hei voisiko joku kerota mitä mahtaa tarkoittaa
kun näin ulosteesta (ihmisen) unta ???
kakkaa
5
579
Vastaukset
- *Savukvartsi*
Muistappa tehdä Lotto!
- näen.....
unta virtsasta, yleensä unessa itse virtsaan ja useimmiten housuihini! mistähän siinä mahtaa olla kyse jos kerran ulostaminen merkitsee rahantuloa?
- tiukupiuku
Jo monena yönä olen kulkenut tutuissa tiloissa ja lattialla on ollut paksuhkoa, uroskissan merkkausvirtsaa. Olen koettanut jotenkin salassa sitä siivota.
Suihkin viime yönä tahroihin jotain pesuainetta - se voi johtua eilisestä kevyestä siivoilusta, mutta näitä virtsa-aiheisia unia (tai aihe on esiintynyt muissa unissa) on esiintynyt puolen kymmentä kertaa parin, kolmen viikon aikana.
Mitä mahtaa tuo virtsa tarkoittaa? Entäpä se kissa..?
- Uneksija.
Minä näin unta että kakkasin itse. Huomasin että sitä oli levinnyt hieman muihin paikkaankin, joten jouduin siivoomaan sotkuni.
- Uneksija.
2 kakkaunia olen nähnyt 2 viikon sisällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774422Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112333- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431456- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81126- 611048
- 35956