Tervehdys.
Tuommonen homma on ajankohtainen lähiaikoina. Nyt kun ite tekeminen ei ole kovin herkästi mielessä niin kyselempä sitten syytä siihen että miksi missään korjaamoilla ei ole Tojotaan sopivia venttiilinsäätö paloja hyllyssä. Paitsi tietysti Tojota liikkeessä. Mitä kummaa niissä muka on? Minkä kokoinen on tuossa 1.8 koneessa käytettävät säätöpalat?
CarinaE venttiilinsäätöpalat
3
903
Vastaukset
- juke
Jokainen auto käyttää erikokoisia paloja.
Ensin mitataan välys sen jälkeen katsotaan minka vahvuinen pala on paikoillaa ja valitaa tietyn vahvuinen pala. Arvaatko kuinka monta säkillistä pitäis olla korjaamoilla,että pystyisivät moisen suorittamaan eri merkkeihin. On eroja niin vahvuudessa leveydessä.- ErkkosenEro
Niin toki mää tuon periaatteen tiesin. Lähinnä tietysti keselinkin tuota halkaisijaa. Ei kai niitä kovin montaa kymmentä erikokoa ole jos kaksrattaiset pärjää noin neljällä erikokoisella.
Elikkäs palan halkaisija.
- välykset
Palojen halkaisijan saa tietoon parhaiten käymällä toyotan korjaamolla mittaamassa. Mitä tulee itse palojen vaihtoon, niin saattaa olla että imupuolelle jos joutuu vaihtamaan, niin joutuu irroittamaan imunokka-akselin. Ja kun niitä tarvittavien palojen paksuutta ei tiedä ennen kuin korjausta vaativien palojen paksuuden on mitannut, niin eikös se ole sama vaikka ne palat hakee toyotalta. Sieltä ne muutkin korjaamot hakee, jos ei omasta hyllystä löydy vastaavia, uusia tai käytettyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335400Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233780Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182274Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2832153Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481411Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1291160Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1191003- 34930
- 196804