Onko kokemuksia toukokuisesta Rodoksesta? Millasta siellä on? Paljon jo turisteja? No entäpä sää ja lämpötilat?
Toukokuussa Rodokselle
4
5840
Vastaukset
- 2fast4u
alkaa vasta toukokuun alusta. Olimmw huhtikuun viimeisellä viikolla Rodolla viime vuonna ja hyvin tarkeni, kelit 21-25 astetta silloin ja koko ajan lämpiämään päin. Yhtenä päivänä oli pilvisempää, mutta satanut ei kertaakaan. Pikkuhiljaa porukkaa alkoi näkymään, ei mitään älytöntä ryysistä vielä, mutta yksinkään ei tarvinnut olla. Oli mukavasti tilaa rauhassa kierrellä mm. vanhassa kaupungissa. Ottakaa joku kulkupeli alle ja kierrelkää saarta.
- Greece rules!
Turistikausi on päässyt jo alkuun Rodoksella toukokuussa mutta ei ole kuitenkaan vielä kovinkaan aktiivista.
Esimerkki säästä:
Rodos 15.05.2007
Päivän korkein 24'C
Yön alin 17'C
Lähde: www.weatherunderground.com
Merivesi toukokuussa Rodoksella n. 19'C. Aurinkotunnit 10.
Rodoksella on toukokuussa hyvinkin vihreää ja kukat kukkivat kauneimillaan siellä huhti-toukokuussa. Kuumasta helteestä ja lämpimästä merivedestä ei vielä silloin pääse nauttimaan. Välimeren aurinko on kuitenkin polttava tuolloinkin. UV-arvo on 9 toukokuussa Rodoksella, joten suojakerrointa on syytä käyttää joka päivä, ettei iho pala.
Rannalla voi toki nauttia auringon lämmöstä, vaikka merivesi onkin vielä kylmää. Onneksi uima-altaat on kuitenkin keksitty. Tosin monet sikäläiset altaat ovat merivesi-altaita. Rodoksella on kyllä lämmitettyjäkin altaita ja suosittelen lämpimästi vierailua vesipuistossa. Falirakissa, Rodoksella on Euroopan suurin vesipuisto.
Linkki vesipuiston sivuille:
http://www.water-park.gr/home.html
Rodoksella voi pitää hauskaa monella tapaa, bilettää, rällästää, vuokrata auto ja vaikkapa ajella saari ympäri ja ristiin rastiin, ajella skootterilla, tutustua saaren historiaan, retkeillä, jne...se on monien mahdollisuuksien lomakohde.- näistä
vastauksista paljon! Ehkäpä me siis sinne menemme.. :D
- ...
näistä kirjoitti:
vastauksista paljon! Ehkäpä me siis sinne menemme.. :D
Samaa minä olen miettinyt, että minkälaista siellä alkukesästä oikein on. Että tarkeneeko mennä rannalle saatikaan uimaan. Matka kuitenkin varattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483