Kesä on mielestäni paras vuodenaika. Silloin on lämmintä ja valoisaa ympäri vuorokauden. Silloin voi olla ulkona paljon ja voi tehdä monia hauskoja juttuja ulkona. Ihanaa on, kun ei tartte tärvätä aikaa vaatteiden etsimiseen ja pukemiseen minuuttitolkulla, niin kuin talvella, vaan voi mennä ulos melkein heti. Lisäksi ruoka maistuu mielestäni kesällä paremmalta kuin muulloin ja kesäisessä luonnossa tunnen olevani vapaa.
Itsestäni tuntuu mukavalta, kun kesällä loikoilen ensin aurinkotuolissa takapihalla helteisessä poutasäässä Auringon paistaessa. Siinä samalla kuulen lintujen laulua ja puiden suhinaa kesätuulessa. Tämän jälkeen juoksen avojaloin pihanurmella ja hypin jättitrampoliinilla itseni hikiseksi. Tämän jälkeen maittaa uinti läheisellä uimarannalla. Sitten menenkin kaupungille ja ostan
sieltä jäätelöä.
Kesä on siis mielestäni paras vuodenaika, mutta myös kevät tuntuu mukavalta talven jälkeen.
Kesä on paras
4
5552
Vastaukset
- Luonnonlapsi96
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. On ihanaa olla kesällä pihalla jalkapallokentällä pelaamassa jalkapalloa veljien ja niiden kavereiden kanssa. Ollaan aina maanantaisin kesäisin ainakin kello kahdeksaan asti kentällä kun samaan aikaan on yleisurheilukilpailut.
Aivan ihanaa. Saisi olla lähes aina kesä.
Odotan tulevaa kesää innolla! - kesistyttö
Kesä on parasta,mitä on.
Kyllä talvi vois jäädä pois kokonaan.Kesäyöt,laavut,makkaranpaistot nuotiolla,telttaretket,lavatanssit...aah!Kevätkin on kivaa,mutta ärsyttävän likaista! - Anonyymi
Kesä on parasta ikinä. Oon ollu jo paljon ulkona kun on kesä. Voi tehä kaikkea hauskaa mitä ei talvella voi tehä.
Minä taasen olen kevät - ihminen. Kesä toki kaunis ja lämmin, syksy on laskeutumista pakkasille, talvi suojelee... mutt Kevät on uuden luomaa - uuden kehityksen ja uusien elämyksien aikaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1475524Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1383611"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263339Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363223Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432714Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.512304- 242240
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292186prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111924Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk931826