matkakuumeessa

perjantaina lähtö

Perjantaina lento Frankfurtin kautta Singaporeen ja sieltä Saigoniin. Hotelli Saigonissa on Metropole. Netistä ostettu hotelli vaikutti hyvältä. Jos jollakin olisi vinkkejä mitä tehdä 13 vuotiaan lapsen kanssa kaupungissa, niin otan mielellän vinkkejä vastaan. Aikomus on käydä näitä tunneleita katsomassa ja vesinukketeatterissa, mutta tulisiko muita mukavia vinkkejä.

3

984

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyneet

Dam Sen Parkissa on monenlaista katseltavaa aina krokotiileista jääkylmään halliin ja vuoristorataan. On kyllä ehkä enemmän lasten paikka mutta kului hyvin aika kahdella aikuisellakin. Kantosiipialuksella voi hurauttaa päiväksi Vung Taun kaupunkiin jossa on pitkä hiekkaranta ja aurinkotuoleja. Laivoja lähtee ja tulee tunnin välein eikä laivamatka kestä kuin n.tunnin. Laivamatkan hinta oli n.5€/hlö/suunta. Kiinalaisen kaupunginosan tori Binh Tay on kyllä näkemisen arvoinen paikka. Aivan hirveä hyörinä koko ajan. Ben Thanin torilla on myös kaikenlaista tavaraa myytävänä.

• lisää

Itse kävimme Mekong joen retkellä missä päivä kyllä vierähti nopeasti. Mentiin eri kokoisilla veneillä jokea pitkin välillä isommalla ja välillä pienemmällä veneellä. Pari ekaa päivää kuluu kyllä ihan liikennettä ihmetellessä. On muutama mopo liikkeellä. Tunnelit oli näkemisen arvoinen paikka. Ei uskallettu mennä kuin eka tason tunneleihin jotka on 3 metrin syvyydellä. Sotarikosmuseolla voi myös käydä jos historia kiinnostaa. Kauppoja ja ostoskeskuksia on sitten ihan riittävästi kovemmallekin shoppailijalle.

• matkailijalle
        lisää kirjoitti:

Itse kävimme Mekong joen retkellä missä päivä kyllä vierähti nopeasti. Mentiin eri kokoisilla veneillä jokea pitkin välillä isommalla ja välillä pienemmällä veneellä. Pari ekaa päivää kuluu kyllä ihan liikennettä ihmetellessä. On muutama mopo liikkeellä. Tunnelit oli näkemisen arvoinen paikka. Ei uskallettu mennä kuin eka tason tunneleihin jotka on 3 metrin syvyydellä. Sotarikosmuseolla voi myös käydä jos historia kiinnostaa. Kauppoja ja ostoskeskuksia on sitten ihan riittävästi kovemmallekin shoppailijalle.

Kiitos vinkeistä. Tässä matkalaukkuja pakatessa on jo aivan matkakuumeessa. Nuo kertomasi matkavinkit tulee varmasti käytyä läpi. Kiitokset vielä kerran!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1642
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      441
      1150
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1095
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1015
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      993
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      877
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      655
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      642
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      171
      634
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      628
    Aihe