Mitkä ovat rakentamisen eri toteutusmuodot? Pohdi kustannusten kannalta, mikä muoto olisi mielestäsi edullisin? Perustele vastauksesi. Minkä pituinen mahtaisi olla rakentamisen aikataulu valitsemallesi rakentamisen toteutusmuodolle?
rakentamisen eri toteutusmuodot
5
823
Vastaukset
- kädentaitaja
Riippu siitä oletko tekemässä piparitaloa vai ostoskeskusta, sairaalaa tai lentokenttää.
- Matti Tre
Jo eli oon tekemässä Omakotitaloa.
- älvsbytaloa tai
Matti Tre kirjoitti:
Jo eli oon tekemässä Omakotitaloa.
samalla rahalla hartiapankkina lammitalo. Lammitalon rakentaa harkkotaloista nopeiten, ladoin yksin 696m3 talon harkot kahteen kerrokseen neljässä viikossa, joten parissa kuukaudessa täysipäiväisesti rakentaen rakennusluvan saannista on mahdollista saada talo sateelta suojaan eli vesikattoon.
Lammitaloon verrattuna kaikki puutalot ovat rimpuloita, siksi järkevin valinta puutaloista on älvsby, koska se on halvin ja nousee nopeiten.
- kkkkkkkkkkkk
... kun täältä opinnäytteeseen apuja kyselet
- hartiapankilla
Mikäli edullisimmalla tavalla pitää omakotitalo rakentaa, on rakennettava itse, jolloin säästää palkkakulut. Rakenteet on suunniteltava mahdollisimman halvoiksi, siten että ne juuri täyttävät lakien, asetusten yms. vaatimukset. Kaikki materiaalit ja tuotteet on valittava halvimmat. Mitään ylimääräistä tekniikkaa yms ei, vain välttämätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797