Tele-markkinointi ja voip

Hilda Häkkyrä

Minkälaisia voip-ratkaisuja tele-markkinointiyritykset yleensä käyttää?

3

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjje
    • tarkoitit mutta

Tämä VoIP on taviksien keskuudessa vielä hakemessa raamejaan. Eli nettipuhelut (VoIP) sinällään ovat yksinkertainen juttu, mutta jokaisen koneella olevan palomuuri on se suurin este. Tarkoittaa sitä, puhelimilla pitää olla ns "sentraali", että ko muuri voidaan jättää huomiotta. Sinähän voit puhua kaverisi kanssa VoIP-puheluja ihan suoraankin, jos osaat tehdä "reiän" palomuuriisi ja tiedät vastapuolen IP:n ja tietysti toisin päin. Tällä hetkellä näitä "sentraaleja" ovat mm ekiga, voipbuster, gizmo jne jne. Tämä suuri VoIP-puhelimien valmistaja Siemens pitää yllä kyseistä "sentraalia" omien puhelimiensa osalta. Tarkoittaa sitä että jos ostat Gigaset puhelimen esim C450IP, niin siihen kuuluu numero jonka voit rekisteröidä ko keskukseen ja vastapuolesi tekee samoin, niin silloin voitte puhua ilmaiseksi netin välityksellä. Tietty vaatimuksiin kuuluu, että teillä molemmilla on laajakaista jossain muodossa käytössä.

• Espanjaan

Olen töissä asiakaspalvelussa etätyönä, eli siis työnantaja yhdistää palvelunumeron kautta tulevia puheluita minulle kännykkään.

Tulipa tuossa mieleen, että kun tämä on jo etätyötä voisin ilolla lähteä vielä etäämmäs eli Espanjaan työtä tekemään.

Eli onko tässä ketjussa mainittu ratkaisu sopiva tällaiseen?
        Siis työnantajallekaan ei puhelimeeni siirretyistä puheluista saisi tulla kovaa laskua, ja jos olen Espanjassa on selvää, että joko itse tai he maksavat siitä liikaa jos kyseessä on tavallinen kännyliittymä.

Eli jotain systeemiä tahdon työnantajalle valmiikis pureskeltuna ehdottaa. Onko se Skype sitten vai mikä...

Myöskään häiriöitä tai tökkimistä puheluissa ei saisi hirveesti olla, tai jää paellat rahapulassa syömättä.

Tällä ällillä olen ihan viidakossa tämän asian kanssa, mutta järkeni sanoo, että tämän pitäisi olla mahdollista ilman hirveetä vaivannäköä.

Saunalahden UMA -liittymä olis hyvä, mutta vaatii KIINTEÄN laajakaistaliittymän, ja sitä en kovin helpolla heti alkuun Espanjassa saa, mobiiliversion kylläkin.

Siis mikä olisi toimivin ratkaisu?
        Oi auttakaa minua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      215
      4138
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      68
      2648
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2381
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2313
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1551
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      516
      1323
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1306
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1290
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      75
      1263
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1176
    Aihe