http://www.stara.fi/2008/02/08/jean-claude-van-damme-ja-steven-seagal-tukkanuottasilla/
Jean-Claude Van Damme ja Steven Seagal tukkanuottasilla
08.02.2008 17:00 · Viihdeuutiset · Pysyvä linkki
Actiontähti Sylvester Stallone on paljastanut, että kaksi hänen kollegaansa, Jean-Claude Van Damme ja Steven Seagal, olivat vähällä päätyä nyrkkitappeluun Stallonen kotona.
Stallone kertoi FHM-lehden haastattelussa, että näyttelijäkaksikko oli jo pidempään uhitellut hakkaavansa toisensa. Lopulta miehet päätyivät samaan tilaan Syltyn järjestämissä juhlissa, ja yhteenotto näytti väistämättömältä.
- Eräissä juhlissa kotonani Miamissa vuonna 1997 Van Damme kyllästyi Segalin syytöksiin siitä, että tämä voisi hakata hänet. Niinpä hän pyysi Segalia takapihalleni selvittämään välinsä, Stallone kertoi.
- Segal keksi jonkun tekosyyn ja poistui paikalta. Van Damme oli kuitenkin sinnikäs ja etsi hänet käsiinsä eräästä yökerhosta ja pyysi häntä jälleen pihalle. Segal teki kuitenkin “houdinit” ja katosi taas. Van Damme oli Segalille liian voimakas, eikä hän halunnut mitellä voimiaan.
siinäpä siis uutinen. seuraavaksi voikin aikidosta kysyä, mihin sitä tarttee? paikalta poistumiseenko? tosipaikka kun tulee, siitä huitomisesta ei ole hyötyä. tuolakin youtubessa monesti on potkasijana joku ja sitte muka lentää kuin märkä rätti... jep jep.. kuka se jättää palauttamatta potkut, aikidomies tietty. sama juttu lyönneissä. jotenkin todellakin pelleilyä koko touhu. mikähän oli leffa kun seagal joutu juoksemalla ylittämään normaaliesteitä, ihan köysien varassa meni sekin kun katto dvd:ltä niitä otoksia. äijä on taitanu kökkööntyä entisestään. eiköhän aikidomiesten pitäs ottaa joskus matsia oikeesti kehässä niin nähdään mitä se on oikeen. miten ois vapaaottelu?
seagal vs damme
13
2223
Vastaukset
- Seagal
Muka olisi häviämässä ollut. Tuohan on "Syltyn" puheita. Ei ole faktaa välttämättä. Kyllä aikidolla pärjää ilman ihmeellistä todistamistakin.
- Shitchi
Tosiasia on kylläkin se, että kun Dammet sun muut action sankarit tehtailivat leffojaan 90-luvun taitteessa ja mukaan hypähti Steven Seagal Nico-leffallaan.. rupesi Damme uhoamaan miten kova jätkä hän on ja Seagal ei ole yhtään mitään!
Seagal kovalla karismallaan ja jääräpäisyydellään haastoi Dammen matsiin, tyyliin -Anna tulla, katsotaan miten käy, missä vain ja milloin vaan! Ei löytynyt action sankarista vastusta tosipaikan tullen :)
Seagal kuitenkin on ensimäinen länsimaalainen joka on aikoinaan avannut oman budosalin (Aikido salinsa) mikä toimii edelleenkin siellä!
Ja Japanin mafian Yakuzan kiristyksistä huolimatta! Antoi muuten Seagal turpaan muutamalle Yakuzan miehellekkin, jolloin he uskoivat ison jenkin itseluottamuksen ja "ns.munan" ja antoivat kaverin/salin olla rauhassa! Että silleen.
Mitäpä sitte tulee haasteeseesi vapaaottelun rintamalla!!! Mä voin ottaa sun kanssa matsia milloin vaan! Ei missään lajissa mitään vikaa ole.. äijät siellä matseissa liikkuvat ja toisiaan takovat!- Mietteliäs mies
Ja lehmätkin lentää. Tiiäkkö, että se on kyllä lajistakin kiinni, älä selitä. Sillä jos nyrkkeilyyn on tutustunu tippaakaan, sielä ei missään vapaaottelussa pärjää itse Seagalkaan. Mitäs se sitte pakoon luikki?
Mä oon sen nyrkkeilly jo 6 vuotta ja tiedän miten hommaa hoidetaan kehän ulkopuolellakin. Miten on muka mahollista, kattokaapa ite vaan niitä aikidomatseja? Miten selitätte sen, että iskuja ei ikinä palauteta ja lyödä harjotustilanteessa edes tosissaan? - paska laji
Mietteliäs mies kirjoitti:
Ja lehmätkin lentää. Tiiäkkö, että se on kyllä lajistakin kiinni, älä selitä. Sillä jos nyrkkeilyyn on tutustunu tippaakaan, sielä ei missään vapaaottelussa pärjää itse Seagalkaan. Mitäs se sitte pakoon luikki?
Mä oon sen nyrkkeilly jo 6 vuotta ja tiedän miten hommaa hoidetaan kehän ulkopuolellakin. Miten on muka mahollista, kattokaapa ite vaan niitä aikidomatseja? Miten selitätte sen, että iskuja ei ikinä palauteta ja lyödä harjotustilanteessa edes tosissaan?Kun ei sillä pärjää vapaaottelussa. Painija voittaa ja pistää sut nippuun. itku tulee.
- Tysonin Mike
paska laji kirjoitti:
Kun ei sillä pärjää vapaaottelussa. Painija voittaa ja pistää sut nippuun. itku tulee.
Menisi vapaaotteluun, niin kuinkahan kävisi. Se on sentään aika kova lyömään.
- Mike2
Tysonin Mike kirjoitti:
Menisi vapaaotteluun, niin kuinkahan kävisi. Se on sentään aika kova lyömään.
Saisi päihinsä.
- Äly tärkeintä
Suomessa taidetaan harrastaa vain tällaista kukkaisaikidoa, mutta näin jostain brittiläisestä aivan toisenlaisesta aikidokilpailusta videon, ja homma näytti lähes judolta. Toki se oli aika rajoittunut tietyn tyyppisten hyökkäysten torjuntaan tietyillä tekniikoilla, mutta silti saattaisi niillä saada kaverin joka on hyvä vain pystyottelussa yllätettyä, paiskattua maahan, ja sitten vain mounttiin hakkaamaan paskat pihalle.
Näin ainakin teoriassa ja optimitapauksessa.- Kukkainenhattuinen
Hohhoi. Lukekaapa tuo:
http://www.kolumbus.fi/seigikai/luettavaa/parempi.htm
Suomessa harrastetaan muutakin kuin kukkaisaikidoa,joskin satujumppaakin on paljon. Jos jotakin aikido oikeasti kiinnostaa, sopii mennä testaamaan lajia dojolle, etteivät jää kokemukset vallan suunpieksännän mustatuntuuniinkutiätsäkuleffoissakidammehakkaakaikkineseonkovempikukukukaanmuu tasolle. Lukekaapa tuo:
http://www.kolumbus.fi/seigikai/luettavaa/kehitt.htm
Asiaa muillekin kuin aikidokoille. Suosittelen siis vakavasti henkilökohtaista tutustumista.
http://www.kolumbus.fi/seigikai/luettavaa/kisshom.htm
Jos seuran sensei on yhtään kuusallaan ja harjoituksiin osallistuva omaa muutakin kokemusta budosta kuin segalin tai dammen fantasialeffat, aikidon toimivuuden tai toimimattomuuden varmasti havaitsee. Olisipa mukava oikeastaan joskus nähdä jonkun elokuvista näkemyksensä ammentavan hyökkäävän kokeneen aikidokan kimppuun. Suosittelen tähän tarkoitukseen vaikkapa aikikeniä jyväskylästä:
http://www.aikiken.fi/
Turha (ja itsekäs) lienee kuitenkin toivoni, taitaa jäädä nettininjojen rohkeus puolitiehen. Hehhee.
Toinen asia muuten, aikidoon ei kuulu minkäänlainen kilpailu harjoittelijoiden välillä. Lienet nähnyt nk. tomiki-aikidoa, jota läheskään kaikki aikidon harrastajat eivät pidä aikidona.
- pöö:)
jaa käykääpä kattomassa youtubelta
seagalin video aikidosta
jos seagal haluaisi pistää pataan dammea
kyllä han pystyisi siihen
muistakaa että seagal on budhismi
elikkä aikido tarkoittaa sopusointua
eikä mitään turpaan vetoa
lisäksi taistelu lajeja ei käydä vain siksi
että voi ruveta rikkomaan raajoja toiselta
vaan henkiseen ja fyysisen hengen kohentamiseen - järkeä päässä?
Tietääkseni Steven Seagal omaa vähintään sensei arvonimen lajissaan aikidossa. Damme tausta on hieman toisenlainen mm. kick boxing jossa on päämäärä hakata vastustaja pas**si voisin kuvitella ainakin Dammen nauttivan ainoastaan siitä, ja mitä nyt joskus olen joain seiskoja tai muita lukenut niin mieshän käy paparzzejen ja muiden kimppuun alvariinsa, onkohan hänen stestostereooni tasonsa hieman huipussaan, Ja kun Stallonen ystävä on niin varmaan myöskin käyttävät yhdessä nappeja ja reenaavat punttisalilla kuka tietää.
Itse olen harjoitellut joitakin lajeja vuosien varrella, ja päässäni yleensä on ajatus, jos jouduin väistämättömiin itsepuolustus tilanteiseen että voisiko tämän ehkä välttää jollain konstilla, vaikka kuvittelen jopa jotain osaavani. Joku osapuoli siinä aina kärsii.
Mielestäni Steven Seagalin teko ei ollut ollenkaan raukkamainen. Van Damme tosin teki erittäin nolon tempun menettämällä hermonsa, mutta toisaalta, jutun mukaan Damme kyllästyi Seagalin syytöksiin. Eipä kuitenkaan kovin raukkamainen teko puheet ovat puheita, vaikka saattavat joskus loukata voi asiat selvittää muutoinkin kun tappelemalla. Kuulin joskus jonkun sanoneen paras itsepuolustuslaji ei ole karate vaan karata. Kallistun siihen puolelle että Stevem Seagal on henkisesti Dammea huomattavasti kypsempi.- dfgbhnjhvgfcd
Kamppailulajit eivät ole katutappelulajeja, mutta eräillä (Van Dammet, vapaaottelijat yms.) on itse tarkoituksena "käydä vähän kattomassa", kun tilaisuus tulee. Kaikennäköisten retkujen mukaan on jotenkin raukkamaista kävellä tilanteesta pois, vaikka se on juuri sitä, mihin pitäisi pyrkiä; välttää ongelmia. Tuo edellämainittu alkukantainen ryhmä mittaa arvoja hakkaamalla toisiaan, mikä on juuri luolaihmiselle ainoa tapa käsitellä ongelmatilanteita. Aloittajakin puhuu tosipaikasta, kun joku "lajimies" päättää ruveta uhoamaan vain, koska on treenannut lajeja. Siinä onkin muka kamppailulajien tarkoitus; treenata, jotta pääsee tappelemaan "tosipaikoissa". Mitä vitun järkeä? Voisi olla treenamattakin ja katsoa kuka on kuka pesismailan ja vasaran kanssa.
- rwqwqr2
seagal on kovin action sankari. kaikista nopeiten niskan päällä kun pahis tulee vastaa. muut ottaa enste muutaman kerran nokkaan tai joutuu otteeseen. ootte varmaan huomannut. kyllä siikalin käsien läpsytys toimii vaikkei karatepotkuja osaa tai hyppiä voltteja
- Aikikikkeli
Seagal ja aikido on molemmat vitsejä, mutta Seagal meemit sentään edes naurattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399