Oletteko kahden puoliskon kokonaisuuksia?

Yksipuoliskoinen

Aluksi ihmiset olivat hermafrodiiteja, kaksineuvoisia, jokaisessa yksilössä oli sekä mies että nainen. Eräänä päivänä jumalat suuttuivat ja halkaisivat kaikki kahtia. Siitä lähtien ovat puoliskot etsineet toisiaan tullakseen kokonaisiksi.

(Platon: Pidot.)

6

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmaskertakin meni suteen

taidan olla muotopuoli kun luullut oikeat puoliskot ovatkin sännänneet tiehensä.

• O - O

Sain elää pitkään sen toisen, paremman puoliskoni kanssa, joten tiedän millaista se voi parhaimmillaan olla. (Olen ehtinyt vähän tutustua toisenlaiseenkin tilanteeseen.)

Nykyään pärjään ihan hyvin itseksenikin, kunhan hyviä ystäviä ja rakkaita lähimmäisiä säilyisi ainakin muutama ihan lähimaisemissa loppuun asti. - Odotan mielenkiinnolla, mitä elämä tulee tarjoamaan jatkossa. En koe koskaan tarvinneeni toista puoliskoa tullakseni ehjäksi, vaikka niin kävikin. En vanno mitään, koska olen aina löytänyt vannomani asiat edestäni. Nyt osaan tunnistaa milloin 1 1 on enemmän kuin kaksi. En kuitenkaan kuvittele enää sellaista puoliskoa kohtaavani, jonka kanssa olisimme valmiita kaiken jakamaan. Hyvät ystävät suojelevat hölmöilemiseltä.;))

• pessi-misti

väittää että puoliskot eivät voi koskaan tulla onnellisiksi koska se erossaolo on tuonut liikaa muutosta kumpaankin. Unelmat tuhoutuvat särkyen haavoittaviksi sirpaleiksi kummankin sydämeen ja niin he elävät onnettomina koko iäisyyden.

• toivoin löytäväni rauhallisemman puolen itsestäni.

Viimein löysin "tasoituksen" rakkaan ihmisen avulla :)

• haiden pulaaja

toivossa olen elänyt, ja mielenkiintoista sekä hauskaa on ollut; joskus tosin hieman surullistakin siinä vaiheessa, kun erkaantuminen on tullut. Välillä olen puoliskoni luullut löytyneen, välillä taas en. Joku on luullut minuakin puoliskokseen... tiedättehän nämä samanaikaisuusongelmat.

• löysin puoliskoni. Tiedä häntä onko oikeat palaset liitetty yhteen. Sen verran on otettu yhteen. Mutta yhdes ollaan oltu jo kohta 33 vuotta. Eikä enää tässä viidenkymmenen kunnioitettavassa iässä jaksa tsekkailla josko joku muu puolisko sopisi paremmin. Tuskimpa vaan. Vaan taisi tää hermafrodiitti olla hiukan skitsofreeninen josta meidä erotettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      18
      1946
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1814
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1443
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      176
      1418
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      309
      1397
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1389
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1015
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      62
      984
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      975
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      874
    Aihe