On nyt koko yön vaivannut tässä yksi asia; jos oinas on välinpitämätön, onko hän yleensä oikeasti silloin tunteeton vai onko kyseessä jotain muuta?
Eräs oinasM on nimittäin eriskummallinen minua kohtaan.
- Ei vastaa viesteihin, jos jotain laitan, vaikka ennen kyllä viestiteltiin aika paljonkin. Tai nykyään jos jotain vastaa on vastaus erittäin viileä ja sellainen.. etäinen ja välinpitämätön.
Viestimme olivat ennen hyvinkin tuttavallisia ja ulkopuolinen tuskin olisi ollenkaan tajunnut sitä, että emme ole koskaan kasvokkain jutelleet.
- Olemme kuitenkin samassa opiskelupaikassa ja siellä kohtaan hänen katseensa hyvinkin useasti. Joskus hän jopa hymyilee minulle, jota ihmettelen vielä enemmän, koska muualla on hyvinkin viileä ja etäinen minua kohtaan.
Osaisiko kukaan kertoa edes suurinpiirtein mistä tässä mahtaa olla kyse?
Välinpitämättömyys
4
1901
Vastaukset
- oikkutyttö
tuon tyylisen oinasMiehen kanssa minäkin olen tekemisissä. ja ihan samoja asioita pohdin minäkin. välillä ollaan kummallisen viileitä, välillä taas hyvinkin lähellä ja ihania ja huomaavaisia. kummallisia tapauksia sanon minä.
en tiedä onko se sitten vain sitä että oinasmies haluaa pitää vahvasti kiinni omasta "itsenäisyydestä" vai onko se sitä että ei olekaan niin kiinnostunut kun sanoo olevansa!? en tiedä.- oinasnainennnnn
minusta tuntuu että oinasm vaan koettelee teitä nyt, jos kestätte tämän ajan hän ajattelee että olette oikeasti kiinnostuneita siitä mihestä.
itse olen nyt puoli vuotta seurustellut oinasmiehen kanssa eikä näytä loppua tuleva, vaikka itsellänikin on "viileitä" kausia. itse en tarkoita sillä mitään pahaa, joskus haluan vain olla yksikseni. mieheni rakastaa minua oikeasti, niin kestämme kyllä viileät kautemme. :)
- Nimetön
Oinas miehen näkö kulmassa voin sanoo että jotain on tapahtunut ihan huomaamatta.Itsellä on ongelma että ihastun nopeasti jos vastakkainen osapuoli tuntuu mukavalta ja tasapainoiselta.Huomioin ja olen aina mieliksi jos vain saan itse myös huomioo.Mutta jos toinen jättää jonkun asian itsestään selvyydeksi tai tekee jotain mikä saa mielentilan heilahtaan niin muuttuu nopeesti kylmäksi ja vaisuksi.Ongelma ei kuitenkaan ole niin paha eikö sitä puhumalla voi selvittää.Hyvällä keskustelu taidolla saa yleensä oinasmiehen avautumaan ja purkaan tunteensa jonka jälkeen uskon kaiken olevan ennallaan.Me olemme vaikeita koko elämän mut osaamme myös rakastaa .
- kokemuksia täälläkin
Tuo sinun tarinasi aivan kuin omani.
Itse lopetin tuon kyräilyn,aikuisena naisena en moista pelleilyä viitsinyt jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588