Moneta

Hamsteri

Onkohan joku muu kuin minä joutunut Monetan "pakkomyynnin" kohteeksi? Sieltä jos erehtyy jotain tilaamaan ja tilaamansa maksaa, niin hanat on auki ja tavaraa alkaa tulla, vaikka mitään muuta et olisi tilannutkaan.
Vanhukset ovat kuulemani mukaan Monetan suosikkikohde.

9

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkästään hyviä kokemuksia

      Olen ostanut Monetalta risu 2 eurosen 2 eurolla, jutin viitosen 5 eurolla ja 2kpl Suomi 90v 5 eurosia 14,90 eurolla.

    • hyväuskoisia

      Olen kuullut, että Moneta on myynyt 2€:n kolikoita 12€:n kappalehintaan, mikä on jo rikos.

    • Nummisuutari
    • Vip asiakas
    • Kaikki heidän myymät kolikot olen löytänyt vapailta markkinoilta hyvin usein jopa kolmasosa hintaan. Moneta on törkeä ylihinta putiikki sanon monen vuoden kokemuksella.

      Nappikaupat ja nimellisarvokaupat ovat erikseen, mutta niillä taas ei ole käytännön merkitystä suuntaan eikä toiseen jos vaikka voittaa tai häviää 2 Euroa kerran pari vuodessa, eli on kuitenkin parasta unohtaa koko Monetaa.

      Suosittelen Monetaa lähinnä hyvänä vitsinä kun haluaa naureskella järjettömille pilvissä oleville hinnoille, Rahapaja, jolla ei ole mitään yhteistä todellisten markkinahintojen kanssa.

      Mutta ei se ole tyhmä se joka pyytää vaan.....

      Terveiset.

      • ratkaisevat

        Monetankin aseman markkinoilla. Kun tietoisuus ostotapahtuman ja jälkimarkkinahinnan välillä selviää suurelle joukolle Monetan asiakkaita,monet pysähtyvät miettimään, mistä hankintansa tekevät. Suuri osa asiakkaista on tilaajia, joille uutuuset tulevat automaattisesti, ne maksetaan kiltisti, ajattelematta jatkuvaa rahan menetystä. Näitä ostoksia on tuskin aikomuskaan yleensä myydä. Tämä staattisuus varmistaa Monetan aseman , ja se voi hinnotella rahansa oman politiikkansa mukaan. Huutavin tarve olisi saada markkinat toimimaan, eli kilpailua lisää. Tosin Moneta Lyö, markkinoi rahansa, kuka ja miten siihen väliin pääsee? Varmaan paras ratkaisu keräilijöille on on ostaa rahat, jos yleensä kannattaa ollenkaan ostaa, jälkimarkkinoilta.


      • SebulonMax
        ratkaisevat kirjoitti:

        Monetankin aseman markkinoilla. Kun tietoisuus ostotapahtuman ja jälkimarkkinahinnan välillä selviää suurelle joukolle Monetan asiakkaita,monet pysähtyvät miettimään, mistä hankintansa tekevät. Suuri osa asiakkaista on tilaajia, joille uutuuset tulevat automaattisesti, ne maksetaan kiltisti, ajattelematta jatkuvaa rahan menetystä. Näitä ostoksia on tuskin aikomuskaan yleensä myydä. Tämä staattisuus varmistaa Monetan aseman , ja se voi hinnotella rahansa oman politiikkansa mukaan. Huutavin tarve olisi saada markkinat toimimaan, eli kilpailua lisää. Tosin Moneta Lyö, markkinoi rahansa, kuka ja miten siihen väliin pääsee? Varmaan paras ratkaisu keräilijöille on on ostaa rahat, jos yleensä kannattaa ollenkaan ostaa, jälkimarkkinoilta.

        Monetan asiakaskuntaan on valikoitunut alasta äärimmäisen vähän tietäviä. Asikkaat ostavat unelmia, jokaisen kohteen markkinointiin uhrataan vähintään 3 sivua A4 arkkia joissa puhutaan ummet ja lammet.
        Ammattikauppiaiden moraali ei kestä näin paksua kusetusta, myyvät samat kohteet yhden rivin tekstillä luetteloistaan.
        Monetan tavara on suurimmalta osaltaan rahapajojen valmistamaa saastaa, eivät ole numismaattisia kerälykohteita. Mikäli ovat valmistettu jalometallista, arvo piilee ainoastaan niiden tuotteiden painossa.
        Harva Moneta tuotteen todellinen arvo yltää edes puoleen heidän markkinointihinnastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe