Siis mikä paikka tämä "Pascha-erotiikkaravintola" oikein on,jossa tämä Häkkisen uusi tyttöystävä Marketa on työskennellyt.
Kotisivut viittaavat kyllä johonki muuhun. Mihinkähän liemeen tuo nainen vielä Mikan ajaa?
http://www.pascha.de/koeln/index.htm
Hetkinen nyt
96
33475
Vastaukset
- eivät ehkä älylliset akat
lopultakaan kovin kiinnosta, eli elämää ja erotiikkaa sen olla pittää!
Eihän tämä Mika ole itseäänkään liikaa sivistänyt, mutta ajella hän osaa, kun on rahnaa kuitenkin saanut kokoon.Mikakin on vain mies ja siinä iässä että erotiikka
on tärkeässä asemassa,sen muija on sitä melkein 10v vanhempi ja just nyt keskittyny lastenhoitoon ja peti kylmennyt(tästä syystä 90% eroista johtuu),
Äkkiä erjalle TURBO hormonikierukka tussuun niin eikö se mika palaa kotio,edellyttäen että erja osaa myös sänkyhommat.Se sai mikan Ruusperin tallisopimuksella melkein käyttämättömänä,jotes jos
mika saa nyt vasta kunnon hoitoo,niin ei se palaa...- talikynttilät...
henrikki10 kirjoitti:
Mikakin on vain mies ja siinä iässä että erotiikka
on tärkeässä asemassa,sen muija on sitä melkein 10v vanhempi ja just nyt keskittyny lastenhoitoon ja peti kylmennyt(tästä syystä 90% eroista johtuu),
Äkkiä erjalle TURBO hormonikierukka tussuun niin eikö se mika palaa kotio,edellyttäen että erja osaa myös sänkyhommat.Se sai mikan Ruusperin tallisopimuksella melkein käyttämättömänä,jotes jos
mika saa nyt vasta kunnon hoitoo,niin ei se palaa...Kyllä saatiin taas jutunaihe ja pemistely. Miten se ketään liikuttaa missä Mika menee tai tekee??
Antaa miehen nauttia elämästään. Hän todella ajoi nuoruutensa autolla ja sortui ikäihmiseen. Terve, parhaassa iässä oleva mies on havahtunut, että elämässä on muutakin ja kivaa. Annetaan Mikalle vapaus, sen hän on varmasti ansainnut.
Hänen takaa löytyy manipuloiva Erja!! On ihanaa tulla sellaisen ihmisen vallanalta pois! Vapauttavaa ja elää miehen elämää. Mikan arvot ovat varmasti kohdallaan kaiken kokemansa jälkeen. Ja kukapa ei meistä virheitä tee, itse tai toisen vaikutuksen alla??
Joidenkin elämä vain mneee jossain.... kunnes havahtuu, että oma elämäkin pitää/saa elää!!
- muikkumies
Eikö ole muuta elämää kuin toisten ihmisten menemisiä ja tulemisia pähkäillä.Siitä kuulema jopa maksetaankin.
- samaa pataa
Seksihän se on kaikkien päät nykyään pannut pyörälle.
Pitäis kaikkien vaimojenkin mennä tuollaiseen clubiin ,ni pysys aviomiehet kotosalla pentujen kaa paremmin=D
..eivätkä olis nin lipomas muiden perään, ku oma akka on kunniallisessa työssä tienaamassa.- valinnanvaikeus
Kyllähän se nii o et vaimoksi en rupia, kun suurin osa miehistä on nykyää tuollaisia,
vaik ois kuin seksikäs muija, ni aina se pitää
panna jossain vaihees hyllylle ja ei tuo Mika ainakaa mua yhtään kiinnostais vaik ois kuinka
rahaa ni sil ei saa mitään aitoa ja jos toi juttu on totta ni muija lähtee sit ku se on lypsäny kuiviin tai Mika haluu uutta.
Saattaa vaan olla et tulee entistä aitomuijaa ikävä jossain vaihees tai sensorttista.
Valitettavasti julkkisten asiat käsitellään julkisesti...oli ne sit totta tai ei, se o toinen juttu, vaikkei ne muille kuuluskaan. - eipä sinua
valinnanvaikeus kirjoitti:
Kyllähän se nii o et vaimoksi en rupia, kun suurin osa miehistä on nykyää tuollaisia,
panna jossain vaihees hyllylle ja ei tuo Mika ainakaa mua yhtään kiinnostais vaik ois kuinka
rahaa ni sil ei saa mitään aitoa ja jos toi juttu on totta ni muija lähtee sit ku se on lypsäny kuiviin tai Mika haluu uutta.
Saattaa vaan olla et tulee entistä aitomuijaa ikävä jossain vaihees tai sensorttista.
Valitettavasti julkkisten asiat käsitellään julkisesti...oli ne sit totta tai ei, se o toinen juttu, vaikkei ne muille kuuluskaan.kukaan muijjaksi huolisikaan.....
- murr..
eipä sinua kirjoitti:
kukaan muijjaksi huolisikaan.....
Sua ei oo tainut kukaan huolia.
Mites se menikään, että se koira ärähtää... - sanomaan ..
valinnanvaikeus kirjoitti:
Valitettavasti julkkisten asiat käsitellään julkisesti...oli ne sit totta tai ei, se o toinen juttu, vaikkei ne muille kuuluskaan.... olet!
Mistä tiedät mitään! Hoida oma elämäsi!!
Mika on Mika! Sinä olet sinä!! Molemmilla oma elämäntie! - hahhaa
sanomaan .. kirjoitti:
... olet!
Mistä tiedät mitään! Hoida oma elämäsi!!
Mika on Mika! Sinä olet sinä!! Molemmilla oma elämäntie!Jos näin on niin, ei se akka vaihtamalla tainnut kummeta.
Siinä se sivistystaso nähään, että köyhä on sivistyneempi, kun kuninkaallisia kuvataan perse paljaana. Muutenkaa ei huvittas saaha tauteja kuppaselta akalta.
- nyt!
on Mikan pelisilmä tainnut pettää pahemman kerran,jos juttu pitääpi paikkansa,,,hitsi
- putkikauppa.com
Olisi kiva nähdä suomalaisia F1-organisaatiossa vaikuttamassa myös taustalla. Tähän Mikalla olisi hyvät mahdollisuudet. Suhdeasiat ovat Mikan omia asioita.
- Nimetön
Mika tekee kuten haluaa .....Ja mikä häly erosta ???aika moni eroo ja ei niitä huudella ...Mika satuu vai olemaan julkkis niin nyt kauhistellaan ja ihmetellään...miksi väkisin olla liitossa jos ei toimi ei julkkis ole sen ihmeenlisempi kun muut!!!!
Menköön mika nyt ja tehköön mitä haluaa!!!! me eletään kerran täällä...(juu mika on kokenut senkin ) siis annetaan Mikan puuhastella mitä puuhastelee....ei se meitä liikuta se on hänen elämä!!!ei meidän!!
Toivotan mikalle kaikkea hyvää!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nimetön kirjoitti:
Mika tekee kuten haluaa .....Ja mikä häly erosta ???aika moni eroo ja ei niitä huudella ...Mika satuu vai olemaan julkkis niin nyt kauhistellaan ja ihmetellään...miksi väkisin olla liitossa jos ei toimi ei julkkis ole sen ihmeenlisempi kun muut!!!!
Menköön mika nyt ja tehköön mitä haluaa!!!! me eletään kerran täällä...(juu mika on kokenut senkin ) siis annetaan Mikan puuhastella mitä puuhastelee....ei se meitä liikuta se on hänen elämä!!!ei meidän!!
Toivotan mikalle kaikkea hyvää!!!!!!!!!!!!!!!!!!jumalauya juu nääs,mä oo samaa mieltä et turha poru moisesta,mitä v...tua se meitä liikuttaa jos erja ja mika eroo ei mulla ainaskaa ole eurookaa kii tos jutus,mikana mä oisin lähteny jos sikana menee se kotka varjosta,kerra täälä eletää ja mä en oikee usko vuosikerta tavaraa, viineihi ehkä.mikla tako nuoruutensa rahaa ja vanhaa gondoolia ny on tullu aika elää ku pelit ja pensselit toimii, pätäkkääki on nii ettei laps heitteille jouru. NAI JA NAUTI MIKA
- karvakoura
Alamäki alkaa naisista. Onnea valitsemalleen tielle.
- tässä...
... kirjoittaja omasta kokemuksestaan miten miehen saa hunningolle??
Hoida vain se oma läänisi ja hanki oma elämä! - aina vieneet
tässä... kirjoitti:
... kirjoittaja omasta kokemuksestaan miten miehen saa hunningolle??
Hoida vain se oma läänisi ja hanki oma elämä!Selitä toisin jos osaat.
- karvaiimeili
Mika teki Richard Geret. Pretty Woman on ihana leffa! Siinä ilotyttö saa rikkaan miehen ja rakkauttakin löytyi, ainakin leffan ajaksi....
- Vanha rumilus...
..pihalle ja uutta kauneutta tilalle....näin toimii vain KUNNON ÄIJÄ.
- Hommaa elämä
Voi herttileijaa sentään. Mikähän tyttö ja mikähän paikka. Bordelli se on. Laillinen Saksassa. Hommatkaa nyt helvetissä oma elämä ja antakaa Mikan elää omaansa. Aika näppärä mainostemppu saksalaiselta bordellilta.
- liimalude
Juu mää hommasin kans oman elämän ja menin porttolaan hehkeää naista hakemaan vaan ei sitä onnea kauan kestäny kun se akka halus jo samana iltana uutta miestä.
Siellä kun ei "vakivirkoja" täytetä,, mitäs läksit.
- miehelle
naisen pitäisi olla miehen mielestä: kodin hengetär, hyvä äiti, huora, rakastajatar, pitopalvelu, näyttelyesine jne.
koska kaikkia ei samassa paketissa saa, naista on vaihdettava vaativan tilanteen mukaan.- Vihdoinkin nainen
joka tämän on tajunnut:))))
- joku
Totta, miehen ei tarvise olla naiselle kuin rahapussi. Pääsemme me miehet helpommalla, ei trvitse kuin olla paljon rahaa.
- minulle:)
Vihdoinkin nainen kirjoitti:
joka tämän on tajunnut:))))
Niin..mistäköhän enää löytyis KUNNON MIESTÄ..hmmm
Ennen miehet oli miehiä,mut nykyisin jokaisen aivoihin mahtuu vain sana SEXI!
Naiselta vaaditaan todella kohtuuttomia.Hoida koti,hoida lapset,hoida mies,hoida työ kodin ulkopuolella,näytä jatkuvasti sexikkäältä,näytä jatkuvasti nuorelta,osta jatkuvasti sexikkäitä alusvaatteita,vaik ei olis edes varaa,ole aina valmis kun mies haluu..Tämä on monen miehen naisen kuva tänä päivänä.
Joten,kahden eron jälkeen parempi olla yksin ja saada elää vapaata elämää ja omistautua palvelemaan Jeesusta Kristusta.Hän ei vaadi meiltä naisilta kuin uskollisuutta hänelle.Kiitos Jeesus,että hyväksyt minut tälläisena kuin olen.
Tiedän,että olen arvokas ja sinulle kelpaan.
Kaikki hyljätyt naiset nyt kertomaan ilosanomaa.Sitä tämä maailma tarvii.
Tämä maailma tarvii AITOA RAKKAUDEN SANOMAA.sitä ei saada hyppimällä suhteista suhteisiin. - Arvokasta elämää
minulle:) kirjoitti:
Niin..mistäköhän enää löytyis KUNNON MIESTÄ..hmmm
Ennen miehet oli miehiä,mut nykyisin jokaisen aivoihin mahtuu vain sana SEXI!
Naiselta vaaditaan todella kohtuuttomia.Hoida koti,hoida lapset,hoida mies,hoida työ kodin ulkopuolella,näytä jatkuvasti sexikkäältä,näytä jatkuvasti nuorelta,osta jatkuvasti sexikkäitä alusvaatteita,vaik ei olis edes varaa,ole aina valmis kun mies haluu..Tämä on monen miehen naisen kuva tänä päivänä.
Joten,kahden eron jälkeen parempi olla yksin ja saada elää vapaata elämää ja omistautua palvelemaan Jeesusta Kristusta.Hän ei vaadi meiltä naisilta kuin uskollisuutta hänelle.Kiitos Jeesus,että hyväksyt minut tälläisena kuin olen.
Tiedän,että olen arvokas ja sinulle kelpaan.
Kaikki hyljätyt naiset nyt kertomaan ilosanomaa.Sitä tämä maailma tarvii.
Tämä maailma tarvii AITOA RAKKAUDEN SANOMAA.sitä ei saada hyppimällä suhteista suhteisiin.Tämän asian ympärille nyt kehkeytyy tämäkin juttu.
Totuuden tietää kyllä Mika ja en puutu siihen, mutta vastaan vain tähän:)
Samaa mieltä olen,että maailma on just tällaista surkeaa turhuutta täynnä ja yritetään se turhuuden ja tyhjyyden tunne sammuttaa "juomalla näistä kuumista lähteistä".
Uskoisin että kaikilla on kuitenkin elämässä kaipaus siihen perusturvallisuuteen..ei tarkoita tylsyyteen välttämättä ja rakkauteen, hyväksytyksi tulemiseen sellaisena kuin on, että voi olla onnellinen ja nauttia sitä kautta elämässä.
Ehkä kolhut myös opettavat ymmärtämään elämää syvemmin. - hurskatelua!!
