Moi! Minulla on ainakin sellainen addikkitio että vien aina Jarille lahjan kun käyn keikoilla.Onko kukaan nähnyt kenellkkään toiselle artiatille että olisi lahjoja viety??Tai että kukaan toinen julkkis olisi halannut omaa faniaan?Jari on ainut mies jolle minä koskaan olen lahjoja antanut avoimesti. Jari on ainut joka on minua halanut julkislla paikalla.Kiitos etukäteen. Jään odottamaan vastauksia.PunikkuRuusu
Vastatkaapa tähän!!!!
7
1114
Vastaukset
- jarifani28
minä olen kerran vienyt janne tulkille ruusun ja pussannut sitä kaikkien nähden poskelle siitä on monta valokuvaa muistona.
halannut olen kirkaa,simo silmua.
mutta siitä huolimatta jari on paras ja ihanin.
minulla ei ole ollut tapana viedä jarille lahjoja sillä yrityksellä että saisin halata tai huomiota se huomaa muutenkin ei sitä tarvi lahjoa :) - sorttia
Voi herranen aika.
Katsoppas tätä linkkiä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001673&posting=22000000030090363 - itse en kyllä vie
kyllä Jari on aina lahjoja ottanut vastaan eikait se kehtaa olla ottamattakaan.
- Plan
Eikö Jarin toivomus ole että lahjojen sijaan jokainen fani ottaisi Plan kummilapsen.
Jarilla on kaikkea mutta hyväsydämmisenä hän haluaa antaa muille ja toivoo että lahjarahat annetaan niitä tarvitseville.- väkinäistä
Jari on nimenomaan sanonut, ettei halua enää mitään roinaa nurkkiinsa. Kukat heittää kai roskikseen ja nallet rokeen tai lastenklinikalle.
Enää ei halaile keikan jälkeen eikä ota vastaan lahjoja, vaan juoksee niitä dokkarin 10 pullukkaa karkuun.. - olla
väkinäistä kirjoitti:
Jari on nimenomaan sanonut, ettei halua enää mitään roinaa nurkkiinsa. Kukat heittää kai roskikseen ja nallet rokeen tai lastenklinikalle.
Enää ei halaile keikan jälkeen eikä ota vastaan lahjoja, vaan juoksee niitä dokkarin 10 pullukkaa karkuun..mukana juonessa ku et tiedä että jari juoksee niitten pullukoiten luo ei karkuun
- Leluja
Jari saa roinaa nalleja ymm...onha se mukavaa niin lastenkodit ja sairaalat saavat lahjoituksena nalleja.
Tavaran kiertokulkua !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818