Kattelin tuolta Matkapörssin sivuilta lentoa Helsingistä Malagaan, mutta suoria ei löytyny yhtään. Tosi paljo oli Barcelonassa koneen vaihtoja, mutta aikaa vaihtojen välillä oli vain 45 minuuttia! Onko tuo aika riittävä? Millaisia kokemuksia teillä on tästä? Ja yleensäkki välilaskuista ja koneen vaihtamisista, kauanko aikaa suunnilleen oikeasti menee.
Malagaan lentäessä lyhyt välilasku Barcelonassa
3
1134
Vastaukset
- mlr
Me olimme Aurinkorannikolla joulukussa ja ostn lennot Aurinkomatkoilta yht.700 € 2 viikkoa ja kaksi henkilöä. Näin olen tehnyt aina, ei mitään välilaskuja, suora lento Malagaan. Koneessa saat saman hyvän kohtelun kuin muutkin, mutta perillä joudut itse huolehtimaan jatkokuljetuksesta. Me olemme aina varanneet auton kentälle ja jonka myös palautamme kentälle lähtiessä, kätevää.
- nonstop
Barcelona on loppujen lopuksi pieni ja nopea kenttä, mutta kyllä 45 minsan vaihto kuulostaa mahdottomalta onnistua. Laukkujen saaminen vie puoli tuntia ja turvatarkastuksen jonon pituudesta riippuen toinen puoli tuntia kuluu siihen. Sanoisimpa että unohda.
- h89_
Kiitos teille vastauksista! Ei tuo ole oikeen tarpeeksi sopiva aika vaihtaa konetta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun584001KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar932368Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452032- 221783
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261561- 281526
- 151182
- 311138
- 1091084
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791052