Hei, osaako joku kääntää tämän pienen kommentin...?
Kiitos jo etukäteen!
xxxx
Tu Ne C'est pas dancer... C'est AfirMatif..
Par contre je ne me marre pas du tout devant ta vidéo.. je ne pleure pas.. mais je m'ennuis enormement.. ;)
xxxx
TÄNKS!
Osaako joku KÄÄNTÄÄ??
5
1180
Vastaukset
- kommentti
Tu ne sait pas danser. = Et osaa tanssia
C'est affirmatif... = Se on varma (asia)
Par contre, je ne me marre pas du tout devant ta vidéo... se marrer = nauraa "kuollakseen" Eli kaannos jotenkin nain: Sen sijaan, videosi ei naurata minua lainkaan....en itke....olen vaan todella kyllastynyt.
Je t'en prie.- ap.
Hehe...kiitos käännöksestä.
No tulipahan tuokin selväksi - itse kun en ranskaa (kunnolla) osaa.:)
Joo, makuasioista ei sovi kiistellä...:)
- Touché
Tulee ihan mieleen kun puolentusinaa vuotta sitten MoonTV:n Sasha haastatteli teknopunkbändi Prodigyä. Hän kääntyi haastattelun päätteeksi kameraan sanoen "V***u mitä spedejä".
Tästäpä oivallinen idea kaikille, jotka haluavat aiheuttaa mielipahaa kanssaihmisilleen. Laitetaan vaan mekin rikkonaisella suomella haukkumaviestejä kaikkien ulkomaalaisten sivuille, ja pari hymiötä perään, niin kyllä niitä harmittaa kun vihdoin viimein saavat selville, mitä siinä lukee.- ap.
Joo, hehe...ideaa tuossakin.
Onneksi en nyt kuitenkaan ottanut kovinkaan pahasti itseeni tuota "asiantuntevaa" kommenttia.
Taustatiedot (nyt) tuntien kyseessä on kateellinen teini-pissis...(joka ei taida itse osata tanssia sitäkään vähää)...;) - silta kateelliselta
ap. kirjoitti:
Joo, hehe...ideaa tuossakin.
Onneksi en nyt kuitenkaan ottanut kovinkaan pahasti itseeni tuota "asiantuntevaa" kommenttia.
Taustatiedot (nyt) tuntien kyseessä on kateellinen teini-pissis...(joka ei taida itse osata tanssia sitäkään vähää)...;)teinipissikselta jaada koulunkaynti vahiin...
niin, taitaa ollakin pohjoisafrikkalainen teinipissis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637