Ollaan katseltu uutta matkailuautoa, johon pitäisi mahtua 4 lasta ja kaks aikuista. Jää epäselväksi monessa paikkaa riittääkö b-kortti sitten ku on tavaraa kyytis, onko lähdettävä kuorma-auto kortti ajaan, isännällä kaikki mahdolliset, mut tarkoitus ois joskus käydä lasten kans päineenki.
Olis kiva jos jollain neuvoa paikka mistä kysyä, ei mene turhaa aikaa selvitellä liian pienten autojen hintoja jne..
matkailuauto 6:lle hengelle
8
2595
Vastaukset
- kun tavarat kyydissä?????
Auton kokonaispaino määrää kortin, eli max 3500kg
B-kortilla. Sitten täytyy huomioida että jos on "ylipainoa" siitä tulee sakot ja autosta on poistettava "jotakin" jotta paino saadaan max 3500 kg.
Monesti käy niin että perhe matkustaa kotiin junalla ja mies tulee perässä viinilastin kanssa.
Minä tai me ostettiin KA-alusta asuntoauto jotta juuri nämä ongelmat poistuisi. Sellainen 4 tonninen riittä hyvin.- matkailiamaailmalta
ajokortin ab nosto c kortiksi helppo ja halpa n600-700e.
auto yli 7m nostaa kuitenkin jo lauttamaksuja euroopan matkailia maksaa myös tietulleja enemmän kuorma-autolla en tiedä paljonko? - on isompi jos auto
matkailiamaailmalta kirjoitti:
ajokortin ab nosto c kortiksi helppo ja halpa n600-700e.
auto yli 7m nostaa kuitenkin jo lauttamaksuja euroopan matkailia maksaa myös tietulleja enemmän kuorma-autolla en tiedä paljonko?on rekisteröity kuormaautoksi? Jos minä ostan esim Rapido tai Hymer niin sama auto saa joko B-kortilla tai C-kortilla. Miksi sitten lauttamaksu on isompi kun auto on ihan sama siis pituus?
- ratkaisee
on isompi jos auto kirjoitti:
on rekisteröity kuormaautoksi? Jos minä ostan esim Rapido tai Hymer niin sama auto saa joko B-kortilla tai C-kortilla. Miksi sitten lauttamaksu on isompi kun auto on ihan sama siis pituus?
monessa paikassa tietullit, lautta maksut ja usein myös huolto hinnat muuttuu.Esim,Tanskan salmien sillat melkein kaksi kertaa kalliimmat yli 3,5 tonnisella
- Että Tanskan silta
ratkaisee kirjoitti:
monessa paikassa tietullit, lautta maksut ja usein myös huolto hinnat muuttuu.Esim,Tanskan salmien sillat melkein kaksi kertaa kalliimmat yli 3,5 tonnisella
olisi kallimpi jos auto on rek. kuormaautoksi? Ei nyt pidä paikkansa! Meillä oli 2006 pakettiasuntoauto ja 2007 kuormaasuntoauto ja samalla hinnalla ajettiin yli. Hinta muodostuu piituudesta ei painosta, ainakin asuntoautoissa.
Lauttamaksu perustuu myös piituudesta.
Huoltohinnat ei muutu koska sama auto jos on rek 3,5 ton tai 3,8 ton. - valehdellut
Että Tanskan silta kirjoitti:
olisi kallimpi jos auto on rek. kuormaautoksi? Ei nyt pidä paikkansa! Meillä oli 2006 pakettiasuntoauto ja 2007 kuormaasuntoauto ja samalla hinnalla ajettiin yli. Hinta muodostuu piituudesta ei painosta, ainakin asuntoautoissa.
Lauttamaksu perustuu myös piituudesta.
Huoltohinnat ei muutu koska sama auto jos on rek 3,5 ton tai 3,8 ton.sillä silloilla on paino raja ratkaiseva.miellä paripyörillä oleva ford alusta ja ensin meinasivat velkoa yli 3.5 tn maksun, mutta kun näytin rekisteri otteen veloitus tippui olen noin 400 tanskan kruunua, mutta yli 3.5 melkein 800 kruunua.ja useat korjaamot veloittavat tunti työt yli 3,5 tn kuorama-autojen mukaan.JOten tarkasta tietosi.
- GT = 2+2
2-4 -paikkaisia.´
"Kaarrekäytös on eleetöntä. Suuntavakavuus on hyvä, eikä ohjaus vetele lainkaan, eivätkä urat tunnu. Mutta kyllä Brera on enemmän matkailuauto kuin mutkaisen tien nopea etenijä."
http://www.nelonen.fi/start/koeajo.asp?d=88970 - juki
Minulla on lmc-641 fiatin alustalla vm 06, jonka omapaino on 2950kg ja kokonaispaino 3500kg.6-lle hengelle jos lapset pieniä niin 3500kg riittää. Rekisteröity 6:lle ja turvavyöt kaikille ja b-kortilla ajellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3442742Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201519Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa56967Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15924Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27914Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149878- 79868
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm58826