Esim. Tioctan-nimisessä B-vitamiinivalmisteessa on reippaanpuoleinen annostus alkoholin liikakäytön yhteydessä.
Auttaako B-vitamiini siis esim. maksan puhdistumisessa vai onko se vaan esim. puutostiloihin ja hermoihin?
Kysymys tuntuu varmaan naiivilta, mutta onko jotain "lääkettä" mikä puhdistaa maksaa? Vai tarvitaanko edes sellaista?
B-vitamiini
5
5507
Vastaukset 5
- Wanha Winetto
B-vitamiinit lihottaa apteekkarin kukkaroa. Vesiliukoisina ne erittyvät munuaisten kautta suoraan kuseen. Olihan se mukavampi lorotella, kun B-6 vitaamiini lemusi kusessa niin, että koko toaletti nuuhkutti tuoksun perään.
Mutta aamulla oli kankkunen ja maksa huuteli: Lisää viinaa, polttoaine loppuu!!! - Anonyymi
Kyllä b vitamiini auttaa. Mutta myös magnesium ja pari kuppia kahvia päivässä puhdistaa maksaa. Näin olen kuullut t jah
- Anonyymi
Vuosia siihen meni, mutta nyt löytyi vastaus kysymykseesi. Mikään ei puhdista maksaasi, paitsi juomisen lopettaminen.
- Anonyymi
Höh! Tuota ei kestä kukaan.
- Anonyymi00005
ei rapulaa yks hyvä puoli itikat pysy loitolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556