Pettääkö aina?

niza

olen tässä lueskellut ja pakko oli kysyä...eli rapumies ei oikein kykene olemaan uskollinen?itse kovasti ihastumassa yhteen tapaukseen ja vähän hirvittää...nappasi kirjaimellisesti mukaansa suutelemalla..esittäityi vasta paljon myöhemmin=)..sitten yöllä sanoi että meidän homma jää siihen ei uusintoja..aamulla kun heräsi halusi kuitenkin vielä nähdä samana iltana..sitten illalla eksyttiin istuskelemaan yhteen kahvilaan ja alkoi taas suukotella..yht äkkiä lopettaa ja sanoo minulle että minun täytyisi lähteä nyt heti pois..hmmm..häh?vastaa tuo viesteihin vielä mutten tiedä miten edetä...itse olen neitsyt naikkonen...

6

2399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeitsytN75

      omasta elämästäni!! Joo, mulla kanssa ollu rapu-miehen kanssa puolisen vuotta peliä just tällä on-off taktiikalla. Välillä on niin ihanaa, pusi pusi hali hali,sä oot ihana, miks me ei tavattu aiemmin ja viel vähä pusi pusi!!!! Ja seuraavana päivän, kas kun ei kysy että kukas sie oot!!!!???? Siis mä en ymmärrä!!!!! Jos ollaan ihastuneita niin sitten ollaan tai sitten kun ei olla niin sitten ei olla mut mielen ei tarvis vaihtua joka päivä!!!

      Täällä palstalla oli jonkun rapu-miehen kirjoitus asiasta joka oli kyllä hyvä, täyttä asiaa mutta kun neitsyt ei vaan tajua tollasta käytöstä!! Ilmeisesti liian suoraviivaisia tyyppejä ollaan! Mutta joku kumma siinä ravussa vetää puoleensa kummastee.... ;)

      • Hmmm?

        Ihankuin puhuttaisiin taas kaikki samasta henkilöstä!!!Miten Ravut voi olla noin samanlaisia?!Nyt alkaa epäilyttää, keitäs ne teidän Ravut oikein on?Ei tää Suomi nyt niiin iso maa ole....


    • ymmärtäkää jo!

      monilla muillaki ku vaa rapumiehil on vaikeuksia olla uskolline. Jättäkää ne rapumiehet jo rauhaan älkääkä kyselkö tyhmiä vaan luottakaa omaan vaistoonne. Jonne joutavaa koko homma ku uskottomia miehiä on koko maailma täynnä.

      Jokatapauksessa, jos pidät siitä miehestäs, kokeile.
      Jos uskot toho että "rapumiehet, kaikki rapumiehet ei oo uskollisia" elä oo sen kanssa..

      Itte oon rapumiehe kanssa, ja voin sanoo et ei oo tollane. Päinvastoin. Uskollisi ihmine maan päällä mitä olla voi :)

      -jousimiesnainen

    • toinen nainen

      juu, on se uskottava että valitettavasti näitä miehiä löytyy joilla todella hyvät näytelijän lahjat ja röyhkeyttä käyttäytyä naista kohtaa näin. Itse olen ollut tällaisessa suhteessa puolitoista vuotta ja eroonkaan en pääse. Onhan se ihanaa kun leperrellään korvaan, mutta sitten se kamala pettymys kun lupaukset petetään ja sitten taas ollaan kissaa ja hiirtä ja kohta tulee häntä koipien välissä aneleen ja lurittelemaan miten ikävä on ollut ja joka päivä olet mielessä ym. Ja tämä tulee tosi vakuuttavasti. Tajusin, että olen ilmainen h...ra ja nitrot saisi hakea, sydän halkeaa. Mutta voinhan minä ajatella asian toisinkin päin eli minä käytän häntä "hyväkseni".....hän on ollut asumuserossa monta vuotta ja lopulliseen eroon hänestä ei löydy miestä. Hänellä on ikäänkuin korvantaustat märät...ei siis tosi mies. Kurjaksi tämän tekee se, että luulee että maailma kohtelee häntä kaltoin(esittää naisille sellaista) vaikka itse petaa elämänsä tuolle mallille.Kerää sympatiapisteitä tuollaisella käytöksellä. Ennustajat rikastuu kun me rapujen rakastajattaret soitellaan "rakastaako se mua vai ei..."

      • sheitan71

        Jospa vika ei ookkaa rapumiehissä vaa niis naisis jotka niis roikkuu. Mun mielestä rapumiehet on ihanii, ja se et niistä ei ota selvää on just se mikä niis viehättää. Mut sit jos ne alkaa pelleileen, ni kenkää vaa, niinku kaikille miehille, horoskoopista riippumatta :-)


      • Rapu M runtelema Neitsyt N

        Täyttä totta joka sana, joten varo tulet pettymään.Itse Neitsyt ja joutunut Ravun suudelmasta saksien kovaan otteeseen.Ei kohtele naista hyvin vain kun hälle se sopii.Iskee ja jättää ja pettää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe