eli mikä ihme voi olla kun nissan almera 1.6 -96
kone ottaa kierroksia onnettoman hitaasti ja röpöttää. mutta kun ottaa ilmansuodattimen pois niin kiertää normaalisti... ei kierrä myöskään pelkän ilmansuodattimen kannen kanssa...
ei ota kierroksia
4
3744
Vastaukset
- 100A
Ilmanotto aukon edessä jokin este tai ilmaputki tukossa jolloin ei saa ilmaa normaalisti.En muista minkälainen systeemi, mutta katsomalla sen näkee. Tämä tuli ensimmäisenä mieleen ,jos suodatin on uusi ja puhdas.Milloin viimeksi Almera on huollettu että kaikki muut huoltokaaviossa olevat kuluvat osat tip,top.
- gröna
ilmamassamittari...
- Anonyymi
Ota lamdaanturi irti Paina kaasua jos ottaa kierroksia On etumainen katalysaattori tukossa Siinävika
- Anonyymi
mulla almeera tinossa saman tapanen vika kampi akselintunnistimen vika valo paloi se vaihdettin valo poistui vika ei sitten vaihdoin bensa pumpun sama tulos onko lisää neuvoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892