Hienoa, että nainen voi olla tuota kaikkea!
Minusta ihanaa, että mieheni arvostaa minua tuossa kaikessa!! Nautin siitä ja tunnen itseni tosi NAISELLISEKSI!! Noin monipuolinen voi olla vain aito NAINEN!! MIES tuntee olevansa MIES!! Ei jonkun akan komenneltava tossusankari.
Ajattele, kaikkea tuota samassa paketissa. Kiitos raskas mieheni!!;)
Voiko ihanammin aamu enää alkaa....... voikaa hyvin ihanat naiset.
- 60 v
Juorua juorua, kyllä jaksatte olla uteliaita,antaa Mika ja Erja hoitaa omat sotkut.
- mikä kotka
Erja on fiksu ja kaunotar tämän uuden kotkan rinnalla. Huh mikä ilmestys! Häkkisellä on ilmeisesti liikaa aikaa eikä mitään järkevää tekemistä.
- juoru-ukko
ihanaa kun jollain tapahtuu jotain elämässä, niin on mahtavaa seurailla tilanteen kehittymistä ja veikkailla mitä tapahtuu seuraavaksi...lyödäänkö vetoa?
Eihän tästä malttas enää töihinkää lähteä kun on niin tosi hauskaa. - kiikku-ukko
juoru-ukko kirjoitti:
ihanaa kun jollain tapahtuu jotain elämässä, niin on mahtavaa seurailla tilanteen kehittymistä ja veikkailla mitä tapahtuu seuraavaksi...lyödäänkö vetoa?
Eihän tästä malttas enää töihinkää lähteä kun on niin tosi hauskaa.Se on tuo rahan kans mälläminen sellaista, että
saattaa tulla umpikuja eteen.
Toivottavasti ei, mutta se on surkeaa todeta et
näin on käyny meidän urheilijoille, kun on pohja pois hommasta, niin luisutaan sivuraiteelle elämässä. Toivon kuitenkin parasta Mikalle ja en tuomitse ketään, kaikilla on vapaus tehdä omia
päätöksiä elämässä.
Silloin kun itse olin nuori, ei tällaisia spekulointeja ollut, mutta nykyäänhän tämä on jokapäiväistä leipää ja mikä hulluinta tällä
tosiaan tienataankin elantoa. - rauhoitu hyvä mies
juoru-ukko kirjoitti:
Eihän tästä malttas enää töihinkää lähteä kun on niin tosi hauskaa.muutaman tunin aikana ei ehdi ihmeitä tapahtumaan. britney spears-vauhtia ei omaa häkkinenkään.
- enteilyä
kiikku-ukko kirjoitti:
Se on tuo rahan kans mälläminen sellaista, että
saattaa tulla umpikuja eteen.
Toivottavasti ei, mutta se on surkeaa todeta et
näin on käyny meidän urheilijoille, kun on pohja pois hommasta, niin luisutaan sivuraiteelle elämässä. Toivon kuitenkin parasta Mikalle ja en tuomitse ketään, kaikilla on vapaus tehdä omia
päätöksiä elämässä.
Silloin kun itse olin nuori, ei tällaisia spekulointeja ollut, mutta nykyäänhän tämä on jokapäiväistä leipää ja mikä hulluinta tällä
tosiaan tienataankin elantoa.kaikilla ihmisillä käynyt samoin. elämänhallinta tipotiessään. peevelin huolissani kun tästä maailmasta ei tule jatkossa muuta kuin täysin kaoottinen horna.
- johtotähti
enteilyä kirjoitti:
kaikilla ihmisillä käynyt samoin. elämänhallinta tipotiessään. peevelin huolissani kun tästä maailmasta ei tule jatkossa muuta kuin täysin kaoottinen horna.
Kyllä muillakin mutta valitettavasti julkisuuden henkilöt ovat myös esikuvia.
- esileikkiä koko elämä
johtotähti kirjoitti:
Kyllä muillakin mutta valitettavasti julkisuuden henkilöt ovat myös esikuvia.
päättäjät, kirkko, urheilijat, opettajat, vanhemmat, popparit, elokuvatähdet ym. kaikissa instansseissa helvetillistä haureutta harrastavat, miksi ei häkkinenkin? jos aletaan väittämään ihmisen vääristä valinnoista (oli pappi tai lukkari), että hänkin on vain ihminen.
Niin maataan kuin ne petaavat. - Mökin mies
enteilyä kirjoitti:
kaikilla ihmisillä käynyt samoin. elämänhallinta tipotiessään. peevelin huolissani kun tästä maailmasta ei tule jatkossa muuta kuin täysin kaoottinen horna.
Mistäköhän täällä puhutaan tai kenestä kun en tunne kyseistä henkilöä?
Ei ole telkkaria niin en voi seurata mitä maailmalla tapahtuu mutta liekö niin arvokasta tietoa että elämäni onni siitä aukeaisi?
Tietokoneen hommasin että saa näin olla yhteydessä maailman menoon jollakin tavalla.
Tuntuupi roskaa olevan aika lailla täällä liikkeellä. - jokaisella...
... on omat eväät elämässä!!
- 60v.
Tietysti
- routa porsaan!
kotia ajaa,tuntus tämä Erja olevan sen verran fiksu/bisnesnainen että kohta taas apua tarvitaan:)hitto lapsia käy sääli jos iskä nyt erotiikka tanssian matkaan lähti,,jos on jutut totta!
- AJAA
KUUMIA NAISIA...
- kauan autoja,
ettei enää akkaa osaakkaan ajaa: et jos tuo eroottinen ulkomaanelävä on vaan niinkö rahallamaksettua rekvisiittaa, oisko näin?
Ku rahalla saa ja hevosella pääsee.
- vanhalada
Niin, Mikalla on sitten noussut kusi päähän, jokaiselle julkkikselle käy jossain vaiheessa niin.Panokset tässä pelissä on vain tosi suuret;
rakkaimmat ihmiset, vaimo ja lapset.
Toivottavasti Mika huomaa ajoissa mitä on tekemässä......suuren virheen. - muikkumies
Mainostaa Bordellia,taitaa olla sovittu juttu kun saa olla tuo mainos täällä.
- iskällä iski lihan himo
Entäs sitten kun tulee aika selittää lapsille? Miten asian saisi selitettyä kauneimmalla mahdollisella tavalla?
- tanssija..
eihän siinä mitään pahaa ole!!
- luontoääni
tanssija.. kirjoitti:
Mitä ne tulukuttaa.. kun pistää vehkeet naulakkoon ni ei tarvi hätäillä
joutavia..hehhe..voi vaikka keskittyä kuuntelemaan pikkulintujen viserrystä. - Sexiä kotiin
tanssija.. kirjoitti:
Muijat nyhjää kotona miehen jo-hylkäämissä pitkissä kalsareissa, kuka sellasta sexynä pitää? Baariin tekee mieli sexin toivossa. Nainen ei pidä kotioloissa itsestään huolta, veri vetää baanalle kellä vaan.
- Alusasufriikki
Sexiä kotiin kirjoitti:
Muijat nyhjää kotona miehen jo-hylkäämissä pitkissä kalsareissa, kuka sellasta sexynä pitää? Baariin tekee mieli sexin toivossa. Nainen ei pidä kotioloissa itsestään huolta, veri vetää baanalle kellä vaan.
Ei pidä paikkaansa että seksiasuilla saa miehen pidettyä.
Kyllä se on se, kuka siellä seksiasun alla on!
Kokemusta on vaikka muille jakaa...jos on sellainen luonne et haluu vaihtaa niin kyllä se vaihtaa vaikka päivät pitkät juoksentelis seksitamineet yllä.
Täs tarinassa on varmaan yhtäpaljo perää kun vesiperässä, mutta
Uskon kyllä että Erjallakin on asuja vaikka muille jakaa se ei ole siittä kiinni.
Hyvännäkönen nainenhan se on, ei yhtään ole Mika sen kummempi, mutta ne on eri asiat mitkä naitattaa..kaikilla on mieltymyksensä. - navettapiika
Sexiä kotiin kirjoitti:
No mulla oli silleen et mies ei enää välittäny musta ja meinas tulla ero just sen takia et mä käytin sen vanhoja, kuluneita pitkiä aluhousuja ja paitoja yöllä ja sit verkkareita muuloin päivisin ja villapaitoja myös kun ne oli nii ihanan lämpösii.
Huom! meillä kylmä talo, oikeen hollitalli ko mies ei saa aikaseksi perheelleen kunnon taloo..
juo vaan ja haukkuu mua ja mä hoidan viittä kersaa, ko se halus niitä vuoden välein ..no,
kuiteski on viellä navettatyöt siinä.
No, mun pitäs olla kuulema seksikkäämpi että viittii enää mua katella.
Ajattelin et ottaasko mukulat ja lähtis vai pitäskö alkaa viimesillä rahoilla ostelee hepenihiä et saahaan ukko hiljaaseks..No päätin sit että kokeellaahan pitää ja ostin kalliit hepenehet oikeen punaset ja hienot, nii kyllä se sai sit raivarin kun näki laskun eteisen pöydällä. - navettapiika
navettapiika kirjoitti:
No mulla oli silleen et mies ei enää välittäny musta ja meinas tulla ero just sen takia et mä käytin sen vanhoja, kuluneita pitkiä aluhousuja ja paitoja yöllä ja sit verkkareita muuloin päivisin ja villapaitoja myös kun ne oli nii ihanan lämpösii.
Huom! meillä kylmä talo, oikeen hollitalli ko mies ei saa aikaseksi perheelleen kunnon taloo..
juo vaan ja haukkuu mua ja mä hoidan viittä kersaa, ko se halus niitä vuoden välein ..no,
kuiteski on viellä navettatyöt siinä.
No, mun pitäs olla kuulema seksikkäämpi että viittii enää mua katella.
Ajattelin et ottaasko mukulat ja lähtis vai pitäskö alkaa viimesillä rahoilla ostelee hepenihiä et saahaan ukko hiljaaseks..No päätin sit että kokeellaahan pitää ja ostin kalliit hepenehet oikeen punaset ja hienot, nii kyllä se sai sit raivarin kun näki laskun eteisen pöydällä.Nii loppujen lopuksi nyt se ymmärsi, ettei meil oo niihin aluasuihin varaa,(sehän nimittäin repi ne mun hepenehet kiukussaan)eli nyt ei ole niitäkään.
- Eki66
Erjahan se taisi Mikan iskeä aikoinaan. Antaa nyt Mikankin harjoittaa sitä miehenä !
- Rataruusu
Erjahan se väen väkisin rupes Mikan onnettomuuden jälkeen ramppaan sairasvuoteen vieres ja tyrkyttääs itteens.
- herrain herkku
Erja oli juuri oikea nainen kiillottamaan julkisuuskuvaa ja opettamaan Mikan tavoille. Mika oppi, mutta tuli strippari, joka mitätöi opit yhdessä yössä.
- ....
Joo,Erjassa on kuitenkin tyyliä ja glamouria ja järkevyyttä jokA suorastaan huokuu hänestä. Eihän mika nyt voi olla niin idiootti että ottaa seuraavaks tollasen suttusen striparin. APUA! EI EI EI!
Mikaan iski 40 villitys.
jos liitosa menee huonosti niin kummankin pitää katsoa peiliin. Yksin on vaikea riidellä tai keskustella asiasta. Mies yleensä turvautuu syrjähyppyihin, naiselle se on vaikeampaa- KANSSA-
Mikaa - mihin olet pääsi pistänyt - kaunis vaimo sinulla oli ja vielä pienet lapset, mikä villitys nyt meni. Eihän sitä tiedä kukaan toisten avioliittoa, mutta päälle päin näytti ihan hyvin menevän. Mika jäitä hattuun:(
- Bambino
Ei tämä nainen Mikaa ilman hänen omaa haluansa mihkään vie..Se tosin on totta,että nämä miehet ovat persoja sille mikä on näillä naisilla haarojen välissä ja varsinkin jos he sitä auliisti antavat ja jakavat,varsinkin tämä Marketta. Kuka yksiavioinen ihminen tuollaisessa paikassa olisi töissä? Kuka perhearvoja ja rakkautta arvostava on tuollaisessa paikassa töissä? Niin,ei kukaan sellainen nainen. Mika varmaan luulee löytävänsä naisen joka tyydyttää hänen kaikki seksuaalifantasiat kun taas nainen ajattelee iskeneensä kultasuoneen,eli Mikan rahoihin..Siitähän nämä tälläalalla työskentelevät tykkäävät. Sääliks käy lapsia,kun taas yksi isi hairahtuu tuommoisen naisen kyytiin..
- en muista
Äskettäin kohuttiin jostain muusta naisesta. Mikäs se olikaan naisiaan? KUn en muista.
- jljk
en muista kirjoitti:
Äskettäin kohuttiin jostain muusta naisesta. Mikäs se olikaan naisiaan? KUn en muista.
Se oli se malli-Salla sieltä joensuusta. Tosi juttu oli sekin,mut ois se sekin parempi ku joku srippari-horoperse.
- onko perää?
jljk kirjoitti:
Se oli se malli-Salla sieltä joensuusta. Tosi juttu oli sekin,mut ois se sekin parempi ku joku srippari-horoperse.
Se edellinen ulkomaalainen, jolla yrittivät rahastaa kiristämällä?
- ei kiinnosta
Juttu alkuunkaan, mutta kiva iloitella tämänkin jutun parissa.
- aikaäpaljon
Naapurin isäntä lähtee ajamaan paskaa pellolle.. Meen kattomaan..
- huh huh
Kohta, kun sekin tajuaa naiset ni huh huh.
- lyyti
Onhan se tajunnu jo.
Laulu viina ja naiset, ne kulkee käsikädessä...
- Pohjan-Akka
kuin tuo blondi tuossa kuvassa.
- Blondi?
Ei näy.
- heräsi epäilys
Mikalla on aina apupojat auton ympärillä tekemässä likaisen työn? Osaako edes käyttää meisseliä?
- mies eikä hiiri
Todistelevat vähän katu-uskottavuuttaan.
- varjo50
Mielestäni Mikan ja Erjan erosta on noussut turhan suuri kohu....vaikka tuossa sen nyt huomaa eipä Suomessa taida olla todellisia uutisia, kun kirjoitellaan julkiksien yksityiselämästä, sillä kai lehdet myyvät.
- Mr. Big Dick
Aikuinen ihminen tekee mitä haluaa,ei siitä tarvitse kohista.Mikan Ja Erjan eron arvasin jo vuosia sitten,Mika on salskea häiskä ja Erja vaikka ihan tyylikäs&edustava nainen onkin,useita vuosia vanhempi.
Ei ole tavatonta huomio kiinnittyy ympärillä pyöriviin nuoriin kaunottariin.Lycka Till,Häkä:)- ihme mielipiteitä
AIKUINEN:_:JOLLA ON ALAIKÄISIÄ LAPSIA!!!!!!!!!!!!!
PÖNTTÖ!!! - Mr. Big Dick
ihme mielipiteitä kirjoitti:
AIKUINEN:_:JOLLA ON ALAIKÄISIÄ LAPSIA!!!!!!!!!!!!!
PÖNTTÖ!!!se Häkän isyysvelvollisuus mihinkään katoa sillä ettei viihdy enää Erjan pulkassa?Kyllä miehellä on oikeus vaihtaa pesää vaikka olisi 10 poikasta.
ILOTALO, pitäähän meille miehillekin olla joku "shoppailu" paikka jossa voimme ostaa jaa törsätä siihen mihin haluamme eli naisiin ;) ilman että pitää vielä luottokortti antaa käyttöön kulutuksesta
- Seguli
ei ole turhaan sanottua, että "ihminen on tyhmä olento".
häkkinenkin on ihminen - antakaa olla kansailaiset, ja hankkikaamme oma elämä.- häkkinen hyllylle
Häkinen on meidän kansallisomaisuutta ja Häkkisen teot kuuluvat kansalle. Kansan kuuluu moralisoida aarteitaan. Kansallissankareiden tulee käyttäytyä esimerkillisesti ja olla esikuvina etenkin nuorisolle, nuorisosta puolestaan kasvaa uusia häkkisiä ja heille on löydytävä sitä ennen kunnollisia idoleita.
Opetelkaa kansalaiset uusia fraaseja tuon "hankkikaa elämä" tilalle, se on moukkamainen sanonta ja jostain pöljästä sketsi-viihdeohjelmasta apinoitu. - töttöröö!
häkkinen hyllylle kirjoitti:
Häkinen on meidän kansallisomaisuutta ja Häkkisen teot kuuluvat kansalle. Kansan kuuluu moralisoida aarteitaan. Kansallissankareiden tulee käyttäytyä esimerkillisesti ja olla esikuvina etenkin nuorisolle, nuorisosta puolestaan kasvaa uusia häkkisiä ja heille on löydytävä sitä ennen kunnollisia idoleita.
Opetelkaa kansalaiset uusia fraaseja tuon "hankkikaa elämä" tilalle, se on moukkamainen sanonta ja jostain pöljästä sketsi-viihdeohjelmasta apinoitu.Jipii...kerrankin joku järkevä kommentti täällä.
Tässä se näkyy, kuin ihmiset toistavat vain kuulemiaan fraaseja, mikä on tosi Ärsyttävää!
Keksikää joitain omia sanontoja! Inhoan todella tuollaisia hokemia!
Sitten kysymys?
Mietin, että kuka suomalainen julkisuudenhenkilö olisi erinomainen esikuva omalla elämällään?
Ei varmaan tahraton ole kukaan vaan joka olisi
antanut kaikin puolin hyvää esimerkkiä ja nostetta nuorisolle ja ketä kannattaa ihailla? - seguli
häkkinen hyllylle kirjoitti:
Opetelkaa kansalaiset uusia fraaseja tuon "hankkikaa elämä" tilalle, se on moukkamainen sanonta ja jostain pöljästä sketsi-viihdeohjelmasta apinoitu."Häkinen on meidän kansallisomaisuutta ja Häkkisen teot kuuluvat kansalle" ja p*skan marjat. oli kuka tahansa, henkilökohtaiset asiat ovat jokaisen omia. itselläsikin menee varmasti hermot, jos joku puuttuu sinun asioihin ja levittää niitä?
"Opetelkaa kansalaiset uusia fraaseja tuon "hankkikaa elämä" tilalle" mutta tuo fraasi on vallan mainio, jos jota kuta kiinnostaa muiden elämä aivan liikaa. Onko se moukkamainen sanonta, jos se on realistinen kuvaus siitä, mitä kannattais tehdä? Vai onko se sinun mielestäsi se moukkamaista, koska joku sanonta kolahtaa nilkkaasi?!
"...pöljästä sketsi-viihdeohjelmasta apinoitu." Jos mika häkkinen opettaa nuorisoa, voi "tyhmät sketsi-viihdeohjelmatkin sen tehdä.
Oppia ikä kaikki - sinullakin vielä mahdollisuus.
- penkille
Monacossa lymyävä tupakkamainosmies M. Häkkinen pitäisi istuttaa koulun penkille. Häneltähän jäi koulut aikanaan kesken, tosin menestys oli niin vaatimaton, että suuria toiveita ei kannata heikkoälyisen virnupään takia elätellä.
Moottoriurheiluväki on sivistymätöntä roskasakkia.- ja tästä
moukkamaisuudesta todisteena myöskin moukkamainen vaimo, jota ei olisi vähänkään fiksumpi kaveri edes tapaillut - mutta Mika jopa nai sen, jota on laajalti pidetty rumana ja todella määräilevänä tapauksena.
Aina Mikan työnantajaa myöden. - yksivaan
ja tästä kirjoitti:
moukkamaisuudesta todisteena myöskin moukkamainen vaimo, jota ei olisi vähänkään fiksumpi kaveri edes tapaillut - mutta Mika jopa nai sen, jota on laajalti pidetty rumana ja todella määräilevänä tapauksena.
Aina Mikan työnantajaa myöden.liian fiksu Mikalle, joten kyllä bordellista löytyy Mikan tasoinen.
- tunnistustehtävä
http://www.pascha-nightclub.de/location.htm
kuvia klikkaamalla saa suurennoksia
toivottavasti mikaa ei näy paikan päällä kuvissa.- tirkistelijä_
12. kuvarivi, toinen kuva vasemmalta?
joku vormulalakkinen?
- Lattarinta
Erotikkaravintola on liian laimea nimitys tälle paikalle. Bordellihan tuo paikka on selvästi, jos vaikka käy Pascha/Munchen sivuilla, siellä tulee jo rajumpia kuvia. Silikoninaiset esittelevät itseään haarat levällään. Tietääkseni Saksassa tämä on ihan laillista eli ei Mikan tyttöystävä mitään rikollista tee.
- suuret setelit
Isompiin pöksyihin mahtuisi enemmän seteleitä.
- Lerpukka
Sehän panettaa itsensä Mikalla paksuksi ja hankkii itselleen sillä tavoin elannon.
- EIPÄ löydy
Eipä löydy netistä Erjaa alastomana, koska netti ei näytä kummankaan linkin takana olevia sivuja.
- Ei löydy
EI LÖYDY alastonta Erjaa netistä koska netti kieltäytyy näyttämästä kummankin linkin takana olevat sivut.
- Majuri fin
Anna Mika paukkua niin perkelesti että pallit huutaa kohta apua. :)
- voi,voi,voi,voi
mitä mikan isä ja äitikin sanoo?
voi,voi,voi,voi,voi,voi,voi
- mainoksessa
luvataan, että jos ei ole tyytyväinen, saa rahat takas.
- arvostelijoille
Jokainen saa painaa ketä haluaa, ei se ole mun pussista pois.
- kamalaa on
arvostelijoille kirjoitti:
Jokainen saa painaa ketä haluaa, ei se ole mun pussista pois.
sus siunakkoo mitä puhetta.
- joku??::.
eikä ne miksikään muutu..........
- rivoa
Aikuinen naimisissa oleva lapsellinen isä, kunnes tuomari toisin antaa ymmärtää. Sormus on sormessa edelleen?
- mate in vinlant
rivoa kirjoitti:
Aikuinen naimisissa oleva lapsellinen isä, kunnes tuomari toisin antaa ymmärtää. Sormus on sormessa edelleen?
Ei osanneet kieliä, suomea ja savvoo.
Käykääpä kielimiehet yrittämässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4092048- 1112024
Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971136Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13918Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34730- 43698
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi108681Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166666Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!10645Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti30609