Onko Audi A3 hyvä perheelliselle?

Audin ostaja

Meillä on kaksi lasta (4- ja 1-vuotiaat) ja ihastuimme Audi A3:een. Onko liian pieni perheelliselle? Takapenkkitila kai kuin missä vain normiautossa (nyt meillä on VW farmari), mutta toki takakontti pienempi...
Emme reissaile autolla sen enempää kuin lähikauppaan ja siskolle kylään-tyyliin. Emme viikon reissuja Lappiin tai kuukauden reissuja Eurooppaan jolloin ehkä lisatilaa tarviikin:)
Eli mikäs on mielipiteenne?

7

1834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maihhell

Mikäli kyseessä on sportback malli eli 5 ovinen, niin kyllä sen kanssa selviää ihan helposti. Hieno auto kaikinpuolin.

• sdfdsgfd

tilaa on hieman enemmän jaka suuntaan mutta halvemoi ko aulis

• A4kuski

Meillä on A4 avant ja lapset 3v menee ok mutta 5v jalat osuu etupenkkiin, vaikka yritän ajaa nenä kiinni lasissa. Eli kun lapsi kasvaa, jalat sojottavat suoraan penkillä, silloin ei takajalkatilat riitä mm. A4:ssa.

Vaihtoon on menossa,en suosittele A3:sta

• 2002 vuosimallia

Lapset 7 ja 11 vuotta. Ei ongelmia tilan suhteen. Itse olen 183 pitkä.
        Huvittaa nää tilajutut, kun kolleega töissä kertoi 1970/80-luvun perheautosta. Meillä oli 2-ovinen eskortti ja hyvin silläkin kuljettiin lasten kanssa.

• 5H PERHE

ainakin mahtuu kivasti ja ollaan vedelty euroopan turneita ihan kivasti tuolla sportspakilla....

kolme lasta (11,15,17) ja ihan kivasti mahtuu kamat kyytiin ja kaikilla on hyvät tilat istua...jopa takanani istuu lapset kivasti (olen 186).

meillä oli aikaisemmin mondeo (2003 malli) ja tuohan on tunnetusti hyvinkin paljon isompi kuin A3sp...mutta kuitenkin kaikki mahtuu sisälle hyvin.

joten voin suositella 18tkm euroopanreissujen perusteella ihan hyvin...juuri tulimme viimeviikolla rukalta espooseen takaisin ja matka meni hyvin....sekin.

t:A3sptdi.

• ahdastatulee

Ainut oikea perheauto audilta on Audi A6 farmari. Pienempiin ei tahdo mahtua esim. lapsenkaukalo takapenkille, kun ottaa etupenkkiin kiinni. Miksi matkustaa ahtaasti, kun tilavampiakin vaihtoehtoja löytyy?

• ainoa oikea

auto audilla on Q7 jollainen pitäisi olla kaikilla....eiks jee?

mietis mitä puhut ja mitä tiedät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe