Odotan toista lastani, np-ultrassa kaikki ok. Noin pari viikoa sitten mulla oli 5 päivän ajan kipua/pistoja oikealla puolella lähes taukoamatta ja varsinkin maatessa huomaa, mutta se meni kuitenkin ohi, mutta eilen illalla tämä sama "vaiva" palasi, soitinkin jo neuvolaan ja ne käski tarkkailla tilannetta, mutta onko muilla ollut vastaavaa ja kyse ei ole ollut mistään vakavasta?
Itse en oikein osaa selostaa missä tämä kipu/pisto/paine/revähdyksen tunne tuntuu, oikealla puolella, en tiedä onko se kylkikaaren alla vai missä varsinaisesti.
rv 12+ kipu kyljessä
2
774
Vastaukset
- ............
mulla oli heti raskauden huomattuani (5 rv) tosi kovat kivut oikeassa kyljessä lakkaamatta. istuminen, käveleminen, makaaminen ja kaikki sattui niin, että itketti. aivastaessa tuntui, kuin joku olisi tökännyt puukolla kylkeen. kävin terveyskeskuslääkärin luona päivystyksessä ja siellä ei todettu mitään erikoista, esim tunnottomuutta jaloissa tms. ei ne kyllä oikein osanneet sanoa mistä tuo johtuisi, mutta millään tavalla eivät sanoneet että raskaus voisi olla siihen syynä. lääkäri vain sanoi ettei kannata olla huolissaan, että jos kivut jatkuu niin kannattaa harkita fysioterapiaa, koska mitä enemmän viikkoja kertyy niin sitä enemmän painoa joutuu kannattalemaan. tällä hetkellä tuo kylki on oireeton, mutta aina välillä tuo kipu tulee takaisin. tällä hetkellä olen rv 8 2
- ..samanlaista..
..kipua. Ja alkoi rv 12 jälkeen. Vaikuttaa kuulemman itsellä että istukka on siinä kohti ja vauva potki sitä monesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275