Nissan Sunny

N14

Minkälaisia kokemuksia kyseisestä automerkistä/mallista. Onko minkälaisia tyyppivikoja paha ruostumaan kuinka luotettava tekniikaltaan.

11

4275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunny

      erittäin luotettava mutta herkkä ruostumaan takapäästä, meillä 1993 1.6 monipisteruisku sunny kakkosautona ja vajaan kolmen vuoden aikana ei vikoja ole ollut mutta helmoihin on jo joutunut laittamaan pari paikkaa itse pystyy öljyt vaihtamaan ja pikku korjaukset tekemään niin huoltokulut melkein ilmaisia, katsastuksestakin mennyt heittämällä läpi tähän mennessä, alkaa olla vaikea löytää kohtuu ajettuja yksilöitä. plussaa lämmin ja lähtee kovillakin pakkasilla käyntiin, mutta ehdottomasti kannattaa ottaa se monipisteruisku eikä kaasutin mallia, tällä mennään niin kauan kuin läjässä pysyy.

      • Nissan13

        Minulla Nissan Synny 1.4 -90 multivalwe, ajettu 289 tuhatta, viimeiset kuusivuotta ollut kesäautona, laturi ja laturin remmi vaihdettu, koskaan ei ole katsastuksesta pompannut viimeksi sanoi että lokasuojat seuraavaan katsastukseen korjattava, helmat ruostunu starttaa hyvin ja on lämmin ja pystyy itsekin huoltamaan toisin kuin nykyautoja


    • Osta pois

      Tekniikaltaan kyllä lähestulkoon idioottivarma, ainakin 1,6litran pannulla varustetut. Laturit niissä on hivenen huonot, omiin kahteen mitä mulla oli, jouduin ne vaihtamaan. Japsit taitaa olla kyllä aika herkkiä ruosteelle, Nissanilta etulokasuojat ruostuvat herkästi ja takalasin reunat on kuulemma toinen paikka mistä alkaa jos alkaa kukkimaan.
      Muuten hyviä vehkeitä.
      Itsellä oli kaksi Sunnyä(Primera nykyään), just sillä 1,6l koneella ja olivat kyllä todella varmakäyttöisiä vehkeitä. Varmaan parhaat tän Primeran lisäksi mitä mulla on ollut.
      Ja mulla on sentäs ollut Fordia, Volvo, Skodaa, Fiat....

    • sunny b11

      laadukkain sunny on b11 1.5 sgl malli. n14 ei enää niin laadukas.

    • henrik ijäs72

      helmat ja jarruputket vaihtaa ruostetta poistaa ja maalaa.

      • henrik ijäs72

        käytä katastuksessa kertovat viat


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        käytä katastuksessa kertovat viat

        nissania aina korjattavattava takapäästä ääniä muttei enääån kuulu,


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        nissania aina korjattavattava takapäästä ääniä muttei enääån kuulu,

        nissani turvallinen auto ja hevosvoimia 74


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        nissani turvallinen auto ja hevosvoimia 74

        lis' valot pimeällä
        tasaienn kyyti


    • Anonyymi

      minulla nissan sunny vm 1994 1.4 pahasti vikoja mm mittarilla mitattu
      moottorin käynti termostaatti oikealla puolella hinta 14 e, sitten bensapumppu
      siitä ei vielä tietoa ? MENEEKÖ TAKUUSEEN tulpat katottava kestää 20 t km
      polttoaine suodatin vaihto 1 vuosi ja tulee jymyyllätys oireet oli akun valo paloi
      jäin tielle ja kaveri katsoi 30 a sulake paloi flektin ja sain samalla reissulla vihjeen
      puola kuumenee liikaa hain puolan ei tartte korialla yx matti l katsoi myllykoski
      purkaamo virranjakaja 80 e laitto 20 e kaikki ok ruostehitsausta joka vuosi
      älkää hyvät ihmiset antako sunnu lle kenkää kyselkää 3 x ammattimiehiltä
      terveisin korian poika

    • Anonyymi

      Nissan Nynny

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe