Miten ne menikään ennustukset. Ensimmäisistä ja kolmansista kummastakin jotakin , en vain muista kuinka ne viikot oli.
Kaarnatuulet ja
4
2226
Vastaukset
- naimaviikot
lirputin lärpytin joko tuli
- jo ps.
Sinä itseäsi viisaana ja vitsikkäänä pitävä tollo älä vastaa, mutta pyyhin sen pois, koska arvasin tämäntyyppisen vastauksen sulta saavan.Joten ota lääkkeesi ja laita lapaset kännyihin ja annapa näppäimistön vähän aikaa levätä.
- JOTTA
kolomansista kaarnatuulista on seihtemän viikkoa suliin vesiin.
- Anonyymi
Aikoinaan (+50v sitten) kuulin äitini työkaverilta "karmustuulista", joita piti tulla kolmet ja viimeisestä kahdeksan viikon päästä olisi kesä.
Yritin hakea netistä tietoa moisesta ja niukasti löytyy. Kaarnatuulista pari merkintää ja niissä puhutaan yhdeksästä viikosta viimeisestä tuulesta ja silloin olisi sulat vedet.
Tänään Keski-Suomessa toiset "tuulet", saapa nähdä miten pitää paikkansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782