Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Keikasta

Miosa

Mitä mieltä, oliko hyvä keikka?
ainakin itsellä todella hyvä meno, mutta kaksi lämppäriä oli kyllä turhan paljon, ja olisi voinut tehdä kuten moni muu saapua paikalle vasta kun oli kornin vuoro!

3

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lokki-Joonatan

      ilta kokonaisuudessaan. Olihan se vähän pitkä kun oli kaksi lämppäriä, mutta hallissa oli kyllä avaruutta ja katseltavaa ettei aika tullut pitkäksi.

      Olen kuullut että jotkut onnekkaat pääsi ennen KORNin esitystä juttelemaan poikien kanssa privaatisti! Pitääkö paikkaansa? Miten sellaisen tilaisuuden voisi saada?

      Kyllä se vain niin on että KORN on aina tyylikkäs ja vaikka onkin iso produktio niin jotenkin oli silti lämmin klubimainen tunnelma isossa tilassa.

      Laserit olivat hyvällä maulla toteutettuja, upeita, ei mitään leluja muttei liian massiivisia. Tukivat vain poikien esitystä.

      Soitto kulki todella tarkasti ja vaikeatkin rytmit ja pysäytykset menivät tosi tiukasti putkeen.

      Kaikkiaan todella hieno ilta! Vielä kun olisi saanut olla tapaamassa poikia...

    • käVelevä kUoleMa

      Mahtava keikka!!! Ja joo, oli vähän liikaa nuo kaksi lämppäriä. Tosin itse pidin tosi paljon myös Deathstarsista joten oli pakko tulla paikalle ihan alussa jo!

      Olen myös erityisen tyytyväinen biisilistaan. Vieläkin ihan fiiliksissä kun kuultiin taas Faqet SEKÄ ADIDAS pitkästä aikaa!!

      Ja oli muuten älyttömän kalliita bändipaitoja. Niihin meni rahaa enemmän kuin itse lippuihin...

    • ürpö

      Mahtava meininki, lavan edessä (huolimatta että litistyminen oli todella lähellä)...
      Faget ja ADIDAS olivat loistavia, kun niitä ei ole pitkään aikaan kuullut livenä!

      Hieman harmitti ettei Munky ollut mukana, mutta pojat vetivät todella hyvin ilmankin!

      Deathstars on yksi suosikkibändeistäni joten oli aivan pakko raahautua paikalle ajoissa (samalla varmistin itselleni eturivin (melkein) paikan)...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe