Moi.
-Olen kauheen kiinnostunut kyseisestä rodusta ja haluisin tietää sopiiko kerrostaloon?
Vieressä on paljon metsää ja muutenkin hyvät lenkki mahdollisuudet pitää vapaana koiraa...
-Ja haluisin tietää minkä luonteisia teillä on nämä tanskandogit?
Olen saanut sellaisen käsityksen että ne olisi tosi ystävällisiä ja hyvin opetettavia?
Kaverilla oli tanskandogin ja dobermannin sekoitus ja se oli aivan ihana kauheen lempeä jne...
-Haukkuuko koira paljonkin?
-ja miten tulee toimeen muitten koirien kaa ja tuleeko toimeen aika pientenkin tai keskikokoisten kanssa?
-Minkä hintaisia tälläinen rotukoira on?
Koirasta tietoa?
2
995
Vastaukset
- -------
kaikkeen kysymääsi löydät vastauksen tanskandoggien keskustelupalstalta
www.tanskandoggi.takaisin.fi - Buu
Me asutaan tällä hetkellä kerrostalossa dogin kanssa metsän vieressä ja hyvin on mennyt.. (ollaan muuttamassa ok-taloon koska perhe kasvaa piakkoin) Kovin pieneen kerrostalo asuntoon en doggia suosittele koska doggi osaa "järjestää" paikkoja ison kokonsa vuoksi.. en esim. suosittele pitämään mitään arvotavaroita kovin alhaalla hyllyillä koska ne saattavat helposti sieltä tulla alas..
Meidän doggi on tosi rauhallinen ja lunki koira, tulee toimeen niin ihmisten kuin toisten koirienkin kanssa.. meillä oli itsellä jämtlanninpystykorva narttu (joka on nyt vanhemmillani) ja hyvin tulivat toimeen keskenään..
Meillä ei kyllä doggi pahemmin hauku, muuta kuin silloin kun joku tuttu tulee rappukäytävään, niin tervehtii haukkumalla..
Me maksoimme meidän dogista 650 euroa (löysimme apulan kautta) pentu maksaa arviolta noin 1000-1300 euroa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984