The Sims 3

-T-

No niin minua ei ole mikään saanut vakuttuneeksi siitä, että pitäisi ostaa The Sims 3, sitten jos sellainen tulee. Luulenpa että meille riittää kyllä The Sims 2. Ja ensinnäkin kolmosessa mitä ilmeisimmin käytetään sitä uusinta DirectX'ää, ja hahmot näyttäisivät suunnilleen oikeilta ihmiitä, pelottvaa.

Enpä tiedä oliko tämän viestin julkaiseminen fiksua, mutta haluan kuulla mielipiteenne The Sims 3'sta.

12

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppaJr

Todennäköisesti ostan, sillä silloin me olemme varmaan saaneet jo uuden, järkevämmän tietokoneen.

Noo, en tiiä, ehkä, ehkä en...

ps. hyvää ystävänpäivää kaikille :)

• ralllaaa

Todennäköisesti the sims3 osoittautuu paljon paremmaksi kuin the sims2. Samaa kaikki sanoivat ennen kuin sims2 ilmestyi, Että sims1 riittää. Mutta sen jälkeen melkein kaikki ostivat the sims2. Uskoisin että kolmosen kanssa käy samoin...

• kchtut
        ralllaaa kirjoitti:

Todennäköisesti the sims3 osoittautuu paljon paremmaksi kuin the sims2. Samaa kaikki sanoivat ennen kuin sims2 ilmestyi, Että sims1 riittää. Mutta sen jälkeen melkein kaikki ostivat the sims2. Uskoisin että kolmosen kanssa käy samoin...

Tietenkään siinä ei ole mitään huonoa jos ostaa kolmannen jos ei ole kakkosta, muutta olen käyttänyt paljon rahaa sims kakkoseen joten silmissäni ei näy halua ostaa lisää

• Kiva mutta höpsö

Niin, en minäkään taida sitä ostaa.
      1. Olen laittanut paljon rahaa the sims 2 ja lisäreihin
      2. Kone ei varmaan tykkäis siitä :D (Tila loppuu)

Mut kyllähän tuo ihan jännältä kuulostaa, katsotaan jos siihen mennessä olisi jo ihan ikioma kone :D

• Olen tätä mieltä:

Haistan rahanhajun jo kauaksi. En minä ainakaan halua, että the sims 2 vaipuu unholaan niinkuin the sims. Ja jos joku tahtoo, esim. hienompia raskausvaatteita tai aidonpia silmiä, niin niitä on netti täynnä, senkus lataamaan! Emme tarvitse the sims 3 -peliä hyllyn täytteeksi!
      Onneksi se tulee vasta joskus parin vuoden päästä...

• sö<oa

olen täysin samaa mieltä! tyhmää tehdä joku sims 3 kun voisi vaikka mielummin tehä uusia lisäosia sims 2:kkoseen!!

• tekisivät vaan niitä uusia lisäosia. Parantelis vaikka sitä uusien lisäosien avulla.mutta the sims 2 on kyl aika täydellinen. hyvä grafiikka. mut en osta varmaan sims 3:sta koska olen laittanut niin paljon rahaa lisäosiin. yli sata euroa ainakin.

• joku vain
        ragmilla kirjoitti:

tekisivät vaan niitä uusia lisäosia. Parantelis vaikka sitä uusien lisäosien avulla.mutta the sims 2 on kyl aika täydellinen. hyvä grafiikka. mut en osta varmaan sims 3:sta koska olen laittanut niin paljon rahaa lisäosiin. yli sata euroa ainakin.

olen jostakin lukenut että tulissi pleikari3lle ainakin muusta en tiijä,tuleekko enään pc:lle kai se sinnekin tulee.

• Mauzi

Minä en aio ostaa The Sims 3, vaikka mikä olisi. Koneella ei riittäisi tilaa.Minä en muuten syö sanaani! No, kyllä The Sims 1 ja The Sims 2 eroavat toisistaan aika lailla, joten ehkäpä ihmiset tajusivat ostaa The Sims 2. Mutta The Sims 3 ... Minusta, jos kerran simit näyttävät melkein ihmisiltä, niin sehän alkaa jo olla ehkäpä typerää. Voi hyvänen aika, jos tulee vielä The Sims 4... Mutta tämä onkin vain minun mielipide.

• ToRa

En aio ostaa. Ei oikeastaan mitään syytä.
        Ei vaan enää jaksa innostua. En ostanut ps kolmostakaan koska minulle riittää ps 2 sama juttu simsin kanssa 8)

• ...
        ToRa kirjoitti:

En aio ostaa. Ei oikeastaan mitään syytä.
        Ei vaan enää jaksa innostua. En ostanut ps kolmostakaan koska minulle riittää ps 2 sama juttu simsin kanssa 8)

En taida the sims3 versioita ostella moneen vuoteen, koska olen meinaa aika tuore tapaus The Sims2 versioissa.. ;D Perjaatteessa omistan neljä lisäosaa, joista kahta en ole vielä kyennyt pelaamaan. En omista edes kamasettejä.. :D ainakaan vielä..

• Kookospallo

...kyllä aion Sims 3:sen hankkia, kun se ilmestyy. On tässä kakkosta tahkottu jo siitä lähtien kun se ilmestyi 2004, joten jotain uutta alkaa vähitellen kaipaamaan. Toivottavasti Sims 3 ei vain yhtä buginen peli kuin Sims 2. Kyllähän se DirextX 10 pohjalle tulee, mutta aivan varmasti sitä voi pelata myös DirextX 9 pohjalla. Suurin erohan näkyisi vain jossain animaation ja grafiikan tarkkuudessa/realistisuudessa. Joltain ulkomaalaiselta sivustolta muuten satuin lukemaan jonkin aikaa sitten, että Sims 3:ssa saattaisi olla mahdollisuus mennä myös omalla simillä toisen simin luo kylään. Sims 2:ssahan voi vain kutsua vieraita.:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      122
      6292
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      4020
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3335
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      477
      2839
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      277
      1838
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1516
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1426
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1366
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      169
      1348
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1293
    Aihe