Hei,
Onko kuinka tavallista että luovutusikäisellä chihuahualla on vielä korvat lurpallaan? Missä vaiheessa korvien pitäisi nousta ylös vai onko mahdollista että koiralle jäisi korvat lurpattamaan.
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksistanne :)
Chihuahuan pennusta
9
3882
Vastaukset
- normaalia
että korvat lurpattaa!niin meilläkin oli mutta kyllä ne siitä nousee..on tosi harvinaista että jäisi lurpattamaan :) en muista että minkä ikäisenä meillä nousi mutta varmaan vasta 3-5 kuisena
- chihuu
hei. meidän chihulla korvat lurpatti mutta siinä 3kk iässä nousivat. ja taitaa ne yleensä noustakkin. harvoin näkee "luppakorva" chihua
- liiteri
joo, no voin sanoa, että meilläpäs korvat oli pystyssä junnusta asti ja nyt 5kk ikäsenä korvat ylikasvo ja nyt toinen lurpattaa :DD
se on siis puoliluppakorvatsihu - dlkgjld
Riippuu tosiaan korvanlehden pehmeydestä, jos korvat ovat suuret ja pehmeät, ne sattavat jäädä kärjistään luppaan. Mutta normaalisti ne kyllä nousevat siinä 6-7kk ikään mennessä :)
- hassuja
Meillä oli korvat pystyssä 3 kk ikäisestä ja ovat vieläkin, mutta tosin suhteutuneet jo pään kokoon, aiemmin oli suurikorvachihu:)
Mutta olen kuullut että voivat nousta vasta puolivuotiaanakin. - kooorva
Meillä on ollut molemmilla chihuilla pystyssä jo luovutusikäisenä 8 viikkoisena. Itse alkaisin kyllä huolestumaan ja teippailemaan varmaan viimeistään 4 kk iässä, jos silloin eivät olisi nousseet.
- Huolestunut
Mulla on 6kk:n ikäinen Chihuahua ja korvat oli molemmat pystyssä n. viikon verran 4kkn iässä, mutta ensimmäisen rokotuksen jälkeen lurpahtivat eivätkä ole nousseet vielä takaisin.. :/ välillä pystyssä ovat kun ruokaa pyytää tai oikein jostain innostuu. Huoli on etteivät nouse ollenkaan..? :/
- Anonyymi
Epäilisin onko puhdasrotuinen?chihulla pitää olla pystykorvat!
Omalla oli jo luovutettaessa 10 viikkoisena. - Anonyymi
kyselijätär
On aivan tavallista, että luovutusikäisen chihuapennnun korvat eivät ole vielä nousseet pystyyn. Nousevat kyllä 5 kk mennessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456