Kauanko hääkampauksen teko suurinpiirtein kestää? Entä meikki? Riittääkö 2,5 tuntia molempien tekemiseen?
Kauanko kestää?
4
5832
Vastaukset
- jälleen...
Sen kuinka kauan sinun kampauksesi teko kestää, tietää vain kampaajasi. Sama koskee meikkiä. Suosittelen käymään hyvissä ajoin kampaamossa keskustelemassa asiasta. Koemeikki ja koekampaus kertoisivat aikataulun vielä tarkemmin, jos sellaiset ottaisit. Pikkuisen nopeammalla aikataululla selviät, jos meikki ja kampaus tehdään samassa paikassa, koska silloin voidaan esim. pohjustaa meikki sillä aikaa kun sinulla on rullat päässä. Kannattaa myös ehdosttomasti ottaa valokuva kampauksesta eri kanteilta koekampauksen jälkeen. Itselläni alkuperäinen kampaaja oli sairastunut hääpäivän koittaessa, mutta toinen kampaaja pystyi tekemään kampauksen valokuvan perusteella, vaikka se ei ihan tavanomainen nuttura ollutkaan.
- ja maksaa ihan liikaa
joten ei kannata ryhtyä mihinkään hääaiheeseen ikinä.
tuli vaan sellaset sutturat tehtyä mulle 400€ nyt matkanvarrella että prkl.
- shrtrt
Mulle kampaaja sanoi, että kampaukseen menee yleensä pari tuntia. Tietty sit vähä vaikuttaa että millanen kampaus, mut tosiaan yleensä 2 tuntia. Joten 2,5 tuntia voi olla vähä turhan lyhyt aika sekä kampaukselle että meikille, luulisin.. :)
- jennyy
Meillä on kesällä häät ja varailin aikoja meikkiä ja kampausta varten.. Häät alkavat kahdelta, joten kampaamoon menen kahdeksalta, jossa menee n.2tuntia, minulla on pitkät paksut hiukset,sanoivat että kaksi tuntia pitää varata kampausta varten. Sen jälkeen menen viereiseen liikkeeseen meikattavaksi,klo 10 siis, ja siihen varataan n.1 tunti. Vaikkakin sanoivat että siinä menee n.45min mutta kaiken varalta se tunti on hyvä varata. Eli klo 11 olen valmis, menen pukeutumaan kotiin ja mahdollisesti syön jotain jos pystyy;D ja klo 12 valokuvaus. Jossa menee myös tunti...sitten kirkkoon päin...ei tule kiirettä ja ei haittaa vaikka kuvauksessakin menis pidempään.. Kannattaa mennä ihan rohkeasti varaileen aikoja ja kysyä aikataulua, ammattilaiset osaavat kertoa aikataulusta hyvin. Itsekin olin ihan pihalla ja menin vain varaamaan aikoja, siellä sitten kyselivät onko kuvaus ennen kirkkoa ja käynkö meikkauttamassa itseni ym... He 'laativat' aikatauluni ja yhtäkkiä kaikki tuntui hyvin selvältä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793