stakit,diip stakit,foldit,sökötykset,harringtonit,odotusarvot,shipit,pad peatit,shittarit...saatanan torvit kyse on vain siitä miten saat pelattua itsellesi toisen pelimerkit ei mitään vitun tiedettä tai taidetta.
kuskaa sukkaanne!
helvetin
7
607
Vastaukset
- '''paras'''
tais olla hyvä päivä sulla tänään:D
- otetaan kisa
Otetaas kisa: Jaetaan molemmille kortit ja molemmat menee heti all-in. Voittaja pelasi paremmin. Pokeria parhaimmillaan.
- täällä näemmä
joskus asiaakin.
- ymmartkaas
täällä näemmä kirjoitti:
joskus asiaakin.
Pidemmällä tähtäimellä =) http://www.rahapelit.net
- aivan niin!!
ymmartkaas kirjoitti:
Pidemmällä tähtäimellä =) http://www.rahapelit.net
ns.ammattilaiset voittavat koska heillä on riittävän iso pelikassa jotta selviävät kuivista kausista ja.texas EI ole taitolaji.
- että tuuria
aivan niin!! kirjoitti:
ns.ammattilaiset voittavat koska heillä on riittävän iso pelikassa jotta selviävät kuivista kausista ja.texas EI ole taitolaji.
mulla sitten piisaa... keskimäärin 11000e tulee silkalla tsäkällä kuukaudessa nyt jo kolmatta vuotta. Oon Hannu Hanhi tai sitten...?
- ........
että tuuria kirjoitti:
mulla sitten piisaa... keskimäärin 11000e tulee silkalla tsäkällä kuukaudessa nyt jo kolmatta vuotta. Oon Hannu Hanhi tai sitten...?
voitan useita tuhansia vedosta ja kenosta joka päivä pöytälaatikkoriveillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355