humala köynnös

köynnöskasvi

hei
kuka osaisi kertoa minulle , pitääkö minun leikata kaikki vanhat oksat pois humalaköynnöksestäni, se kasvoi viime kesänä tosi isoksi , ja alkaa näyttää jo silmuja tyvestä, eli hyvin selvisi talven yli, tähän asti!

terveisin maija

10

2466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tessa-t

Kyllä voit leikata humalan aivan alas ,uuden kasvuston kasvattaa juurakosta.

• köynnöskasvi

kiitos vastauksesta, teen niin. Sama varmaan pätee villiviiniäni joka myös kasvoi ihanasti viime kesänä, siitä tosin en ole vielä nähnyt mitään elonmerkkejä että onko se selvinnyt talven yli.

terveisin maija

• villiviiniä
        köynnöskasvi kirjoitti:

kiitos vastauksesta, teen niin. Sama varmaan pätee villiviiniäni joka myös kasvoi ihanasti viime kesänä, siitä tosin en ole vielä nähnyt mitään elonmerkkejä että onko se selvinnyt talven yli.

terveisin maija

Villiviiniä ei leikata, se kasvattaa silmut vanhoihin oksiin.Ei siinä villiviinissä pidäkään olla vielä elonmerkkejä,siihen tulee silmut yleensä aika myöhään.

• köynnöskasvi kirjoitti:

terveisin maija

tietääkseni puuvartinen, kun taas humala on ruohovartinen. Ruohovartinen ei kasvata silmuja edellisen kesän versoihin, mutta puuvartinen köynnös kasvattaa.

• Elllllluu

Leikkaa ihmeessä. Jos jätät kuolleet köynnökset paikoilleen, uusi köynnös kasvaa vanhaa myötäille

• kummihovi

Heippa
        Kiitos paljon vinkistä, täytyypä tehdä niin.
        terveisin maija
        Hyvää kevättä

• humalaton

Ei minua ainakaan haittaa vaikka humala kasvaakin vanhaa myötäillen, ei tarvitse enää ohjailla :)

• humalaan ihastunut

Kysyisin miten lannoittaa humalaa joka on isossa laatikossa terassilla, talvehtii kyllä ihan hyvin mutta olen epätietoinen sen lanoitamisesta,olen lukenut että ettei tarvitse lisälanoitetta mutta minun mielestäni jotain kaipaisi koska ei saa ympäröivästä maasta.

• kakkarakeita laatikk

Anna vaikka kanankakkaa, se kasvattaa.

• Hanhioemo

Humalani lehdille on ilmestynyt reikiä. Koko humala on reikiä täynnä. Liljoissa sama juttu. Mikä ötökkä syö niitä ja miten niistä pääsee eroon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4172
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2938
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1223
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      910
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      40
      888
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      117
      753
    7. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      734
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      37
      725
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      667
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      657
    Aihe