sitä tummansinisessä tuupissa olevaa salvaa/voidetta ei enää valmisteta/myydä?
Huomasin vaan sellasen asian että se auttoi paljon paremmin kun tuo nykyinen emulsiovoide.
Miksi daivonexia???
5
1034
Vastaukset
- Olen huomannut saman
Se Daivonex ungt. tehosi todella paremmin kuin nykyinen emulsiovoide.
Rahastusta-nimittäin nimellä Daivobet Combipack-myydään pakkausta, jossa on sekä vaseliinipohjainen että emulsiovoide.
Prkl, luulisi että psorissa on tarpeeksi kestämistä vaivan kroonisuuden johdosta, ettei tarvitsisi enää voiteita vaihdella ja valmistusta lopettaa. Emulsio haihtuu pois iholta, ja kuitenkin pitäisi ohuelti levittää, ennen salva kesti ja tehosi pitempään kertalevityksellä. Murrrr...- Hellu*'*
siitä vaseliinipohjaisesta Daivonexista. Eikö sitä ole myymättömiä eriä enää missään apteekissa? Sen takia lopettivat kun muka ei ollut niin paljoa menekkiä. PAH! Sen takia ne lopetti että se oli liian riittoisaa! Sitä emulsiota kun saa lorottaa kilokaupalla ja rahaa kilisee apteekkien kassaan:(
Mun guttataani ei sellaiset lotionit tehoa mutta se vaseliinipohjainen oli hyvää. Addressia vain kehiin että saataisiin takaisin tämä ainoa kunnon voide. Onhan vielä Silkis joka on vaseliinipohjainen mutta sekään ei ole tarpeeksi tanakkaa. Kai ne kohta senkin poistaa ja laittaa jonkin litkun tilalle.
- Meikäpoika...
Morjens
Sen valmistus lopetettiin koska säilyvyys oli huonoa, siis aivan taloudellisista syistä.
Jos iho kovin hilseilee ja on tulehtuneen oloinen, niin kokeileppas Daivobet voidetta, on kyllä julmetun kallis voide...pitkälle yli 60€ 120 grammaa, mutta riittoisaa.
Reilu vuosi sitten se maksoi vielä 150€ kun ei ollut kelan korvattavia.
Mulle toimii loistavasti, kannattaa jutella tohtorin kanssa.
Älkää masentuko, kevät ja kesä aivan kintaalla:)- Hellu*'*
että säilyvyys oli huonoa? Mulla ainaskin on säilynyt jos on ollut vielä päiväystä jäjellä. Mulle sanottiin kerran yhdessä apteekissa ettei ollut tarpeeksi menekkiä. Millaiseksi se siten menee kun ei ole säilynyt? Luulisi että se emulsio pilaantuu paljon helpommin kun on sellaista litkumaista ja sitäpaitsi kerran ostin sellaisen tuubin jossa oli ilmaa vaikka kuinka pajon. Sitä ongelmaa ei siinä vaseliinipohjaisessa voinut edes tulla eli kyllä se manimani taas on puhunut:(
- Sossun piikkiin
Eli tosiaan tuo Daivobet voide on perkeleen hyvää ja nopea vaikutteista (etenkin jos on ihan hilseilyä ihossa)
Ja parhaassa tapauksessa kun kävelet sossuun ja toteat että ei riitä raha kalliisiin lääkkeisiin niin se kirjottaa lapun jolla saat ostaa niinpaljon mömmöjä kuin tahdot. Itsekkin saan aina tarvittaessa lapun jossa on katetta tuhanteen euroon asti ja käväsen sitten sillä apoteekissä ostoksilla =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.736394- 1445893
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4933745Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202159- 401415
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4071378- 741215
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471054Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110972Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56970