Haluaisin tietää jos neitsyt suuttuu...

nouseva neitsyt

Kertokaa, millainen aurinko-neitsyt on kun se hermostuu, vaikka erikseen nainen ja mies.
Ymmärrän toki, että muutkin planeetat vaikuttavat, mutta jos ajatellaan ns. puhtainta muotoa.

Kiinostaa kun se on melko älykäs merkki tämä neitsyt niin miten se pitää hermonsa kurissa, jos tunteet nousevat pintaan?
Rähjähtävätkö he vai millä tavalla he toimivat jos pinna katkeaa? Ovatko pitkävihaisia? Millä tavalla saa taas leppymään? Voisko neitsyeltä ottaa jotain opiksi miten kannattaa käyttäytyä suuttumistilanteessa?
Kovin herkkiä loukkaantumaan?
Millä voittaa neitsyen luottamuksen puolelleen ja millä sen säilyttää?

Kiitän jo etukäteen..

19

7355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvostelua eikä moitetta

      Kun neitsytmies suuttuu, siinä pieni järki katoaa!

      Ai että ovatko pitkävihaisia? Kyllä! Voivat mököttää vuosia ihan mitättömästäkin syystä, kun kerran tuli vihanpito aloitettua, mitä sitä lopettamaan?

      Suutahtaneelle neitsytmiehelle ei kannata puhua, ei se näe eikä kuule mitään - ei mene jalkeluun!

      Neitsytmies on todella herkkähipiäinen itseensä kohdistuvissa jutuissa. Neitsytmies ei kestä pienintäkään moitetta taikka arvostelua.

      Neitsytmiehen luottamusta ja ystävyyttä ei kannata tavoitella, siinä vaan satuttaa itsensä. Pahasti!

    • kertoo

      Sanoisin että ei suutu helpolla, eikä näytä myös niin helpolla sitä myöskään - itse vihaan konflikteja yli kaiken muutenkin.

      Mutta: jos on erittäin painava syy ja esim. luottamuksen rikkominen, räikeää epäreiluutta/ suoranaista valehtelua, niin sitten on oksat pois ja takaisin ei ole paluuta edes anteeksipyynnöillä.

    • paihei80

      oon neitsyt nainen ja samaa mieltä edellisten kirjottajien kanssa et mulla ainakin on melkoisen pitkä pinna mut sit kun mitta täys ni räjähdän kunnolla..osaan myös mököttämisen ja tarvittaessa kannan kaunaa vaikka hamaan loppuun saakka. neitsyt harvoin on ns.väärässä ja jos kokee vääryyttä osakseen niin siit ei seuraa hyvää.

    • sulla on

      huono omatunto jostakin?
      oletko saanut neitsyen suuttumaan?
      voi sinua,oma oli menetyksesi.

      • pienikin

        Neitsyt huomaa jokaisen virheliikkeesi ja varsinkin sellaisen mikä on ihmisarvoa loukkaavaa,joten oli mikä oli niin vastaat siitä itse.
        Neitsyt laittaa omaan arvoonsa ja jatkaa matkaansa
        muistaen kaiken aina.


    • vastaa

      On sen verran jo ikää mulla etten enää niin kovin helposti loukkaannu, mutta kun loukkaannun niin sen ihmisen kanssa on sitten välit menneet lopullisesti.

      Muutamat entiset ystävät ovat halunneet tulla uudelleen ystäväkseni, mutta sellainen ei vaan minun kohdallani onnistu. Jos joku on saanut minut loukkaantumaan verisesti paluuta ystäväkseni ei enää ole. En voi sietää valehtelua, takanapäin haukkumista ja kaksinaamaisuutta.

      Tunteitani en helposti näytä, mutta läheiselleni ärähdän (suoraa huutoa) jos on aihetta. Koskaan en ole saanut raivonpuuskia julkisilla paikoilla. Tiedän tarkkaan omat vikani niistä en halua kuulla keneltäkään mitään.

      Pyydä anteeksi kaveriltasi - sitä hän arvostaa ja saattaa jopa leppyä.

      PS. Neitsyt analysoi kaikkia ihmisiä, joten tämä sinunkin ystäväsi tietää varmasti sinustakin aika paljon.

    • Mies1979.....

      Itse en hermostu kovin helposti ainakaan kavereille ja tuntemattomille. Lähinnä vain vedän menemään rennolla huumorilla ja välillä mun huumori saa jotkut herkemmät merkit loukkaantumaan. Mutta kun kyseessä on oikea rakkaus on tunteet pinnassa todella helposti. Yksi ainut nainen saa minut suuttumaan hetkessä ja toisaalta leppymään. Olen sellainen kun suutun, että työnnän tämän naisen pois luotani enkä pysty enään sanomaan mitään järjellistä. Väkivaltainen en ole suuttuessani, mutta välillä pitkävihainen. Vuosien varrella oon kuitenkin päässy tästä ominaisuudesta eroon onneksi. Tuntuu että jotku toiset vain luulevat, että olisin joku pitkävihainen kun kyseessä on näiden henkilöiden omat sisäiset ristiriidat. Ihmettelen kovasti näitä ilkeitä puheita omasta merkistäni tällä palstalla. Itse olen todella uskollinen, luotettava ja rehellinen jos toinen on sen luottamuksen arvoinen. En vain ihastu ja rakastu helposti, joten se saattaa välillä jättää kylmän ja välinpitämättömän vaikutelman. Pettämistä en anna koskaan anteeksi. Itse voimakastahtoisena ihmisenä en hyväksy epäkunnioittavaa käytöstä, eikä sitä tarvitsekkaan kestää.

      • luotettava!

        eheii...minun neitsyt mies ei ollut luotettava...särki sydämeni hyvin pahasti :(
        valheita valheita ja valheita ja minä tyhmä menin uskomaan..


      • Mies1979....
        luotettava! kirjoitti:

        eheii...minun neitsyt mies ei ollut luotettava...särki sydämeni hyvin pahasti :(
        valheita valheita ja valheita ja minä tyhmä menin uskomaan..

        Saanko kysyä puhuitko asioista suoraan ja rehellisesti muuten suhteessa? Itse en voi sietää seläntakana puukottajia ja takinkääntäjiä. Itse olen saanut kokea naisten puolelta niiden kavereiden neuvoja sun muuta, joka on todella raivostuttavaa. Haluan että mulle sanotaan asiat suoraan yhden ihmisen eli sen jonka kans olen suulla.
        Ikävää että olet joutunut pettymään, niin olen minäkin mutta kasvoin siitä ja se teki minusta entistä voimakkaamman ja tarkkanäköisemmän. Kieltämättä osaan analysoida ihmisiä erittäin tarkasti, ehkä tämä jotain ärsyttää kovasti. Vaikka mua petettiin en silti ole sortunut samaan. Julminta mitä toiselle voi tehdä on pettäminen.


    • lønne

      Kaikki on totta neitsyesta.Minukin pettaa valehtelee ja kulkee vieraissa.Mista tiedan?Olen se toinen nainen

      • pettää

        ja siinä asiassa horoskooppimerkillä ei ole mitään merkitystä....


      • uskallan epäillä asemaasi

        Uskallan epäillä, että et ole edes se toinen! Voit olla hyvin vasta kolmas, taikka neljäs..


      • pysykää asiassa

        Unohtuiko taas tässäkin alkuperäinen viesti ?? Aletaan puhumaan taas tätä samaa paskaa missä ei oo mitään perää,kaikissa merkeissä on pettäjiä,piste.


    • pimu89

      Omista kokemuksista neitsyt mies ei ole pitkä vihanen.vähä aikaa mököttää ja tulee häntä koipien välissä kotiin.

      kerran kapakka reissun jälkeen neitsyt mies kävi muhun käsiksi,että siinä kannattaa olla varuillaan.

    • kokemusta on

      Tulta ja tappuraa sanon minä! Ja kokemusta on - lähisuvusta, nimittäin sisko ja sen veli:). Juu, mutta onneksi itsellä melko rauhallinen luonne, ettäh tosi harvinaista nykyään että sukset menisi niin pahasti ristiin.

    • kur-pitsa

      ei sitä millään keploskonsteilla saa puolelleen. Neitsyt näkee kaiken teennäisyyden läpi ja osaa lukea ajatukset. Analyyttinen ja hoksusta kotoisin. Mutta antaa kyllä anteeksi, ei unohda koskaan.

      • ei kukaan!

        Heikon itsetunnon omaava neitsyt jaksaa aina epäillä muita.


      • Miss Blue
        ei kukaan! kirjoitti:

        Heikon itsetunnon omaava neitsyt jaksaa aina epäillä muita.

        kuka haluaisi?Tarkoitan,kuka haluisi olla kaltaisesi luuseri,joka kirjoittaa tänne vain mollatakseen toisia.Mahtaa olla hauskaa?Ja sitäkin säälittävämpää.


    • voimissa?

      Haluat voittaa neitsyen luottamuksen? Miksi, kun et kuitenkaan itse voi luottaa neitsyeen?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe