy vakiovarusteena tupakinsytytin ja kello...

11

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös..

      ratti ja polkimet

    • heillekin

      ....nimittäin datsun INFINITY - miehille.
      Tuohan on myös auto josta ei juuri emomerkin tunnuksia löyty.

    • bmw power

      ...ei se 1.8 litranen 3-sarjan bemari tai a-mersukaan paljon corollasta eroa.

    • C-Cat

      kiitos kun jaat hyödyllistä infoa!

      • Gorilla

        Itse asiassa se ei ole vähän kalliimpi vaan todella paljon kalliimpi. On se niin mukavaa olla rahoissaan.


    • k. ummastus

      toyotan avaus hieman nuorekkaamman näköiseksi perusautoksi?

    • ToyXus

      Huomaa aloitusviestistä että ei ole ajanut Lexusta. Mutta provoksihan se oli tarkoitettu joten voisin sanoa että olet tyhmä.

      • Moottorihenkilö

        Eihän Corollaa ja jotain Lexusta voikaan pitää mitenkään tasaveroisina. Totuus lienee kuitenkin, että Toyotan laatu on se sitten Toyota tai Lexus ei kovinkaan radikaalisti poikkea toisistaan. Samoja osia, samoista materiaaleista on kummassakin autossa. Ero on enempikin siinä, että Lexuksessa niitä on enemmän.Pelko siitä, että joku niistä osista tehdään jopa samassa tuotantolaitoksessa on aiheellista. Kun oikein tarkkaan haistelee uutta Lexusta niin nenään voi siis joskus etäisesti tulla köyhyyden haju.

        Kirjoittelin jokunen minuutti sitten vastaavanlaisesta asiasta tällä palstalla. Ainitlaatuista, mutta lienee totta, että sheriffi puuttui asiaan. Viestiin, joko minun tai jonkun toisen saattoi tulla iskusana, jonka joku noista idiooteista oletti ymmärtävänsä ja osasi deletoinnin jalon taidon.


      • pelko?
        Moottorihenkilö kirjoitti:

        Eihän Corollaa ja jotain Lexusta voikaan pitää mitenkään tasaveroisina. Totuus lienee kuitenkin, että Toyotan laatu on se sitten Toyota tai Lexus ei kovinkaan radikaalisti poikkea toisistaan. Samoja osia, samoista materiaaleista on kummassakin autossa. Ero on enempikin siinä, että Lexuksessa niitä on enemmän.Pelko siitä, että joku niistä osista tehdään jopa samassa tuotantolaitoksessa on aiheellista. Kun oikein tarkkaan haistelee uutta Lexusta niin nenään voi siis joskus etäisesti tulla köyhyyden haju.

        Kirjoittelin jokunen minuutti sitten vastaavanlaisesta asiasta tällä palstalla. Ainitlaatuista, mutta lienee totta, että sheriffi puuttui asiaan. Viestiin, joko minun tai jonkun toisen saattoi tulla iskusana, jonka joku noista idiooteista oletti ymmärtävänsä ja osasi deletoinnin jalon taidon.

        Mikä katastrofi se on, jos löytää Lexuksestaan samanlaisen nippelin kuin Corollasta? Aston Martinista löytyy Fordin osia ja Bentleystä Volkkarin. En menisi niitä silti suoralta kädeltä tuomitsemaan "köyhiksi".

        Samoja osia on, mutta enemmän kuitenkin eri osia. Ja niitä eri osia on juuri niissä paikoissa, joissa se tuntuu, eikä jossain nappuloissa.


      • Moottorihenkilö
        pelko? kirjoitti:

        Mikä katastrofi se on, jos löytää Lexuksestaan samanlaisen nippelin kuin Corollasta? Aston Martinista löytyy Fordin osia ja Bentleystä Volkkarin. En menisi niitä silti suoralta kädeltä tuomitsemaan "köyhiksi".

        Samoja osia on, mutta enemmän kuitenkin eri osia. Ja niitä eri osia on juuri niissä paikoissa, joissa se tuntuu, eikä jossain nappuloissa.

        Heh, provosoiduin mainitsemastani jutusta, enkä ollut nyt kovinkaan selväsanainen (milloinkas minä?).
        Eräänlainen pelko kuvastui em. jutussa muutamassa kommentissa. Tulkisin ehkä väärin mutta hyvin painokas selittely, eri osista, eri suunnittelijoista ja tuotantolaitoksista Lexuksen ja Toyotan osalta viittasi mielestäni pelon kaltaiseen selittelytarpeeseen. Käytin sanaa siinä yhteydessä mikä oli vain omissa ajatuksissani.
        Olen kanssasi aivan samaa mieltä ja tietoinen mainitsemistasi "nappuloista" ja sehän juuri osoittaapointtini. Jostain testistä olen muös lueskellut, että joskus saattaa tuo kytkinten lainaus olla "nurinkin" päin ja näin imagoa heikentämässä.

        Pointtini on se, että Fordin omistus ei heikennä Aston Martinin tai Jaguaarin laadukkuutta ja tekniikkaa vaan valmistaja voi todella tehdä useampaa brändiä ja tarjota loistoa ja laatua eri tasoilla ja paketeissa. Ei tarvitse olla köyhä hyväksyessään Corollan arvon omassa luokassaan kuten em jutussa saattoi ainakin rivien välistä lukea ;-)

        Muutenkin olen sitä mieltä, että me saamme ajella juuri sillä autolla minkä sopivaksi näemme. Olen hieman ihmeissäni miksi erityisesti meikäläisillä foorumeilla on näin valtavasti tosikkomaistakin toisten automerkkien mollaamista. Joku merkki tai malli lytätään maan rakoon ottamatta huomioon käyttötarkoitusta, hintaeroja tai mallille yksilöllisiä jonkun valmistusmaan taiominaisuuksia


      • Moottorihenkilö
        Moottorihenkilö kirjoitti:

        Heh, provosoiduin mainitsemastani jutusta, enkä ollut nyt kovinkaan selväsanainen (milloinkas minä?).
        Eräänlainen pelko kuvastui em. jutussa muutamassa kommentissa. Tulkisin ehkä väärin mutta hyvin painokas selittely, eri osista, eri suunnittelijoista ja tuotantolaitoksista Lexuksen ja Toyotan osalta viittasi mielestäni pelon kaltaiseen selittelytarpeeseen. Käytin sanaa siinä yhteydessä mikä oli vain omissa ajatuksissani.
        Olen kanssasi aivan samaa mieltä ja tietoinen mainitsemistasi "nappuloista" ja sehän juuri osoittaapointtini. Jostain testistä olen muös lueskellut, että joskus saattaa tuo kytkinten lainaus olla "nurinkin" päin ja näin imagoa heikentämässä.

        Pointtini on se, että Fordin omistus ei heikennä Aston Martinin tai Jaguaarin laadukkuutta ja tekniikkaa vaan valmistaja voi todella tehdä useampaa brändiä ja tarjota loistoa ja laatua eri tasoilla ja paketeissa. Ei tarvitse olla köyhä hyväksyessään Corollan arvon omassa luokassaan kuten em jutussa saattoi ainakin rivien välistä lukea ;-)

        Muutenkin olen sitä mieltä, että me saamme ajella juuri sillä autolla minkä sopivaksi näemme. Olen hieman ihmeissäni miksi erityisesti meikäläisillä foorumeilla on näin valtavasti tosikkomaistakin toisten automerkkien mollaamista. Joku merkki tai malli lytätään maan rakoon ottamatta huomioon käyttötarkoitusta, hintaeroja tai mallille yksilöllisiä jonkun valmistusmaan taiominaisuuksia

        sekoilin lopuksi esikatselusta lähetä nappulaan ja vähän muuhunkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe