Roaccuttan ja hiusten värjäys

Lopetin Roa-kuurin reilu kuukausi sitten. Uskaltaakohan värjätä hiuksia näin pian kuurin lopettamisen jälkeen, kun sivuvaikuksia (mm. silmien ja päänahan kuivumista) on vieläkin? Kärstääköhän päänahka? Jos ei kestovärillä uskalla niin ei kai kevytvärit (sävyteshampoot yms.) ole niin vaarallisia?

Kellään kokemuksia??
4943
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

itse söin -05 4kk roaccutan kuurin, mulla vaan huulet kuoriutui ja ihoa rasvoin entisin tavoin aamuin illoin. Hiuksianikin värjäsin, jopa laitoin vaalennusaineella raitoja eikä mitään sivuvaikutuksia. Taitaa olla yksilöllisiä tuon myrkyn vaikutukset, maksa-arvot olivat kans mallillaan koko ajan vaikka viihteellä kävin alkomahoolia välillä nauttimassa, kohtuullisia annoksia kyllä :)

Äänestä
  • Jos et halua vahingoittaa hiuksiasi, niin voit kokeilla esim Wella viva colour suoravärejä, jotka eivät vahingoita hiusta koska eivät mene hiuksen sisään. Kestävät muutaman pesun ja saat hiuksiin kivan sävyn.

    Tai jos haluat kestovärin, niin googleta Sante, kestoväri joka ei myöskään vahingoita hiusta.

    Hiuksillasi on varmaankin suurempi mahdollisuus vaurioitua nyt kuin aiemmin. Eli jos on pitkän hiukset niin ehkä kannattaa pelata varman päälle.

    Äänestä

  • iupoiugr kirjoitti:

    Jos et halua vahingoittaa hiuksiasi, niin voit kokeilla esim Wella viva colour suoravärejä, jotka eivät vahingoita hiusta koska eivät mene hiuksen sisään. Kestävät muutaman pesun ja saat hiuksiin kivan sävyn.

    Tai jos haluat kestovärin, niin googleta Sante, kestoväri joka ei myöskään vahingoita hiusta.

    Hiuksillasi on varmaankin suurempi mahdollisuus vaurioitua nyt kuin aiemmin. Eli jos on pitkän hiukset niin ehkä kannattaa pelata varman päälle.

    että kun päänahkani tuntuu kuivalta, että hiustupet jotenkin vaurioituvat ja hiuksia lähtee... Tavallisesti hiusvärit eivät ärsytä, mutta kun tuolla Roalla on näköjään vaikutusta päänahkaankin.

    Äänestä

  • ap. kirjoitti:

    että kun päänahkani tuntuu kuivalta, että hiustupet jotenkin vaurioituvat ja hiuksia lähtee... Tavallisesti hiusvärit eivät ärsytä, mutta kun tuolla Roalla on näköjään vaikutusta päänahkaankin.

    Olen syönyt Roaa viisi kuukautta ja koko ajan olen säännöllisesti värjännyt tukkaa, noin 1,5 kuukauden välein, eikä siitä ole ollut mitään haittaa. Päänahka on kyllä kuivunut minullakin mutta muuten hiukset ovat olleet hyvässä kunnossa, ehkä jopa melkein paremmassa kuin ennen Roaa.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


.... kirjoitti:

Lopetin Roa-kuurin reilu kuukausi sitten. Uskaltaakohan värjätä hiuksia näin pian kuurin lopettamisen jälkeen, kun sivuvaikuksia (mm. silmien ja päänahan kuivumista) on vieläkin? Kärstääköhän päänahka? Jos ei kestovärillä uskalla niin ei kai kevytvärit (sävyteshampoot yms.) ole niin vaarallisia?

Kellään kokemuksia??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu