Oinasmiehet

Veskarinainen

..ja miksei oinasnaisetkin, mutta varsinaisesti tässä on nyt kyse oinasmiehestä.
Onko soveliasta laittaa viestiä, jos ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään toisesta? Tai eilen illalla kyllä kysyin onko hän nyt missä päin maailmaa ja sanoi olevansa samalla paikkakunnalla. Muuta emme kuitenkaan viestitelleet.. oliko se jo merkki, että herraa ei enää kiinnosta, kun ei laittanut enempää viestiä. Vastasi eilen kyllä ihmeen nopeasti viesteihini.
Meidän piti tavatakin noin kuukausi sitten, mutta se jäi vain puheeksi, kun herra joutui häipymään toiselle paikkakunnalle. Uskaltaisinko ehdottaa tapaamista uudestaan?

8

2978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohtanut

      Onhan ihan tyypillistä että Oinasmies lupailee vaikka mitä,mutta se toteutus ihan eri juttu.
      Tuntuu kuin he olisivat kovin välinpitämättömiä.
      Hehän ottavat yhteyttä vain silloin kun heille sopii.....tuntuu jopa röyhkeeltä.
      Minä unohdin jo ajat sitten tuon miehen,mutta hän ei ole unohtanut minua.....kuinkas kävikään näin:)

      • oikkutyttö

        olen myös tekemisissä oinasmiehen kanssa, joka toimii juuri noin...siis sovitaan tapaamisia ja suunnitellaan kaikenlaista, sitten herrasta ei kuulukaan mitään kun vasta sovitun päivän iltana kun hän ilmoittaa esim että joutuikin töihin pidemmäksi aikaa kun uskoikaan jne. ja että nähdään sitten vaikka viikonloppuna jne. herra oinasta saa aina odottaa!!! lupauksia satelee, mutta suuri todennäköisyys että niitä ei pysty jostain syystä pitämään. sitten taas toisaalta tämä oinasherra pitää yhteyttä kun herralle vaan sopii ja silloin tykätään kovasti ja ikävöidään jne. että jos joku jahkailee niin Oinasmies ei kyllä muuta tunnu tekevänkään...tai miksi tuota nyt kutsuisi!? Oinasmies tekee niin kuin lystää ja olettaa että passissa ootellaan ja turhia ei sitten tarvitse kysellä! (;
        ja kumma kyllä...ovat niin pahuksen vastustamattomiakin...
        olisi kyllä kiva kuulla itse oinasmiehiltä mitä tällä kaikella ajetaan takaa??!??!??! (:


      • gorky
        oikkutyttö kirjoitti:

        olen myös tekemisissä oinasmiehen kanssa, joka toimii juuri noin...siis sovitaan tapaamisia ja suunnitellaan kaikenlaista, sitten herrasta ei kuulukaan mitään kun vasta sovitun päivän iltana kun hän ilmoittaa esim että joutuikin töihin pidemmäksi aikaa kun uskoikaan jne. ja että nähdään sitten vaikka viikonloppuna jne. herra oinasta saa aina odottaa!!! lupauksia satelee, mutta suuri todennäköisyys että niitä ei pysty jostain syystä pitämään. sitten taas toisaalta tämä oinasherra pitää yhteyttä kun herralle vaan sopii ja silloin tykätään kovasti ja ikävöidään jne. että jos joku jahkailee niin Oinasmies ei kyllä muuta tunnu tekevänkään...tai miksi tuota nyt kutsuisi!? Oinasmies tekee niin kuin lystää ja olettaa että passissa ootellaan ja turhia ei sitten tarvitse kysellä! (;
        ja kumma kyllä...ovat niin pahuksen vastustamattomiakin...
        olisi kyllä kiva kuulla itse oinasmiehiltä mitä tällä kaikella ajetaan takaa??!??!??! (:

        Minä en ole kyllä käyttäytymiseltäni tuollainen naistani kohtaan,oinaitakin on erilaisia. Ainakin silloin kun olen tosissani kiinnostunut niin lupaukset pidetään ja esteistä ilmoitan ajoissa. Onkohan oinasmiehesi vakavissaan kanssasi?


      • passion rules the game
        gorky kirjoitti:

        Minä en ole kyllä käyttäytymiseltäni tuollainen naistani kohtaan,oinaitakin on erilaisia. Ainakin silloin kun olen tosissani kiinnostunut niin lupaukset pidetään ja esteistä ilmoitan ajoissa. Onkohan oinasmiehesi vakavissaan kanssasi?

        Kokemusta oinas miehistä sen verran, että ne ottavat yhteyttä silloin, kun haluavat seksiä! Muutoin piittaamattomia - joskin mustasukkaisia. Itse menevät ja tulevat, soittavat kun "tarve" tulee...mutta vakavampaa suhdetta on turha odottaa.


    • se on

      siis oinasmies. mun teoria on se että oinasmies haluaa saalistaa ja valloittaa, piirittää kohdettaan tekstiviestein (hempein)ja puheluilla (lempein), lupailee lähes kuuta taivaalta ja kertoo mitä kaikkea yhdessä voitaisiin tehdä ja missä jne. HETI, kun oinasmies huomaa onnistuneensa ja huomaa (vielä (; onnellisen) onnettoman jääneen saaliiksi, alkaa oinasmiehen "vieroittaminen"...eli alkaa ottamaan omaa tilaa ja aikaa. toki aikaa löytyy seksiin heti kun herra haluaa, "syvällisiin" keskusteluihin ei oinasmiestä kovin helpolla saa. ja jos haluat ja yrität selvittää kiinnostaako vai ei...ympäripyöreitä vastauksia satelee, ja luulen että nekin lähinnä siksi että oinasmies pelkää suurien tunteiden tulevan kehiin liian aikaisin, no mikä sitten on liian aikaisin...oinasmiehen kanssa voi mennä vuosi jos toinenkin ennenkuin tulee tunteiden paljastuksia. eli, oinasmiehen kanssa saa olla varpaisillaan kokoajan, ja joutuu kyselemään itseltään useastikin että kiinnostaako häntä vai ei...oinasmieheltä suoraa vastausta turha odottaa...ainakaan sanallista...fyysisesti hän sen kyllä näyttää...jolloin voikin alkaa kyselemään itseltään onko se sittenkin pelkkää seksiä!!!??? (;
      joten jos olet valmis suhteeseen jossa joudut pohtimaan ja ajattelemaan loputtomiin, etkä siltikään välttämättä tiedä missä mennään, siinä tapauksessa OTA OINASMIES !!!!!!!

      • luonne on

        oinasmies. On eri naisten kanssa vuorotellen ja jokainen nainen luulee että hän on se ainoa.


      • tyvärr

        Tämä kuulostaa jotenkin niin tutulta! Olen itse skorpioni-nainen ja juuri kuvattu suhde vaikuttaa niin omaltani. Hitsi kun pää meinaa räjähtää, kun pitää miettiä missä oinas-mies menee... HUlluuden partaalla olen...


    • shieet

      En usko et oikut haluaa kenellekkään ystävälle tuottaa pahaamieltä, mut yleensä aina missä on jokinsortin taistelu. Oli sitten kyseessä naapurin Teppo tai pyrökratianrattaat, ni oinaan löytää sieltä, vieressä nököttämästä. Syitä en tiedä?, mut näin se on menny..
      Vähän hankala selitellä mut mä pyydän tääl salaa anteeksi niiltä joita oon satuttanu tavalla tai toisella :S
      peace and lööv

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe