hei
kuka osaisi kertoa minulle , pitääkö minun leikata kaikki vanhat oksat pois humalaköynnöksestäni, se kasvoi viime kesänä tosi isoksi , ja alkaa näyttää jo silmuja tyvestä, eli hyvin selvisi talven yli, tähän asti!
terveisin maija
humala köynnös
10
2733
Vastaukset
- tessa-t
Kyllä voit leikata humalan aivan alas ,uuden kasvuston kasvattaa juurakosta.
- köynnöskasvi
kiitos vastauksesta, teen niin. Sama varmaan pätee villiviiniäni joka myös kasvoi ihanasti viime kesänä, siitä tosin en ole vielä nähnyt mitään elonmerkkejä että onko se selvinnyt talven yli.
terveisin maija - villiviiniä
köynnöskasvi kirjoitti:
kiitos vastauksesta, teen niin. Sama varmaan pätee villiviiniäni joka myös kasvoi ihanasti viime kesänä, siitä tosin en ole vielä nähnyt mitään elonmerkkejä että onko se selvinnyt talven yli.
terveisin maijaVilliviiniä ei leikata, se kasvattaa silmut vanhoihin oksiin.Ei siinä villiviinissä pidäkään olla vielä elonmerkkejä,siihen tulee silmut yleensä aika myöhään.
köynnöskasvi kirjoitti:
terveisin maijatietääkseni puuvartinen, kun taas humala on ruohovartinen. Ruohovartinen ei kasvata silmuja edellisen kesän versoihin, mutta puuvartinen köynnös kasvattaa.
- Elllllluu
Leikkaa ihmeessä. Jos jätät kuolleet köynnökset paikoilleen, uusi köynnös kasvaa vanhaa myötäille
- kummihovi
Heippa
Kiitos paljon vinkistä, täytyypä tehdä niin.
terveisin maija
Hyvää kevättä
- humalaton
Ei minua ainakaan haittaa vaikka humala kasvaakin vanhaa myötäillen, ei tarvitse enää ohjailla :)
- humalaan ihastunut
Kysyisin miten lannoittaa humalaa joka on isossa laatikossa terassilla, talvehtii kyllä ihan hyvin mutta olen epätietoinen sen lanoitamisesta,olen lukenut että ettei tarvitse lisälanoitetta mutta minun mielestäni jotain kaipaisi koska ei saa ympäröivästä maasta.
- kakkarakeita laatikk
Anna vaikka kanankakkaa, se kasvattaa.
- Hanhioemo
Humalani lehdille on ilmestynyt reikiä. Koko humala on reikiä täynnä. Liljoissa sama juttu. Mikä ötökkä syö niitä ja miten niistä pääsee eroon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534567Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1302985Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412752Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741730Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061574Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn221468- 551324
- 931235
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2051098- 471085