Laivanrakennus raumalla

Rautanyrkki

Rauman telakka on jo toistamiseen joutunut lykkäämään Clor line risteily aluksen luovutusta. Alun perin piti luovuttaa marraskuussa ja nyt viimeistään tänään.

Ei taida olla halpaa lystiä viivästyminen Aker Yardsille.

Kohta kaikki tilaavat laivansa koreasta kun ne on siellä puolta halvempiakin. Mutta toivottavasti ei. Jäis meikäläinenkin työttömäksi.

5

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rautanyrkki mitäkieltä Aker Yardsin telakalla PUHUTAAN ?
      Entä mihin valtioon voittorahat katoaa ?

      • Pumpputien puliveivari

        Suomea, puolaa, viroahan siellä phutaan vaikka korealaiset omistaa telakasta suurimman osan. Varmaan rautanyrkki tarkoitti juuri tätä että raumalla loppuu työt ja ne siirretään yhtiön muille telakoille?

        Aker Yards ASA on norjalaislähtöinen laivanrakennusyhtiö, jolla on 18 telakkaa Suomessa, Ranskassa, Norjassa, Saksassa, Romaniassa, Brasiliassa, Ukrainassa ja Vietnamissa. Aker Yards kuului aikaisemmin norjalaiseen Aker-konserniin. Vuoden 2007 alussa konserni vähensi omistuksensa Aker Yardsista ensin runsaaseen 40 prosenttiin ja myi maaliskuussa 2007 tämänkin osuuden kansainvälisille sijoittajille.[1] Lokakuussa 2007 eteläkorealainen telakkayhtiö STX Shipbuilding osti 39,2 % osuuden Oslon pörssissä noteeratun Aker Yardsin osakkkeista. Kauppahinta oli 560 miljoonaa euroa, joka oli 38 % noteerattua kurssia enemmän.[2]


      • Mies ylhäältä
        Pumpputien puliveivari kirjoitti:

        Suomea, puolaa, viroahan siellä phutaan vaikka korealaiset omistaa telakasta suurimman osan. Varmaan rautanyrkki tarkoitti juuri tätä että raumalla loppuu työt ja ne siirretään yhtiön muille telakoille?

        Aker Yards ASA on norjalaislähtöinen laivanrakennusyhtiö, jolla on 18 telakkaa Suomessa, Ranskassa, Norjassa, Saksassa, Romaniassa, Brasiliassa, Ukrainassa ja Vietnamissa. Aker Yards kuului aikaisemmin norjalaiseen Aker-konserniin. Vuoden 2007 alussa konserni vähensi omistuksensa Aker Yardsista ensin runsaaseen 40 prosenttiin ja myi maaliskuussa 2007 tämänkin osuuden kansainvälisille sijoittajille.[1] Lokakuussa 2007 eteläkorealainen telakkayhtiö STX Shipbuilding osti 39,2 % osuuden Oslon pörssissä noteeratun Aker Yardsin osakkkeista. Kauppahinta oli 560 miljoonaa euroa, joka oli 38 % noteerattua kurssia enemmän.[2]

        Onneksi olen täällä ylempänä. Täältä näen kokonaiskuvan. Ulkomaan eläjät lisääntyy päivä päivältä. Karvainen käsi vääntää pulttia yhä useammin. Kunnon raumalainen perusduunari alkaa olla harvinaisuus satamakanttiinin jonossa


      • KÄRPÄNEN,.,.,.,.,
        Pumpputien puliveivari kirjoitti:

        Suomea, puolaa, viroahan siellä phutaan vaikka korealaiset omistaa telakasta suurimman osan. Varmaan rautanyrkki tarkoitti juuri tätä että raumalla loppuu työt ja ne siirretään yhtiön muille telakoille?

        Aker Yards ASA on norjalaislähtöinen laivanrakennusyhtiö, jolla on 18 telakkaa Suomessa, Ranskassa, Norjassa, Saksassa, Romaniassa, Brasiliassa, Ukrainassa ja Vietnamissa. Aker Yards kuului aikaisemmin norjalaiseen Aker-konserniin. Vuoden 2007 alussa konserni vähensi omistuksensa Aker Yardsista ensin runsaaseen 40 prosenttiin ja myi maaliskuussa 2007 tämänkin osuuden kansainvälisille sijoittajille.[1] Lokakuussa 2007 eteläkorealainen telakkayhtiö STX Shipbuilding osti 39,2 % osuuden Oslon pörssissä noteeratun Aker Yardsin osakkkeista. Kauppahinta oli 560 miljoonaa euroa, joka oli 38 % noteerattua kurssia enemmän.[2]

        Rahat , verot ym, hyvä menee ulkomaille ,tänne jää sairaalakulut ja paskat .Niin ja pari vaippaikäistä Pumpputielle !


    • teuiftyf

      Sehän on vaan hyvä. tämä puolalainen paska
      sakki joutuu sitten käymään koreasa töissä jos korealaiset edes huolii niitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe