Miksi daivonexia???

tarkoitan siis

sitä tummansinisessä tuupissa olevaa salvaa/voidetta ei enää valmisteta/myydä?

Huomasin vaan sellasen asian että se auttoi paljon paremmin kun tuo nykyinen emulsiovoide.

5

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen huomannut saman

      Se Daivonex ungt. tehosi todella paremmin kuin nykyinen emulsiovoide.
      Rahastusta-nimittäin nimellä Daivobet Combipack-myydään pakkausta, jossa on sekä vaseliinipohjainen että emulsiovoide.
      Prkl, luulisi että psorissa on tarpeeksi kestämistä vaivan kroonisuuden johdosta, ettei tarvitsisi enää voiteita vaihdella ja valmistusta lopettaa. Emulsio haihtuu pois iholta, ja kuitenkin pitäisi ohuelti levittää, ennen salva kesti ja tehosi pitempään kertalevityksellä. Murrrr...

      • Hellu*'*

        siitä vaseliinipohjaisesta Daivonexista. Eikö sitä ole myymättömiä eriä enää missään apteekissa? Sen takia lopettivat kun muka ei ollut niin paljoa menekkiä. PAH! Sen takia ne lopetti että se oli liian riittoisaa! Sitä emulsiota kun saa lorottaa kilokaupalla ja rahaa kilisee apteekkien kassaan:(
        Mun guttataani ei sellaiset lotionit tehoa mutta se vaseliinipohjainen oli hyvää. Addressia vain kehiin että saataisiin takaisin tämä ainoa kunnon voide. Onhan vielä Silkis joka on vaseliinipohjainen mutta sekään ei ole tarpeeksi tanakkaa. Kai ne kohta senkin poistaa ja laittaa jonkin litkun tilalle.


    • Meikäpoika...

      Morjens
      Sen valmistus lopetettiin koska säilyvyys oli huonoa, siis aivan taloudellisista syistä.
      Jos iho kovin hilseilee ja on tulehtuneen oloinen, niin kokeileppas Daivobet voidetta, on kyllä julmetun kallis voide...pitkälle yli 60€ 120 grammaa, mutta riittoisaa.
      Reilu vuosi sitten se maksoi vielä 150€ kun ei ollut kelan korvattavia.
      Mulle toimii loistavasti, kannattaa jutella tohtorin kanssa.
      Älkää masentuko, kevät ja kesä aivan kintaalla:)

      • Hellu*'*

        että säilyvyys oli huonoa? Mulla ainaskin on säilynyt jos on ollut vielä päiväystä jäjellä. Mulle sanottiin kerran yhdessä apteekissa ettei ollut tarpeeksi menekkiä. Millaiseksi se siten menee kun ei ole säilynyt? Luulisi että se emulsio pilaantuu paljon helpommin kun on sellaista litkumaista ja sitäpaitsi kerran ostin sellaisen tuubin jossa oli ilmaa vaikka kuinka pajon. Sitä ongelmaa ei siinä vaseliinipohjaisessa voinut edes tulla eli kyllä se manimani taas on puhunut:(


      • Sossun piikkiin

        Eli tosiaan tuo Daivobet voide on perkeleen hyvää ja nopea vaikutteista (etenkin jos on ihan hilseilyä ihossa)
        Ja parhaassa tapauksessa kun kävelet sossuun ja toteat että ei riitä raha kalliisiin lääkkeisiin niin se kirjottaa lapun jolla saat ostaa niinpaljon mömmöjä kuin tahdot. Itsekkin saan aina tarvittaessa lapun jossa on katetta tuhanteen euroon asti ja käväsen sitten sillä apoteekissä ostoksilla =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe