Millalailla ennustan korteilla?

Nimetön

Sain kortit mutta en ohjeita..
Ainoastaan selitykset kaikista korteista..
Mutta millä lailla ennustan, montako korttia jaan pöytään..vai ennustetaanko ainoastaan yhdellä kortilla??
Antakaa minulla pari helppoa ohjetta.
KIITOS :)

14

4290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöytiin

      löytyy kirjoista, käy vaikka kirjastossa ja ota kopiot.

    • SininenSiipi

      Katso googlesta kelttiläinen risti. Se lienee aika paljon käytetty pöytä. Sekoitan kortit ja otan 10 päällimmäistä. Lisäksi itse katson usein kolmella kortilla: Sekoita kortit, levitä viuhkaksi, valitse vasemmalla ("heikommalla") kädellä kolme korttia ja aseta ne eteesi. Ensimmäinen kertoo jotakin menneestä, keskimmäinen nykyhetkestä ja kolmas tulevasta. Toki yhdelläkin kortilla voi katsoa jos on jokin selkeä kysymys, johon haluaa vastauksen. :)

      • tarotkortteja saa

        Onko niitä vaikea oppia käyttämään?


      • tii--nu
        tarotkortteja saa kirjoitti:

        Onko niitä vaikea oppia käyttämään?

        ..monestakin paikasta :) Itse löysin ihan vain Suomalaisesta kirjakaupasta, mikä oli sinänsä yllätys mulle.

        Mutta esimerkiksi sivulta http://www.uniomystica.fi/ voi tilata :) Siellä on vaihtoehtojakin jonkin verran.

        Itse en ole kauaa taroteja käyttänyt, mutta tietyssä mielentilassa se todella avartaa omaa tietoisuutta ja ymmärtää niitä kortteja paremmin. Ajan kanssa oppii varmasti tosi hyvin :)


      • no itsekin muistelin
        tii--nu kirjoitti:

        ..monestakin paikasta :) Itse löysin ihan vain Suomalaisesta kirjakaupasta, mikä oli sinänsä yllätys mulle.

        Mutta esimerkiksi sivulta http://www.uniomystica.fi/ voi tilata :) Siellä on vaihtoehtojakin jonkin verran.

        Itse en ole kauaa taroteja käyttänyt, mutta tietyssä mielentilassa se todella avartaa omaa tietoisuutta ja ymmärtää niitä kortteja paremmin. Ajan kanssa oppii varmasti tosi hyvin :)

        kerran nähneeni suurensuomalaisen kirjakerhon alehyllyssä niitä jokunen kuukausi sitten. Nyt harmittaa kun en niitä silloin ottanut. Ehkä menen katsomaan vieläkö löytyy..

        Ajattelen sitä vaihtoehtona pasianssin peluulle, sillä tietokoneen jälkeen en ole enää korteilla pasianssia jaksanut pelata, laiskuutta kai :)


      • Nimetön
        tii--nu kirjoitti:

        ..monestakin paikasta :) Itse löysin ihan vain Suomalaisesta kirjakaupasta, mikä oli sinänsä yllätys mulle.

        Mutta esimerkiksi sivulta http://www.uniomystica.fi/ voi tilata :) Siellä on vaihtoehtojakin jonkin verran.

        Itse en ole kauaa taroteja käyttänyt, mutta tietyssä mielentilassa se todella avartaa omaa tietoisuutta ja ymmärtää niitä kortteja paremmin. Ajan kanssa oppii varmasti tosi hyvin :)

        Nämä kyllä eivät ole sellaiset tavalliset mitä toivoin, kun pakkauksesta ei sellaista huomannut ja kirja oli pakko ottaa samaan kauppaan. Marita kiulin kuvittamat.

        Tässä sitä yritetään niistä ottaa selkoa, kokeilen ekaksi tuota kolmea korttia, mutta tässä on kaksi pakkaa, kummalla niistä pitäisi, kaipa se jostain ohjeista selviää.


      • että vois..
        Nimetön kirjoitti:

        Nämä kyllä eivät ole sellaiset tavalliset mitä toivoin, kun pakkauksesta ei sellaista huomannut ja kirja oli pakko ottaa samaan kauppaan. Marita kiulin kuvittamat.

        Tässä sitä yritetään niistä ottaa selkoa, kokeilen ekaksi tuota kolmea korttia, mutta tässä on kaksi pakkaa, kummalla niistä pitäisi, kaipa se jostain ohjeista selviää.

        Varmaankin on iso ja pieni arkana (eli hovikortit, numerot 1-10 sekä sitten narrit yms.) erikseen laitettu ihan vaan selkeyden vuoksi. 78 korttia jos löytyy pakasta yhteensä niin kaikki vaan sekaisin ja tulkintoja tekemään. :)


      • Nimetön
        että vois.. kirjoitti:

        Varmaankin on iso ja pieni arkana (eli hovikortit, numerot 1-10 sekä sitten narrit yms.) erikseen laitettu ihan vaan selkeyden vuoksi. 78 korttia jos löytyy pakasta yhteensä niin kaikki vaan sekaisin ja tulkintoja tekemään. :)

        Heh hyvä tietää, luulin, että kaksi eri peliä. Hiukan tuossa kokeilinkin jo, mutta täytyy varmaan paremmin kirjaa lukea ymmärtääkseen ihan kaiken. Kiva juttu :)


      • pöydälle tai lattialle
        Nimetön kirjoitti:

        Heh hyvä tietää, luulin, että kaksi eri peliä. Hiukan tuossa kokeilinkin jo, mutta täytyy varmaan paremmin kirjaa lukea ymmärtääkseen ihan kaiken. Kiva juttu :)

        ja katsella niitä ihan vaan tutustumismielessä.
        Ota joku kortti käteen ja "kuuntele" mitä se sulle kertoo.
        Sitten voit katsoa kirjasta mitä se sen mukaan tarkoittaa.
        Kortteja pitää käsitellä kauniisti, eikä mielellään saa antaa muitten koskea.
        Ja kun "luet" niitä, sulje puhelin,radio,tv...häiriötekijät siis pois!
        Onnee sulle!


      • tellutus
        pöydälle tai lattialle kirjoitti:

        ja katsella niitä ihan vaan tutustumismielessä.
        Ota joku kortti käteen ja "kuuntele" mitä se sulle kertoo.
        Sitten voit katsoa kirjasta mitä se sen mukaan tarkoittaa.
        Kortteja pitää käsitellä kauniisti, eikä mielellään saa antaa muitten koskea.
        Ja kun "luet" niitä, sulje puhelin,radio,tv...häiriötekijät siis pois!
        Onnee sulle!

        mist mä löytäisin hyvät ennustajan kortit ku oon halunnu kokeilla niit


      • supi1
        tellutus kirjoitti:

        mist mä löytäisin hyvät ennustajan kortit ku oon halunnu kokeilla niit

        mulla ois myytävänä 40 eurolla tarot kortit ja niihin kuuluva kirja.jos vain kiinnostaa vielä??


    • hyvä ostos

      kirjatorilla myytiin ainakin aiemmin Marita Liulian ja Tiina Rothmanin TAROT kirjaa.
      On ihan hyvä ja selkeä kirja.
      En muista mitä siitä maksoin, kympin vissiin.
      Käyppä 'potkimassa' aakkosilla kirjatoreilla kirjoja.
      Saatat yllättyä!
      En usko et Lohjan ABC on ainut, kait niitä on muuallakin kun kohille sopivasti sattuu. Samaa ketjuahan tuo on ja ellei oo, kysy siltä kassaneitiltä onko sellasta mahollisuus sinne saada

    • nimimergki
    • sellerisiili

      Mulla on tarot kortit,mutta kun teen pöydän en osaa tulkinta sitä!Kortit ovat olleet sentään itselläni jo kaksi vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe