Smackdown vs Raw 2008 heikkouksia?

Jeff

Voiko olla näin, että pelissä ei saa mitenkään vaihdettua kohdetta manuaalisesti? Itse en ole keksinyt näppäintä tähän, vaan kohde vaihtuu automaattisesti kun menen jonkun toisen viereen. Tästä syntyykin ongelmia, sillä esim. tag team ottelussa ei pysty lyömään vaihdossa olevia painijoita tai joissakin otteluissa kuten kolminottelussa ladder-matsissa tulee ongelmia pysäyttää joku, joka on yrittämässä vyötä itselleen. Jos pelissä ei todellakaan ole paremmin tehty tätä kohteen vaihtoa, siitä tulee miinusta heti alkuunsa...

Toiseksi... Tikkaat kaatuvat turhan helposti. Jos joku on tikkailla ja kehässä samaan aikaan joku hyppää tai tekeen pienenkin liikkeen toiselle, tikkaat kaatuvat ja hahmokin putoaa. Rasittava "moka" pelintekijöiltä.

Sitten... Managerilla ei tunnu olevan mitään virkaa? Itse en ole ainakaan vielä kertaakaan huomannut, että ne tekis jotain. Ne vain seisovat kehän laidalla, eikä tee mitään vaikka painijat tulisi viereen hakkaamaan toisiaan. Mitä hyötyä niistä siis on? Aiemmissa peleissä ne sentäs puuttui peliin jos kehän ulkopuolelle meni. Ja komennuksesta sai myös tuomaan aseita kehään sekä häiritsemään tuomaria.

Pelissä on myös unohdettu vahvuuksien sekä painijoiden koko erot. Esimerkiksi Mysterio kykenee nostamaan kenet tahansa ilmaan ilman mitään ongelmia. Mark Henrykin nousee harteille helposti. Miksi siis tämä on unohdettu tästä?

Ja ylipäätään ohjaukset ovat turhan tönkköjä ja liikkeet paikoin ärsyttävän hitaita. Edeltäjissä (2007 en tiedä, koska en ole pelannut) on ollut paljon tarkempaa työtä. Nyt on mielestäni menty erittäin paljon huonompaan suuntaan. Aluksi peli tuntui hyvältä, kun oli tullut paljon uutta, mutta sitten kävikin ilmi, kuinka paljon on jätetty varjoon, peli onkin suoraan sanottuna pettymys. Sekin jo, että pelissä on eri tyylejä painijoille (muistaakseni 8), on sinänsä huono asia. Tietenkin muuten hyvä, että vähän erityylisiä löytyy, mutta oikeastihan monet painijat ovat hyviä monessa asiassa, mutta pelissä ei pysty samaan aikaan olemaan hyvä edes kahdessa asiassa. Voimakkailla tyypeillä et pysty tekemään voimakasta Iris Whipiä, jos et valitse oikeaa ikonia/tyyliä. Mitä järkeä tässä sitten on? Voimat tavallaan nollaantuvat valitessasi toisen painityylin hahmollesi.

On siis paljon miinuksia mitä olen itse pelistä katsonut, eikä tässä ollut vielä edes kaikki. Vain näin äkkiseltä kerrottuna muutama.

Toivon, että joku nyt edes lukisi tämän läpi ja vastaisikin johonki, jos jotenkin pystyisi esimerkiksi managereja säädellä, sillä sehän pitäisi ainakin olla mahdollista. Tein tämän kuitenkin pääasiassa siksi, että haluaisin kuulla muiden mielipiteitä asiasta.

1

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EeeTu^

      munkin mielestä se mysterion ja muitten pienten kuten chavon juttu että ne pystyy nostaa esim kanea ja kaikkia isoja jätkiä. here comes the pain oli parempi mutta mulla ei kuiteskaan oo sitä ku ei enää myyrä. GM Mode on turhan pitkä ja vaikea.. ja sitten urapelissä on ne samat tapahtumat ja kun on esim hävinnyt niin onkin niin että voittaja lähtee kehästä ja häviäjä tuuletteelee.. ei oo oikein hyvin suunniteltu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe