On nyt koko yön vaivannut tässä yksi asia; jos oinas on välinpitämätön, onko hän yleensä oikeasti silloin tunteeton vai onko kyseessä jotain muuta?
Eräs oinasM on nimittäin eriskummallinen minua kohtaan.
- Ei vastaa viesteihin, jos jotain laitan, vaikka ennen kyllä viestiteltiin aika paljonkin. Tai nykyään jos jotain vastaa on vastaus erittäin viileä ja sellainen.. etäinen ja välinpitämätön.
Viestimme olivat ennen hyvinkin tuttavallisia ja ulkopuolinen tuskin olisi ollenkaan tajunnut sitä, että emme ole koskaan kasvokkain jutelleet.
- Olemme kuitenkin samassa opiskelupaikassa ja siellä kohtaan hänen katseensa hyvinkin useasti. Joskus hän jopa hymyilee minulle, jota ihmettelen vielä enemmän, koska muualla on hyvinkin viileä ja etäinen minua kohtaan.
Osaisiko kukaan kertoa edes suurinpiirtein mistä tässä mahtaa olla kyse?
Välinpitämättömyys
4
1908
Vastaukset
- oikkutyttö
tuon tyylisen oinasMiehen kanssa minäkin olen tekemisissä. ja ihan samoja asioita pohdin minäkin. välillä ollaan kummallisen viileitä, välillä taas hyvinkin lähellä ja ihania ja huomaavaisia. kummallisia tapauksia sanon minä.
en tiedä onko se sitten vain sitä että oinasmies haluaa pitää vahvasti kiinni omasta "itsenäisyydestä" vai onko se sitä että ei olekaan niin kiinnostunut kun sanoo olevansa!? en tiedä.- oinasnainennnnn
minusta tuntuu että oinasm vaan koettelee teitä nyt, jos kestätte tämän ajan hän ajattelee että olette oikeasti kiinnostuneita siitä mihestä.
itse olen nyt puoli vuotta seurustellut oinasmiehen kanssa eikä näytä loppua tuleva, vaikka itsellänikin on "viileitä" kausia. itse en tarkoita sillä mitään pahaa, joskus haluan vain olla yksikseni. mieheni rakastaa minua oikeasti, niin kestämme kyllä viileät kautemme. :)
- Nimetön
Oinas miehen näkö kulmassa voin sanoo että jotain on tapahtunut ihan huomaamatta.Itsellä on ongelma että ihastun nopeasti jos vastakkainen osapuoli tuntuu mukavalta ja tasapainoiselta.Huomioin ja olen aina mieliksi jos vain saan itse myös huomioo.Mutta jos toinen jättää jonkun asian itsestään selvyydeksi tai tekee jotain mikä saa mielentilan heilahtaan niin muuttuu nopeesti kylmäksi ja vaisuksi.Ongelma ei kuitenkaan ole niin paha eikö sitä puhumalla voi selvittää.Hyvällä keskustelu taidolla saa yleensä oinasmiehen avautumaan ja purkaan tunteensa jonka jälkeen uskon kaiken olevan ennallaan.Me olemme vaikeita koko elämän mut osaamme myös rakastaa .
- kokemuksia täälläkin
Tuo sinun tarinasi aivan kuin omani.
Itse lopetin tuon kyräilyn,aikuisena naisena en moista pelleilyä viitsinyt jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1061918- 2421696
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611086Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62980En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k66949Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63838Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37837The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6821Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805