Smackdown vs Raw 2008 heikkouksia?

Jeff

Voiko olla näin, että pelissä ei saa mitenkään vaihdettua kohdetta manuaalisesti? Itse en ole keksinyt näppäintä tähän, vaan kohde vaihtuu automaattisesti kun menen jonkun toisen viereen. Tästä syntyykin ongelmia, sillä esim. tag team ottelussa ei pysty lyömään vaihdossa olevia painijoita tai joissakin otteluissa kuten kolminottelussa ladder-matsissa tulee ongelmia pysäyttää joku, joka on yrittämässä vyötä itselleen. Jos pelissä ei todellakaan ole paremmin tehty tätä kohteen vaihtoa, siitä tulee miinusta heti alkuunsa...

Toiseksi... Tikkaat kaatuvat turhan helposti. Jos joku on tikkailla ja kehässä samaan aikaan joku hyppää tai tekeen pienenkin liikkeen toiselle, tikkaat kaatuvat ja hahmokin putoaa. Rasittava "moka" pelintekijöiltä.

Sitten... Managerilla ei tunnu olevan mitään virkaa? Itse en ole ainakaan vielä kertaakaan huomannut, että ne tekis jotain. Ne vain seisovat kehän laidalla, eikä tee mitään vaikka painijat tulisi viereen hakkaamaan toisiaan. Mitä hyötyä niistä siis on? Aiemmissa peleissä ne sentäs puuttui peliin jos kehän ulkopuolelle meni. Ja komennuksesta sai myös tuomaan aseita kehään sekä häiritsemään tuomaria.

Pelissä on myös unohdettu vahvuuksien sekä painijoiden koko erot. Esimerkiksi Mysterio kykenee nostamaan kenet tahansa ilmaan ilman mitään ongelmia. Mark Henrykin nousee harteille helposti. Miksi siis tämä on unohdettu tästä?

Ja ylipäätään ohjaukset ovat turhan tönkköjä ja liikkeet paikoin ärsyttävän hitaita. Edeltäjissä (2007 en tiedä, koska en ole pelannut) on ollut paljon tarkempaa työtä. Nyt on mielestäni menty erittäin paljon huonompaan suuntaan. Aluksi peli tuntui hyvältä, kun oli tullut paljon uutta, mutta sitten kävikin ilmi, kuinka paljon on jätetty varjoon, peli onkin suoraan sanottuna pettymys. Sekin jo, että pelissä on eri tyylejä painijoille (muistaakseni 8), on sinänsä huono asia. Tietenkin muuten hyvä, että vähän erityylisiä löytyy, mutta oikeastihan monet painijat ovat hyviä monessa asiassa, mutta pelissä ei pysty samaan aikaan olemaan hyvä edes kahdessa asiassa. Voimakkailla tyypeillä et pysty tekemään voimakasta Iris Whipiä, jos et valitse oikeaa ikonia/tyyliä. Mitä järkeä tässä sitten on? Voimat tavallaan nollaantuvat valitessasi toisen painityylin hahmollesi.

On siis paljon miinuksia mitä olen itse pelistä katsonut, eikä tässä ollut vielä edes kaikki. Vain näin äkkiseltä kerrottuna muutama.

Toivon, että joku nyt edes lukisi tämän läpi ja vastaisikin johonki, jos jotenkin pystyisi esimerkiksi managereja säädellä, sillä sehän pitäisi ainakin olla mahdollista. Tein tämän kuitenkin pääasiassa siksi, että haluaisin kuulla muiden mielipiteitä asiasta.

1

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EeeTu^

munkin mielestä se mysterion ja muitten pienten kuten chavon juttu että ne pystyy nostaa esim kanea ja kaikkia isoja jätkiä. here comes the pain oli parempi mutta mulla ei kuiteskaan oo sitä ku ei enää myyrä. GM Mode on turhan pitkä ja vaikea.. ja sitten urapelissä on ne samat tapahtumat ja kun on esim hävinnyt niin onkin niin että voittaja lähtee kehästä ja häviäjä tuuletteelee.. ei oo oikein hyvin suunniteltu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe