The Sims 3

-T-

No niin minua ei ole mikään saanut vakuttuneeksi siitä, että pitäisi ostaa The Sims 3, sitten jos sellainen tulee. Luulenpa että meille riittää kyllä The Sims 2. Ja ensinnäkin kolmosessa mitä ilmeisimmin käytetään sitä uusinta DirectX'ää, ja hahmot näyttäisivät suunnilleen oikeilta ihmiitä, pelottvaa.

Enpä tiedä oliko tämän viestin julkaiseminen fiksua, mutta haluan kuulla mielipiteenne The Sims 3'sta.

12

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppaJr

      Todennäköisesti ostan, sillä silloin me olemme varmaan saaneet jo uuden, järkevämmän tietokoneen.

      Noo, en tiiä, ehkä, ehkä en...

      ps. hyvää ystävänpäivää kaikille :)

      • ralllaaa

        Todennäköisesti the sims3 osoittautuu paljon paremmaksi kuin the sims2. Samaa kaikki sanoivat ennen kuin sims2 ilmestyi, Että sims1 riittää. Mutta sen jälkeen melkein kaikki ostivat the sims2. Uskoisin että kolmosen kanssa käy samoin...


      • kchtut
        ralllaaa kirjoitti:

        Todennäköisesti the sims3 osoittautuu paljon paremmaksi kuin the sims2. Samaa kaikki sanoivat ennen kuin sims2 ilmestyi, Että sims1 riittää. Mutta sen jälkeen melkein kaikki ostivat the sims2. Uskoisin että kolmosen kanssa käy samoin...

        Tietenkään siinä ei ole mitään huonoa jos ostaa kolmannen jos ei ole kakkosta, muutta olen käyttänyt paljon rahaa sims kakkoseen joten silmissäni ei näy halua ostaa lisää


    • Kiva mutta höpsö

      Niin, en minäkään taida sitä ostaa.
      1. Olen laittanut paljon rahaa the sims 2 ja lisäreihin
      2. Kone ei varmaan tykkäis siitä :D (Tila loppuu)

      Mut kyllähän tuo ihan jännältä kuulostaa, katsotaan jos siihen mennessä olisi jo ihan ikioma kone :D

    • Olen tätä mieltä:

      Haistan rahanhajun jo kauaksi. En minä ainakaan halua, että the sims 2 vaipuu unholaan niinkuin the sims. Ja jos joku tahtoo, esim. hienompia raskausvaatteita tai aidonpia silmiä, niin niitä on netti täynnä, senkus lataamaan! Emme tarvitse the sims 3 -peliä hyllyn täytteeksi!
      Onneksi se tulee vasta joskus parin vuoden päästä...

      • sö<oa

        olen täysin samaa mieltä! tyhmää tehdä joku sims 3 kun voisi vaikka mielummin tehä uusia lisäosia sims 2:kkoseen!!


      • tekisivät vaan niitä uusia lisäosia. Parantelis vaikka sitä uusien lisäosien avulla.mutta the sims 2 on kyl aika täydellinen. hyvä grafiikka. mut en osta varmaan sims 3:sta koska olen laittanut niin paljon rahaa lisäosiin. yli sata euroa ainakin.


      • joku vain
        ragmilla kirjoitti:

        tekisivät vaan niitä uusia lisäosia. Parantelis vaikka sitä uusien lisäosien avulla.mutta the sims 2 on kyl aika täydellinen. hyvä grafiikka. mut en osta varmaan sims 3:sta koska olen laittanut niin paljon rahaa lisäosiin. yli sata euroa ainakin.

        olen jostakin lukenut että tulissi pleikari3lle ainakin muusta en tiijä,tuleekko enään pc:lle kai se sinnekin tulee.


    • Mauzi

      Minä en aio ostaa The Sims 3, vaikka mikä olisi. Koneella ei riittäisi tilaa.Minä en muuten syö sanaani! No, kyllä The Sims 1 ja The Sims 2 eroavat toisistaan aika lailla, joten ehkäpä ihmiset tajusivat ostaa The Sims 2. Mutta The Sims 3 ... Minusta, jos kerran simit näyttävät melkein ihmisiltä, niin sehän alkaa jo olla ehkäpä typerää. Voi hyvänen aika, jos tulee vielä The Sims 4... Mutta tämä onkin vain minun mielipide.

      • ToRa

        En aio ostaa. Ei oikeastaan mitään syytä.
        Ei vaan enää jaksa innostua. En ostanut ps kolmostakaan koska minulle riittää ps 2 sama juttu simsin kanssa 8)


      • ...
        ToRa kirjoitti:

        En aio ostaa. Ei oikeastaan mitään syytä.
        Ei vaan enää jaksa innostua. En ostanut ps kolmostakaan koska minulle riittää ps 2 sama juttu simsin kanssa 8)

        En taida the sims3 versioita ostella moneen vuoteen, koska olen meinaa aika tuore tapaus The Sims2 versioissa.. ;D Perjaatteessa omistan neljä lisäosaa, joista kahta en ole vielä kyennyt pelaamaan. En omista edes kamasettejä.. :D ainakaan vielä..


    • Kookospallo

      ...kyllä aion Sims 3:sen hankkia, kun se ilmestyy. On tässä kakkosta tahkottu jo siitä lähtien kun se ilmestyi 2004, joten jotain uutta alkaa vähitellen kaipaamaan. Toivottavasti Sims 3 ei vain yhtä buginen peli kuin Sims 2. Kyllähän se DirextX 10 pohjalle tulee, mutta aivan varmasti sitä voi pelata myös DirextX 9 pohjalla. Suurin erohan näkyisi vain jossain animaation ja grafiikan tarkkuudessa/realistisuudessa. Joltain ulkomaalaiselta sivustolta muuten satuin lukemaan jonkin aikaa sitten, että Sims 3:ssa saattaisi olla mahdollisuus mennä myös omalla simillä toisen simin luo kylään. Sims 2:ssahan voi vain kutsua vieraita.:-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1555
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      987
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      829
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      815
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe