Keikasta

Miosa

Mitä mieltä, oliko hyvä keikka?
ainakin itsellä todella hyvä meno, mutta kaksi lämppäriä oli kyllä turhan paljon, ja olisi voinut tehdä kuten moni muu saapua paikalle vasta kun oli kornin vuoro!

3

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lokki-Joonatan

ilta kokonaisuudessaan. Olihan se vähän pitkä kun oli kaksi lämppäriä, mutta hallissa oli kyllä avaruutta ja katseltavaa ettei aika tullut pitkäksi.

Olen kuullut että jotkut onnekkaat pääsi ennen KORNin esitystä juttelemaan poikien kanssa privaatisti! Pitääkö paikkaansa? Miten sellaisen tilaisuuden voisi saada?

Kyllä se vain niin on että KORN on aina tyylikkäs ja vaikka onkin iso produktio niin jotenkin oli silti lämmin klubimainen tunnelma isossa tilassa.

Laserit olivat hyvällä maulla toteutettuja, upeita, ei mitään leluja muttei liian massiivisia. Tukivat vain poikien esitystä.

Soitto kulki todella tarkasti ja vaikeatkin rytmit ja pysäytykset menivät tosi tiukasti putkeen.

Kaikkiaan todella hieno ilta! Vielä kun olisi saanut olla tapaamassa poikia...

• käVelevä kUoleMa

Mahtava keikka!!! Ja joo, oli vähän liikaa nuo kaksi lämppäriä. Tosin itse pidin tosi paljon myös Deathstarsista joten oli pakko tulla paikalle ihan alussa jo!

Olen myös erityisen tyytyväinen biisilistaan. Vieläkin ihan fiiliksissä kun kuultiin taas Faqet SEKÄ ADIDAS pitkästä aikaa!!

Ja oli muuten älyttömän kalliita bändipaitoja. Niihin meni rahaa enemmän kuin itse lippuihin...

• ürpö

Mahtava meininki, lavan edessä (huolimatta että litistyminen oli todella lähellä)...
      Faget ja ADIDAS olivat loistavia, kun niitä ei ole pitkään aikaan kuullut livenä!

Hieman harmitti ettei Munky ollut mukana, mutta pojat vetivät todella hyvin ilmankin!

Deathstars on yksi suosikkibändeistäni joten oli aivan pakko raahautua paikalle ajoissa (samalla varmistin itselleni eturivin (melkein) paikan)...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7200
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2597
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2170
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1598
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1119
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      43
      1005
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      999
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      951
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      753
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      749
    Aihe