Onko jollekin annettu kuorsauksen syyksi eläinallergia?
Mulla tehtiin unitutkimukset ym ja allergiatestit siinä sivussa ja terveyskeskuslääkäri päätteli että koko homma, kuorsaus ja kausittaiset hengityskatkokset, johtuu siitä et olen allerginen ja mul on kissa ja anto ainoaksi hoidoksi nivaskan allergialääkereseptejä.
Jäi hieman kyseenalaiseksi että voiko se olla ainoa syy.Isälläni on uniapnea ja häneltä on leikattu kurkku sen takia. Lekuroi sano et kurkku on pienehkö muttei kommentoinut asiaa sen enempää.
Allergiaperäistä?
Justiina
1
788
Vastaukset
- uniapneetikko
Outoa ettei lääkäri ottanut kantaa tuohon uniapneaan. Isälläni oli uniapnea, minulla se todettiin 17 v sitten, tyttärelläni on myös. Minulla siis käytössä c-pap laite, samoin tyttöni on käyttänyt sitä jo pari vuotta. Ahdas nielu, se lääkäri joka diagnosoi uniapnea, sanoi että tapauksessani ei auta leikkaus, jo silloin ( 17 v sitten ) sanoi että c-pap laite on lopun elämääni käytössä.
Tulee mieleeni, onko Sinulla mahdollista saada jonkun toisen lääkäärin näkemys asiasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284887Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233590Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2702072Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,111996Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411289Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1071015- 32833
- 61777
- 176760