Osaako joku KÄÄNTÄÄ??

tietoa tarvitaan.

Hei, osaako joku kääntää tämän pienen kommentin...?

Kiitos jo etukäteen!

xxxx

Tu Ne C'est pas dancer... C'est AfirMatif..

Par contre je ne me marre pas du tout devant ta vidéo.. je ne pleure pas.. mais je m'ennuis enormement.. ;)

xxxx

TÄNKS!

5

1164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentti

Tu ne sait pas danser. = Et osaa tanssia
      C'est affirmatif... = Se on varma (asia)

Par contre, je ne me marre pas du tout devant ta vidéo... se marrer = nauraa "kuollakseen" Eli kaannos jotenkin nain: Sen sijaan, videosi ei naurata minua lainkaan....en itke....olen vaan todella kyllastynyt.

Je t'en prie.

• ap.

Hehe...kiitos käännöksestä.

No tulipahan tuokin selväksi - itse kun en ranskaa (kunnolla) osaa.:)

Joo, makuasioista ei sovi kiistellä...:)

• Touché

Tulee ihan mieleen kun puolentusinaa vuotta sitten MoonTV:n Sasha haastatteli teknopunkbändi Prodigyä. Hän kääntyi haastattelun päätteeksi kameraan sanoen "V***u mitä spedejä".

Tästäpä oivallinen idea kaikille, jotka haluavat aiheuttaa mielipahaa kanssaihmisilleen. Laitetaan vaan mekin rikkonaisella suomella haukkumaviestejä kaikkien ulkomaalaisten sivuille, ja pari hymiötä perään, niin kyllä niitä harmittaa kun vihdoin viimein saavat selville, mitä siinä lukee.

• ap.

Joo, hehe...ideaa tuossakin.

Onneksi en nyt kuitenkaan ottanut kovinkaan pahasti itseeni tuota "asiantuntevaa" kommenttia.

Taustatiedot (nyt) tuntien kyseessä on kateellinen teini-pissis...(joka ei taida itse osata tanssia sitäkään vähää)...;)

• silta kateelliselta
        ap. kirjoitti:

Joo, hehe...ideaa tuossakin.

Onneksi en nyt kuitenkaan ottanut kovinkaan pahasti itseeni tuota "asiantuntevaa" kommenttia.

Taustatiedot (nyt) tuntien kyseessä on kateellinen teini-pissis...(joka ei taida itse osata tanssia sitäkään vähää)...;)

teinipissikselta jaada koulunkaynti vahiin...
        niin, taitaa ollakin pohjoisafrikkalainen teinipissis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1447
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      59
      1381
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      791
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      607
    8. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      587
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      81
      582
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe