Mitkä ovat rakentamisen eri toteutusmuodot? Pohdi kustannusten kannalta, mikä muoto olisi mielestäsi edullisin? Perustele vastauksesi. Minkä pituinen mahtaisi olla rakentamisen aikataulu valitsemallesi rakentamisen toteutusmuodolle?
rakentamisen eri toteutusmuodot
5
819
Vastaukset
- kädentaitaja
Riippu siitä oletko tekemässä piparitaloa vai ostoskeskusta, sairaalaa tai lentokenttää.
- Matti Tre
Jo eli oon tekemässä Omakotitaloa.
- älvsbytaloa tai
Matti Tre kirjoitti:
Jo eli oon tekemässä Omakotitaloa.
samalla rahalla hartiapankkina lammitalo. Lammitalon rakentaa harkkotaloista nopeiten, ladoin yksin 696m3 talon harkot kahteen kerrokseen neljässä viikossa, joten parissa kuukaudessa täysipäiväisesti rakentaen rakennusluvan saannista on mahdollista saada talo sateelta suojaan eli vesikattoon.
Lammitaloon verrattuna kaikki puutalot ovat rimpuloita, siksi järkevin valinta puutaloista on älvsby, koska se on halvin ja nousee nopeiten.
- kkkkkkkkkkkk
... kun täältä opinnäytteeseen apuja kyselet
- hartiapankilla
Mikäli edullisimmalla tavalla pitää omakotitalo rakentaa, on rakennettava itse, jolloin säästää palkkakulut. Rakenteet on suunniteltava mahdollisimman halvoiksi, siten että ne juuri täyttävät lakien, asetusten yms. vaatimukset. Kaikki materiaalit ja tuotteet on valittava halvimmat. Mitään ylimääräistä tekniikkaa yms ei, vain välttämätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418