tarvitsisin neuvoa tuoksuvatukan poistoon, sitä on aikanaan istutettu pitkin ja poikin rivitalomme pihoille ja se on levinnyt ihan hirveästi. Haluan hävittää sen pihastani kokonaan. Maanpeitekankaalla laitan etupihan koristehiekka alueen mutta mutta kun sitä tulee vielä kivijalan altakin, ja takapihalla sitä on. Juuristo on niin suuri että pitäis olla kaivinkone jotta sen kaivamalla sais pois. Jos jollain on tietoa asiasta kuinka hävittää niin olisin kiitollinen avusta. Kiitos
tuoksu/koriste vatukka...
3
1511
Vastaukset
- tessa-t
on myrkyttäminen. Häviää tavallisella rikkaruohomyrkyllä.
Voithan ensin leikata alas ja repiä niin paljon ylös kuin saat ,mutta kun myrkytät uudet versot ,kuolee varmasti koko kasvi.
Itse olen rajannut kyseistä kasvia leviämästä Rambolla.- tuoksuvatukkaa
Minä kaivoin ihan lapiolla ja kiskomalla tuoksuvatukkaa pois parikymmentä neliötä muutama vuosi sitten. Sen juuret eivät loppujenlopuksi ole syvällä. Poissa on pysynyt. Ja olen muuten naisihminen, en mikään kuulamörssäri edes.
- olet poistamassa?
Minä en taas tuota saa mitenkään kasvamaan. Saisi mielihyvin vallata tuon koiratarhan varjoisan reunan ja liiterin tauksen.
Missäpäin vaikutat valtaisine tuoksuvattukasvustoinesi, josko siitä jokunen lapiollinen liikenisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519