niin ajatuksena olisi ostaa pentu ruotsista mitä pitää ottaa huomioon? Entä sitten suomeen rekisteröinti? kuinka käytännössä tapahtuu? Onko ruotsista tuodessa jotakin erikoisia säädöksiä?
kertokaa
5
281
Vastaukset
http://www.kennelliitto.fi/FI/jalostusjakasvatus/tuontikoirat/tuontikoirat.htm.Suomeen rekataan lähettämällä kennelliittoon koiran rekisteripaperi ja kopio passin siru/tatuointi merkinnästä ja jos tarvitaan rabies rokote niin merkinnän kopio siitäkin.Ruotsista tuotaessa taitaa olla rekkaus ilmainen,me muualta tuoneet saadaan maksaa 60e/koira.
- sitten..
ruotsista export pedigreetä? vai riittääkö pelkkä ruotsin kennelliiton rekisteripaperi?
Meillä pari koiraa tuotu venäjältä ja se homma on tuttu mutta mitenkä sitten ruotsista? sitten.. kirjoitti:
ruotsista export pedigreetä? vai riittääkö pelkkä ruotsin kennelliiton rekisteripaperi?
Meillä pari koiraa tuotu venäjältä ja se homma on tuttu mutta mitenkä sitten ruotsista?en ole koskaan edes nähnyt ruotsin rekkariakaan,mutta luulisin että jonkinlainen vientirekkari(export)kai heilläkin on kun muillakin on.Mutta kasvattajanhan se ainakin pitäisi sitten tietää =)
sitten.. kirjoitti:
ruotsista export pedigreetä? vai riittääkö pelkkä ruotsin kennelliiton rekisteripaperi?
Meillä pari koiraa tuotu venäjältä ja se homma on tuttu mutta mitenkä sitten ruotsista?sitten.. kirjoitti:
ruotsista export pedigreetä? vai riittääkö pelkkä ruotsin kennelliiton rekisteripaperi?
Meillä pari koiraa tuotu venäjältä ja se homma on tuttu mutta mitenkä sitten ruotsista?Ruotsin kennelliiton rekkari riittää,ellei ole ihan justiinsa muutoksia tehty.
Eli lähetä rekkari kennelliittoon,kopiot passista saaduista rokotuksista (tosin nythän ei ole enää rabies pakko),seka mikrosirun merkinnästä.Passista voi myös etusivulta ottaa kopion kasvattaja ja omistajatiedoista,jos haluaa.
Niin ja ota kopio itsellesi rekisteristä,jos suunnittelet näyttelyitä varmuuden vuoksi.Joskus kun kennelliitossa voi kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428